• PRO

Олена

Головний бухгалтер

Розглядає посади:
Головний бухгалтер, Бухгалтер, Бухгалтер з первинної документації
Вид зайнятості:
неповна
Вік:
49 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 03.2021 по нині (4 роки 5 місяців)
КП "Радіостанція "Голос Києва", Київ (ЗМІ, медіа)

Економічно-фінансове планування ( фінплан, бюджетний запит...).Бухгалтерський облік від первинної документації до складання та здачі фінансової та податкової звітності, ПДВ. Звітність одержувачів бюджетних коштів, робота з Державною казначейскою службою, подання звітів КМДА, Комунальне майно Києва

Головний бухгалтер

з 02.2020 по 03.2021 (1 рік 1 місяць)
КП "Київміськрозвиток" (отримувач бюджетних коштів), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Бухгалтерський облік від первинної документації до складання та здачі фінансової та податкової звітності. Звітність одержувачів бюджетних коштів, робота з Державною казначейскою службою, подання звітів КМДА, Комунальне майно Києва.

Директор

з 09.2015 по 05.2018 (2 роки 8 місяців)
ДП"Редакція журнала "Економіка України"( отримувач бюджетних коштів), Киев (Видавництво, поліграфія)

Визначення, формулювання, планування, здійснення і координація всіх видів діяльності підприємства.

Забезпечування процессу і контролювання реалізації цілей і функцій підприємства.

Налагоджування взаємовигідних відносин із стратегічними і новими клієнтами.

Розгляд претензій споживачів та підготовка відповідей на пред'явлені позови, а також претензії клієнтам при порушенні ними умов договорів.

Організація і контроль діяльності підприємства.

Постановка співробітникам чіткіх завдань.

Координація діяльністі підприємства.

Аналіз виконання поставлених завдань і вносити відповідні корективи.

Провадження маркетингових заходів, щоб розуміти потреби клієнтів і читачів.

Розробка і впроваджування заходів по виявленню і скороченню заборгованості від клієнтів і перед партнерами.

Відстежування дотримання цінової політики.

Впровадження програм, спрямованих на просування продукції.

Бюджетування: розробка, узгоджування і контроль бюджету підприємства.

Стратегічне і тактичне планування розвитку підприємства.

Звітність: щодня, щотижня, щомісяця звітність згідно з вимогами.

Кадрова робота ( в повному обсягу): здійснення оперативного керівництва співробітниками підприємства, проведення оцінку ефективності роботи, оцінка ресурсів для виконання необхідного обсягу роботи, прийом і звільнення співробітників, розробка штатного розпису та його затвердження, розробка кол.договору та його регістрація, розгляд скарг прцівників та їх вирішеннята інше.

Розробка документів: розробка посадових інструкцій, внутрішні документи.

Підтримання позитивного морального клімату в офісі.

Виведення підприємства з кризи ( з неприбуткового на прибутковий рівень, скорочення заборгованості виплати заробітної плати, відновлення графіку виходу продукції).

Розробка та впровадження нових видів послуг на підприємстві.

Вдале проходження перевірок: Інспекція по труду, Пенсійний фонд, ДФС та інші.

Головний бухгалтер

з 12.2014 по 09.2015 (9 місяців)
ВАІБІТ, Київ (Громадська організація Інформаційна безпека та інформаційні технології)

- планування бюджету та контроль за його виконанням ;
- складання штатного розпису згідно із затвердженою структурою підприємства, схемою посадових окладів , фондом заробітної плати і чинними нормативами документами та своєчасне внесення змін до нього;
- укладання договорів ;
- ведення кадрового обліку в повному обсязі , знання КЗпП України та інших нормативних документів, прийняття та оформлення працівників ,заповнення трудових книжок ,облік робочого часу, оперативна інформація по кадрам підприємства ;
-бухгалтерський облік від первинної документації до складання та здачі фінансової звітності ;
- підготовка наказів як кадрових так і загальних по підприємству;
- досвід відновлення бухгалтерського та кадрового обліку .

Головний бухгалтер

з 11.2013 по 01.2014 (2 місяці)
"Держінформюст" філія Київської обл., Київ (програмне забеспечення та обслуговування державних реєстрів , адмінпослуги)

-складання фінансового плану та звітності ;
- укладання договорів ;
- ведення бухгалтерського обліку в повному обсязі від первинної документації до складання та здачі фінансової звітності;
- складання оперативної звітності;
- нарахування заробітної плати , лікарняні , відпускні ...;
- облік основних засобів , матеріалів , проведення інвентаризації .
Підстава звільнення - реорганізація філії.

Головний бухгалтер (Єдиний)

з 10.2004 по 10.2013 (9 років)
Амбулаторія лікарів загальної практики в с.Биківня, Київ (гос. сектор неприбуткова організація, розпорядник бюджетних коштів)

-планування бюджету та контроль за його виконанням ;
- складання штатного розпису згідно із затвердженою структурою підприємства, схемою посадових окладів , фондом заробітної плати і чинними нормативами документами та своєчасне внесення змін до нього;
- укладання договорів ;
- ведення кадрового обліку в повному обсязі : підбір кадрів, проведення співбесіди , знання КЗ пП України та інших нормативних документів, прийняття та оформлення працівників ,заповнення трудових книжок ,облік робочого часу, оперативна інформація по кадрам підприємства, воїнський облік та співпраця з фондом інвалідів ;
- бухгалтерський облік від первинної документації до складання та здачі фінансової звітності ;
- складання оперативної звітності;
- нарахування заробітної плати , лікарняні ;
- облік основних засобів , матеріалів , ГСН, проведення інвентаризації;
- робота з Державним казначейством ,Комунальним майном Києва;
- підготовка наказів як кадрових так і загальних по підприємству;
- досвід відновлення бухгалтерського та кадрового обліку;
- відкриття та ліквідації юридичної особи ;
-акредитація медичного закладу ;
- заміщення головного лікаря під час його відсутності;
- вдале проходження перевірок контролюючими органами.
Підстава звільнення - реорганізація ( ліквідація) підприємства.

Освіта

Київський національний торгівельно-економічний університет

Обліково- фінансовий факультет, спеціальність - облік і аудит, м.Київ
Вища, з 1996 по 2002 (5 років 5 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Національний авіаційний університет Підвищення кфаліфікації - фінансовий , податковий , управлінський облік

2014р

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач Internet
  • M.E.Doc
  • MS Outlook
  • ОПЗ
  • Парус
  • Ведення звітності
  • АРМ-ЗС
  • АРМ
  • Клієнт Казначейства – Казначейство
  • СДО
  • "Мастер бухгалтерія"
  • Стратегічне планування
  • Управління підприємством
  • ЄІСУБ

Додаткова інформація

Досвід роботи в державній установі.
У 2007 році присвоєно 13 ранг державного службовця .
Проведення аудитів державних установ (як одержувачів так і розпорядників бюджетних коштів).
Постійний моніторинг чинного законодавства, проходження онлайн курсів.
Ділові якості: Цілеспрямованість , організованість , відповідальність, пунктуальність , комунікабельність,
Вміння самостійно та швидко приймати рішення, вміння працювати як самостійно так і в колективі, бажання працювати на результат.
Маю посвідчення водія категорії "В".
Маю власне авто

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: