• PRO

Анжела

Менеджер, адміністратор

Вид зайнятості:
неповна
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Hr

з 06.2021 по 02.2022 (8 місяців)
«Orange Club Outlet”, Киев (Роздрібна торгівля)

Рекрутер

з 09.2020 по 04.2021 (7 місяців)
Медико-косметологIчний центр, Киев (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Рекрутер

з 08.2018 по 05.2020 (1 рік 9 місяців)
Ювелірна компанія “Aurum”, Київ (Роздрібна торгівля)

- моніторинг ринку праці;
- пошук, відбір та аналітика резюме, проведення телефонних та особистих співбесід;
- розробка схем найбільш ефективного пошуку кандидатів;
- робота з інтернет-ресурсами для пошуку кандидатів;
- ведення бази кандидатів;
- наповнення програми E-Staff;
- надання зворотнього зв'язку кандидатам на вакансію;
- заповнення з кандидатом документів на прийняття на роботу та передача їх в роботу.

Рекрутер

з 04.2018 по 07.2018 (3 місяці)
VOVK, TM, Київ (Промисловість та виробництво)

- моніторинг ринку праці;
- пошук, відбір та аналітика резюме, проведення телефонних та особистих співбесід;
- розробка схем найбільш ефективного пошуку кандидатів;
- робота з інтернет-ресурсами для пошуку кандидатів;
- розміщення вакансій на сайтах пошуку роботи, хантінг виробничого персоналу;
- пошук та підбір офісного та виробничого персоналу, пошук вузьконаправлених фахівців;
- надання зворотнього зв'язку кандидатам на вакансію;
- заповнення з кандидатом документів на прийняття на роботу;
- формування та ведення особистих справ працівників;
- адаптація нових працівників в період випробувального терміну;
- ведення звітності по підбору персоналу для керівників;
- участь в організації корпоративних заходів.

Кредитний аналітик

з 12.2016 по 02.2018 (1 рік 2 місяці)
Споживчий Центр, ООО \ ШвидкоГроші, ТМ, Київ (Фінанси, банки, страхування)

- перевірка достовірності інформації, яку надає позичальник;
- перевірка контактної інформації позичальника;
- прийняття рішення про надання займу;
- консультування клієнтів компанії;
- оформлення заявок на споживчі кредити.

Провідний фахівець відділу андеррайтингу

з 10.2015 по 10.2016 (1 рік)
ПАО "Альфа-Банк", Чернігів (Фінанси, банки, страхування)

- перевірка повноти заповнення анкет;
- ідентифікація клієнтів;
- перевірка кредитної історії клієнтів;
- ведення переговорів з клієнтами в телефонному режимі;
- перевірка достовірності інформації наданої клієнтами;
- визначення платоспроможності клієнта;
- прийняття виважених та обгрунтованих рішень по видачі кредитів.

Персональний менеджер

з 01.2015 по 10.2015 (9 місяців)
Гіпермаркет «Вена», Чернігів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

- обслуговування клієнтів гіпермаркету;
- стежити і сприяти задоволеності клієнтів в роботі з магазином "ВЕНА";
- займатися пошуком і залученням нових клієнтів, робити їх своїми постійними клієнтами.

Старший фахівець відділу андеррайтингу

з 07.2013 по 01.2015 (1 рік 6 місяців)
ПАТ "Альфа-Банк", Чернігів (Фінанси, банки, страхування)

- перевірка заповнення анкет клієнтів;
- ідентифікація клієнтів;
- перевірка кредитної історії клієнтів;
- спілкування з клієнтами в телефонному режимі;
- перевірка достовірності наданої інформації;
- визначення платоспроможності клієнта;
- прийняття виважених та обгрунтованих рішень по видачі кредитів.

Освіта

ЧНПУ ім.Т.Г.Шевченка

Технологічний факультет; технологічна освіта., Чернігів
Вища, з 2008 по 2013 (4 роки 8 місяців)

2008-2012 р. Чернігівський національний педагогічний університет ім.Т.Г.Шевченка, диплом бакалавра технологічної освіти, учитель технології і креслення.
2012-2013 р. Чернігівський національний педагогічний університет ім.Т.Г.Шевченка, диплом спеціаліста вчитель технологій, профільного навчання (конструювання і моделювання одягу), інформатики та креслення.

Додаткова освіта та сертифікати

Рекрутмент в компанії

2020

Знання і навички

  • Проведення зустрічей в Zoom
  • MS Excel
  • Google Sheets
  • Комунікабельність
  • Уміння працювати в режимі багатозадачності
  • Онбординг персоналу
  • Організація адаптації персоналу
  • Time management
  • Координація кадрового документообігу

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Готова навчатися!
Володію на рівні впевненого користувача Word, Internet, Excel. Легко освоюю нове програмне забезпечення. Маю навички телефонних переговорів. Є навички оновлення сайту. Працездатність, цілеспрямована, товариська, працьовита, посидюща.


Зараз знаходжусь в декреті, тому шукаю роботу віддалено з плаваючим графіком.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: