• Файл

Альона

Адміністратор, діловод

Розглядає посади: Адміністратор, діловод, Оператор контакт-центру
Місто: Київ
Розглядає посади:
Адміністратор, діловод, Оператор контакт-центру
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон .

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Завантажений файл

Версія для швидкого перегляду

Це резюме розміщено у вигляді файлу. Ця версія для швидкого перегляду може бути гіршою за оригінал резюме.

Альона Олексіївна Головач
Адміністратор

Адреса Київ Номер телефону [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») Email [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Дата народження22-06-1985
Сімейний стан заміжня

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ
Відповідальність, комунікабельність, оперативність, гарні організаторські здібності, здатність швидко здобувати нові навички та вміння, здатність виходити з конфліктних ситуацій, гарне почуття гумору.

ДОСВІД РОБОТИ
секретар керівника
Державне підприємство "Холминське лісове господарство" січ 2006 - січ 2009
● реєстрація вхідної та вихідної кореспонденції;
● прийом, розподіл вхідних/вихідних дзвінків;
● робота з документами (діловодство);
● замовлення квитків, оформлення відряджень співробітників;
● замовлення канц. товарів та інших витратних матеріалів,
забезпечення життєдіяльності офісу;
● підготовка документів для керівника (прийом документів та
особистих заяв на підпис керівника);
● оформлення наказів, розпоряджень;
● виконання особистих доручень керівника.
в.о. інспектора кадрів
Державне підприємство "Холминське лісове господарство" січ 2007 - січ 2009
● оформлення прийому, переведення і звільнення працівників;
● формування і ведення особових справ працівників;
● ведення табельного обліку працівників;
● ведення обліку надання відпусток працівникам;
● оформлення листків непрацездатності;
● підготовка проектів наказів;
● видача працівникам необхідних довідок за місцем роботи.
лаборант кафедри
Національний університет охорони здоров’я України імені П.Л.Шупика, Київ жов 2019 - сер 2021
● ведення діловодства кафедри;
● прийом, обробка та сортування електронної кореспонденції;
● ведення протоколів засідань кафедри та підготовка витягів із них;
● ведення електронної бази даних курсантів;
● забезпечення комунікації з викладачами та курсантами;
● виконання доручень завідувача кафедри та ін.
фахівець відділу кадрів
ТОВ "Столичний БУДСОЮЗ", Київ сер 2021 - сер 2022
● створення довідника “фізичних осіб” в програмі 1С;
● прийняття на роботу працівників за договорами підряду;
● формування особових справ працівників;
● ведення табельного обліку працівників;
● підготовка документів для передавання до архіву.
менеджер по роботі з клієнтами
АТ «Ощадбанк», Київ жов2025 – теперішній час ● консультація клієнтів щодо банківських продуктів та послуг;
● продаж банківських продуктів та послуг (платіжні картки, кредитні картки, страхування тощо);
● відкриття та обслуговування рахунків клієнтів, оформлення платіжних карток;
● підготовка, оформлення, реєстр банківських документів;
● робота в банківських програмах CRM, ABS Bars, Cardmanadger

ОСВІТА
Бакалавр з обліку та аудиту
Харківський національний аграрний університет ім В.В.Докучаєва, Харків лют 2007 - гру 2011

Оператор комп’ютерного набору, секретар керівника
Сосницький професійний аграрний ліцей вер 2005 - чер 2006

НАВИЧКИ
вільне володіння ПК (MS Office);
знання основ діловодства та документообігу;
грамотна усна і письмова мова.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: