Аліна

Помічник юриста

Розглядає посади: Помічник юриста, Молодший юрист
Вид зайнятості: повна, неповна
Вік: 39 років
Місто: Київ
Розглядає посади:
Помічник юриста, Молодший юрист
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
39 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Офіс-менеджер

з 09.2025 по 12.2025 (4 місяці)
ТОВ КФ "Укртрансагент", Київ (Транспорт, логістика)

1) Робота з інформацією, документами та базами даних:
- своєчасне доведення до Керівника та відповідних працівників одержану актуальну інформацію, яка відноситься до їх компетенції;
- контроль за змінами в організаційній структурі підприємства, своєчасне внесення корективів у відповідні Накази;
- підготовка та оформлення документації, що стосується роботи офісу, а також розробка, реєстрація і надання адресатам окрему документацію за дорученням Керівника;
- підготовка проектів Розпоряджень Керівника, узгодження їх з профільними співробітниками та надання на підпис;
- реєстрація внутрішньої документації (інструкцій, положеннь і т. ін.);
- перевірка договорів, співпраця з юридичним відділом;
- оформлення та реєстрація підписаних договорів про надання послуг та інших договорів;
- підготовка пакетів документів до митних органів для надання рішень;
- організація підготовки документів і матеріалів, необхідних для ведення переговорів з експлуатаційними службами, комунальними організаціями, державними органами, охоронною службою офісу;
- організація і ведення документообігу між офісом, митними та іншими державними органами, а також підрозділами в регіонах;
- формування необхідних документів для фінансового відділу;
- підготовка проектів та оформлення документів на прийом, переведення, звільнення працівників згідно з чинним законодавством, положеннями, інструкціями, наказами, що затверджені на підприємстві;
- ведення особових справ працівників та документів структурних підрозділів;
- складання щомісячних планів роботи працівників відповідно до їх посадових обов’язків та подання їх Керівнику;
- ведення обліку і контроль використання всіх видів відпусток працівників, відповідно до затвердженого графіку та вимог чинного законодавства;
- формування зведених таблиць, звітів і планів працівників на основі отриманих даних;
- ведення архівів та праця з базами даних.
2) Робота з поштою та засобами зв’язку:
- обробка (одержування, відправка, приймання, реєстрація, розподіл) вхідної та вихідної кореспонденції;
- своєчасне надання Керівнику та відповідним працівникам документів, одержаних за допомогою поштових засобів, згідно з їх компетенцією,
- організація кур’єрськими доставками особливо важливих документів;
- ведення комунікації з представниками служб доставки з питань організації та контролю відправлень;
- приймання телефонних дзвінків в приймальні офісу;
- оновлення списку необхідних телефонів i адрес, мобільних телефонів працівників;
- ведення роботи з електронною поштою та офісною електронною поштовою скринькою.
3) Виконання доручень Керівника:
- виконання окремих службових доручень Керівника;
- надання щомісячного письмово звіту про виконання зобов’язань, доручень та планів роботи.
4) Робота з персоналом та відвідувачами офісу:
- за дорученнями Керівника погоджування окремих питань з відповідними працівниками та структурними підрозділами.
5) Забезпечення роботи офісу та його працівників.

Спеціаліст з підготовки кадрів

з 03.2015 по 02.2025 (10 років)
АТ Часівоярський вогнетривкий комбінат, Часів Яр (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Підготовка та перепідготовка кадрів, ведення обліку особового складу підприємства, аттестація та переатестація співробітників (укладання договорів), підвищення кваліфікації, заповнення та видача посвідчень, підготовка документації для здачі в архів.

Помічник керівника

з 11.2013 по 07.2014 (9 місяців)
ТОВ АРЕКС ДОН, Донецьк (Роздрібна торгівля)

Прийом та звільнення співробітників (заповнення трудових книжок), підготовка документів для участі в тендерах, робота з сертифікатами (терміни та відповідність даному товару), оформлення договорів та контрактів, ведення банківських справ підприємства, облік вихідної та вхідної документації, организація ділових поїздок керівника (заказ білетів, оформлення віз), контроль за забезпеченням офісу, витратними матеріалами, оргтехнікой.

Менеджер з продажів

з 10.2009 по 02.2013 (3 роки 5 місяців)
ПП Черняк, Донецьк (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Продаж будівельних матеріалів юридичним та фізичним особам, складання та відправка замовлень на придбання товару, прийом та перевірка отриманого товару за накладними, проведення інвентаризацїй товару, ведення первинної бухгалтерії, підготовка комплекту документів для складання договорів поставки, мониторинг ринку будівельних матеріалів, аналіз цін, складання звітності, логістика.

Менеджер по роботі з фізичними особами

з 10.2008 по 03.2009 (6 місяців)
ВАТ Надра, Донецьк (Фінанси, банки, страхування)

Консультування клієнтів по фінансовим питанням, підбір оптимальної кредитної програми, розрахунок суми кредиту та платежів для його погашення, укладання договорів, ведення документації та звітності.

Заступник директора з менеджменту

з 07.2007 по 09.2007 (3 місяці)
ПП Квазар, Донецьк (Туризм)

Організація туристичних послуг.

Освіта

Дніпропетровський гуманітарний університет

Право, Дніпро
Незакінчена вища, з 2024 по 2025 (1 рік)

Отримую другу вищу освіту.

Донецький національний університет"

Менеджмент організацій, Донецьк
Вища, з 2007 по 2008 (1 рік)

Здобула кваліфікацію "Магістр економічних наук"

Донецький інститут туристичного бізнесу

Менеджмент організацій, Донецьк
Вища, з 2003 по 2007 (4 роки)

Здобула кваліфікацію "Бакалавр економічних наук"

Додаткова освіта та сертифікати

Автошкола (категория "В")

2014

Знання і навички

  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Водійські права кат. B
  • Ведення переговорів
  • Активний продаж

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: