• PRO

Олег

Комерційний директор

Розглядає посади:
Комерційний директор, Директор з розвитку, Операційний директор
Вид зайнятості:
повна
Вік:
45 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник управління з розвитку фінансових продуктів

з 04.2023 по нині (2 роки 4 місяці)
Укрпошта, Київ (Транспорт, логістика)

Національний оператор поштового зв'язку, що надає повний спектр поштово-логістичних, торгових та фінансових послуг. Мережа компанії більше 6000 відділень.

•Планування та прогнозування продажів в розрізі продуктів та регіонів, контроль виконання планів;
•Партнерські відносини: розробка та управління стратегічними партнерствами, забезпечення ефективної комунікації та співпраці;
•Розробка продуктової та цінової пропозиції, стратегій позиціонування, координація формування ринкової пропозиції, бізнес-планів, бюджетів проектів;
•Постановка задач, контроль реалізації та тестування технологічних рішень для вдосконалення бізнес процесів та API-інтеграцій з контрагентами;
•Розробка Положень, Правил, Процедур, Технологічних карт та інших нормативних документів. Погодження з регулятором ринку (НБУ);
•Управління командою: розробка структури управління та відділів, що входять в структуру. Впровадження та контроль показників ефективності (КРІ).
•Забезпечення стандартів надання послуг в регіональній мережі: контроль якості, моніторинг рівня задоволеності, координація співпраці з ключовими регіональними партнерами;

Керівник представництва

з 10.2016 по 12.2022 (6 років 2 місяці)
VEZET Ukraine, Київ (IT)

VEZET один з найбільших у світі сервісів у сфері замовлення перевезень та райдшерингу (4 місце у світі після Didi Kuad, Uber, Ola). В Україні група представлена брендами Fasten та RED Taxi.

•Загальне управління представництвом
•Планування та прогнозування основних показників, забезпечення ефективної діяльності компанії
•Побудова комерційної політики (система ціноутворення та тарифікація).
•Контроль роботи і основних показників роботи Call-Центра: продуктивність (к-ть дзвінків, CAR, CCR), рівень сервісу, якість роботі оператора (дотримання процедур та скриптів, CRM, клієнтоорієнтованість)
•Забезпечення плану прибутковості роботи підприємства;
•Розробка, проведення, оцінка ефективності маркетингових заходів;
•Формування та захист бюджету на фінансовий рік, контроль доходів та витрат.
•Участь у розробці стратегії розвитку продукту та нових послуг;
•Розширення географії присутності
Досягнення:
•Щоденна кількість отриманих замовлень – від 11000, середній % виконання – 82%
•Активна база водіїв - понад 12000 чоловік;
•Customer Retention Rate – 74%;
•Запуск проекту у Дніпрі, Харкові, Одесі, Львові;
•Запуск нового контактного центру на 80 робочих місць для обслуговування усієї України у Дніпрі;

Директор з розвитку мережі

з 09.2013 по 10.2016 (3 роки 1 місяць)
Директор з розвитку мережі, Київ (Фінанси, банки, страхування)

«BLG-Фінанс» здійснює контроль та управління підприємствами фінансового сектору холдингу «БЕРЕГ-ГРУП» в Україні, Росії, Азії та Європі.
Основні напрямки діяльності компанії – заставне кредитування, ломбардний бізнес, ТМ «БЛАГО» мікрофінансування ТМ «CashPoint», магазини з реалізації залогового майна (понад 300 відділень).

•Розробка стратегії розвитку мережі у регіонах присутності;
•Розробка та контроль плану розвитку бізнесу в регіонах присутності;
•Відкриття нових відділень, контроль виходу на беззбитковість та окупність;
•Розробка та контроль бюджету, забезпечення виконання KPI, оптимізація видатків у розрізі регіонів присутності;
•Злиття-поглинання конкурентів (M&A) з подальшою адаптацією бізнес-процесів до стандартів Групи;
•Розробка та просування нової продуктової лінійки;
•Розробка стратегії розширення географії присутності (Європа, Азія)
Досягнення:
•Відкрито 90 нових відділень в різних регіонах України;
•Поліпшення основних планових показників діяльності мережі (збільшення прибутковості на 12%, скорочення термінів окупності інвестицій на відкриття нових відділень на 30%);
•Запуск нових продуктів;
•Старт діяльності компанії на нових ринках Європи та Азії (Молдова, Узбекистан)

Директор департаменту лізингу

з 03.2011 по 07.2013 (2 роки 4 місяці)
Креді Агріколь, банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)

Credit Agricole Group – світовий лідер на ринку фінансових послуг, найбільший банк Європи за рівнем прибутків від роздрібного банківського бізнесу. Входить до ТОП 10 найбільших світових банків за розміром акціонерного капіталу та посідає третє місце за обсягом загальних активів. Основний напрямок діяльності – фінансовий лізинг сільгосп обладнання та транспорту

•Запуск проекту з нуля;
•Загальне управління проектом: адміністративна та операційна діяльність, бюджетування та внутрішні робочі процеси;
•Розробка, впровадження та оптимізація всіх робочих процесів (стандарти, процедури);
•Розробка та запуск CRM;
•Розробка та реалізація стратегії продажів;
•Розвиток взаємин із ключовими клієнтами та партнерами;
•Маркетингова діяльність;
•Підбір, навчання, мотивація персоналу;
•Моніторинг ринку та аналіз діяльності конкурентів;
Досягнення:
•Запуск проекту з нуля;
•Запуск системи CRM;
•Запуск спільних програм із ключовими партнерами (CNH Group, John Deer, Toyota)

Керівник проекту «Лізинг автотранспорту»

з 04.2006 по 02.2011 (4 роки 10 місяців)
УніКредит Лізинг, UniCredit Group, Київ (Фінанси, банки, страхування)

УніКредит Лізинг входить до складу фінансової групи UniCredit Group, яка є однією з провідних фінансових груп Європи. УніКредит Лізинг працює в Україні з 2006 року, пропонує клієнтам лізинг усіх видів обладнання та транспорту.

•Загальне управління: адміністративна та операційна діяльність;
•Планування продажів, розробка та реалізація стратегії продажів компанії;
•Оптимізація бізнес-процесів та супутнього документообігу;
•Маркетингова діяльність, спрямовану залучення нових клієнтів;
•Формування та розвиток взаємовідносин з ключовими клієнтами та постачальниками;
•Моніторинг ринку та аналіз діяльності конкурентів
•Створення ефективної команди. Підбір, навчання
•Аналіз ефективності та розробка процедур спрямованих на досягнення поставлених результатів
Досягнення:
•Запуск проекту з нуля;
•Автопарк компанії – понад 3000 авто, портфель угод – 40+ млн USD
•Підписання низки ексклюзивних угод про співпрацю з провідними постачальниками автомобілів (BMW Finance, KIA Finance);
•Лідируюча позиція на ринку;
•Розробка системи CRM.

Освіта

Київський Міжгалузевий Інститут Підвищення кваліфікації

Підвищення кваліфікації керівників фінансових компанії, Київ
Вища, з 2012 по 2013 (1 рік)

Київський Національний Університет ім. Тараса Шевченка

Отримана кваліфікація статистика, спеціаліста економіко-математичних дисциплін, Київ
Вища, з 1997 по 2002 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Alta consulting group

System approach to sales

IBT

Time management

Mercuri International

Marketing Activities In Sales Organization

Mercuri International Ukraine

Effective Sales Leadership

Business Master

Team building

Sales Consulting & Training

Управление отделом продаж

Квазар-Микро

Microsoft Excel

Знання мов

  • Англійська — просунутий
  • Німецька — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: