- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/1785111/
Аналітик, бухгалтер, 25 000 грн
- Розглядає посади:
- Аналітик, бухгалтер, Економіст, Фінансовий аналітик, Фахівець з обліку, Економіст з планування
- Вид зайнятості:
- повна
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Фахівець Відділу експлуатації нерухомості та обладнання ОБЕН
з 06.2022 по 04.2025
(2 роки 10 місяців)
THRASH! ТРАШ!, Київ (Роздрібна торгівля)
• повний супровід усіх первинних документів в електронному та паперовому носіях: з наданих комунальних та експлуатаційних послуг; з експлуатації нерухомості (технічне обслуговування, ремонти, закупівля матеріалів);
• перевірка коректності розрахунків з комунальних послуг (електрична енергія, водопостачання та водовідведення, теплова енергія, газопостачання та інші експлуатаційні нарахування);
• виявлення стрибків та причин зростання споживання комунальних ресурсів;
• формування платежів на оплату згідно платіжного календаря;
• контроль за цільовим використанням коштів згідно затвердженого бюджету;
• контроль своєчасної оплати рахунків за комунальні та експлуатаційні послуги, ремонтні роботи і ТО;
• ведення комунікації з контрагентами з питань документообігу, звірки взаєморозрахунків по спожитим послугам, розрахунків та оплат;
• взаємодія з іншими відділами компанії (керуючими магазинів, інженерами, бухгалтерією, фінансовим офісом, офісом оренди, менеджерами проектів, керівниками офісів);
• планування витрат та резервування коштів в SAP;
• ведення аналітики спожитих ресурсів;
• участь в складанні річного бюджету з комунальних послуг;
• формування реєстру платежів по ремонтам і ТО та погодження з відповідальними особами;
• звітування про покази засобів обліку в енергопостачальні компанії та водоканали (щомісячно);
• внесення видаткових накладних в SAP;
• створення картки контрагента, додаткового розрахункового рахунку, картки матеріалу в ПЗ Jira;
• досвід складання документів: рахунки, акти наданих послуг, договори (заповнення реквізитів з новими контрагентами);
• робота з ПЗ: SAP, Analyzer (BAP), Е-база, Omnitracker, ЕДО Вчасно, Jira, Outlook, Excel, Word, Teams та використання інших внутрішніх програм компанії.
Аналітик відділу експлуатаційних платежів ОБУН
з 12.2021 по 06.2022
(6 місяців)
ТОВ «СІЛЬПО-ФУД», Київ (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
• планування платежів у фінансовій обліковій програмі SAP згідно платіжного календаря;
• контроль оформлення документів щодо фінансових господарських операцій;
• аналіз даних в процесі бюджетування;
• аналіз та контроль бюджету доходів та видатків;
• контроль грошового потоку.
Бухгалтер
з 05.2021 по 11.2021
(6 місяців)
F.ua (Фотос), Київ (Роздрібна торгівля)
Обов'язки:
• контроль за коректністю оформлення і підписання видаткових накладних в
програмах бухгалтерського обліку ЕДО «Вчасно», M.E.Doс;
• робота з електронним і паперовим документообігом;
• відображення господарських операцій по видатковим документам в 1C 8.3 УТП, УПП;
• внесення в програму 1С товарно-транспортних накладних;
• ведення архіву фізичної бази первинних документів (631 рахунок);
• підготовка і передача на відправку документів постачальникам;
• інвентаризація первинних документів і контроль за своєчасним надходженням
оригіналів;
• робота з реєстрами і зведеними таблицями по документації;
• комунікація з постачальниками, врегулювання питань по відсутнім/некоректно оформленим документам;
• внесення нових контрагентів в базу 1С;
• створення рахунків на оплату і оформлення довіреностей на отримання ТМЦ;
• консультування співробітників інших відділів компанії відносно питань
первинної документації;
• виконання інших доручень головного бухгалтера.
Працівник складу інтернет-магазину Amazon
з 10.2018 по 05.2021
(2 роки 7 місяців)
Amazon Fulfillment Wroclaw Sp. z o.o., Вроцлав (IT)
Обов'язки:
• контроль якості;
• участь в проведенні інвентаризацій;
• розміщення товарів на складі, збір і упаковка замовлень;
• навчання нових співробітників на вищезазначених процесах.
Спеціаліст відділу супроводження оплат за господарськими договорами УЗДБ
з 03.2017 по 09.2018
(1 рік 6 місяців)
Перший Український Міжнародний Банк (ПУМБ), Київ (Фінанси, банки, страхування)
Обов'язки
• обробка електронних заявок на оплату;
• контроль оформлення заявок на оплату, згідно вимог нормативних документів, діючих в Банку;
• перевірка первинних документів на їх коректність (наявність реквізитів, необхідних підписантів і т.д.);
• внесення платежів в програму 1C і контроль за своєчасністю їх оплати;
• контроль за дотриманням умов договору під час здійснення оплат;
• ведення регістру договорів в 1С, контроль термінів їх дії і формування пролонгацій;
• внесення контрагентів і номенклатури в базу 1С;
• оформлення довіреностей на отримання ТМЦ за допомогою програми 1С;
• контроль використання коштів кошторису операційних витрат і інвестицій;
• контроль документообігу;
• консультування працівників відділень РЦ з питань проведення і закриття оплат, в рамках господарських договорів
•робота з офісними програмами: 1С 8.2, Lotus Notes, Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint, Outlook
Освіта
УБС НБУ
Облік і аудит, Київ
Вища, з 2015 по 2017 (2 роки)
НТУ
Фінанси і кредит, Київ
Незакінчена вища, з 2011 по 2015 (4 роки)
Знання і навички
- Omnitracker
- Е-база
- Analyzer
- SAP
- Jira
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- M.E.Doc
- MS Office
- 1С:Підприємство
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- 1С УТП
- 1С УВП
- Вчасно
- СЕД
- Уміння працювати в режимі багатозадачності
- Робота з великим обсягом інформації
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
- Англійська — початковий
- Польська — середній
Додаткова інформація
Досвід роботи з:
• SAP, 1С:Підприємство 8.2, 1C 8.3 УТП, 1С УВП;
• ЕДО «Вчасно», М.E.Doс;
• Analyzer (BAP), Omnitracker, Jira, Е-база, Lotus Notes;
• Знання інструментів Microsoft Office: Word, Outlook, PowerPoint, Excel: робота з великими масивами даних, зведеними таблицями, стандартними формулами (SUM, IF, IFERROR, VLOOKUP, ROUND), сортування, фільтри;
• вміння працювати з великим об'ємом інформації і документів;
• вміння працювати в умовах багатозадачності;
• здатність самостійно організовувати свою діяльність, визначати пріоритетність
виконання завдань, встановлювати черговість їх виконання;
• вміння працювати в команді;
• високий рівень самоконтролю та відповідальності, пунктуальність, посидючість, неконфліктність.
Прагну до навчання, особистісного зростання і самовдосконалення.
Схожі кандидати
-
Бухгалтер
Київ, Харків -
Аналітик
Київ -
Бухгалтер
Київ -
Головний бухгалтер
60000 грн, Київ, Львів, Одеса -
Бухгалтер
Київ -
Помічник бухгалтера, обліковець, оператор 1С
Житомир, Дистанційно