- PRO
Наталія
Менеджер з продажу нерухомості
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 39 років
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1881696/
Досвід роботи
Менеджер з продажу нерухомості
з 04.2021 по нині
(4 роки 4 місяці)
ТОВ «БМТ-25» ЖК Барви, Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- прийняття дзвінків від клієнтів;
- опрацювання Лідів в CRM-системі Bitrix-24;
- консультування клієнтів щодо умов придбання нерухомості (1-7 очних консультацій в офісі/день; 1-16 телефонних консультацій/день);
- презентація обʼєкту офіс/будівництво;
- підготовка, підписання договорів;
- прийом грошових коштів за обʼєкт нерухомості, в тому числі прийом щомісячних платежів по розтермінуванню;
- підготовка розрахункових документів (квитанцій/довідок) на внесення коштів;
- підготовка та формування пакету документів, необхідних на оформлення права власності.
Менеджер з продажу нерухомості (ЖК Баку)
з 04.2018 по 04.2020
(2 роки)
ТОВ «Будівельна компанія Домінанта», Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- обробка звернень в CRM- системі Bitrix-24;
- презентація обʼєкту, огляд квартир;
- супровід клієнта на нотаріальній угоді.
Менеджер у сфері операцій з нерухомістю
з 09.2015 по 08.2017
(1 рік 11 місяців)
«ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТРЕСТ РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА РОЗВИТКУ" (ЖК Воронцовський, ЖК Victory hall), Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- консультування потенційних покупців у відділі продажу;
- презентація обʼєкту;
- підготовка та укладення договорів;
- контроль дебіторської заборгованості.
Старший менеджер Центру продажів (у підропядкуванні 3 менедж.) ЖК Набережний квартал
з 09.2014 по 07.2015
(10 місяців)
ЖК «Набережний квартал», Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- організація работи Центру продажу (побудова графіків роботи менеджерів/розподіл обовʼязків несення відповідальності за виконання плану/дисципліну; контроль за наявністю необхідних матеріалів для роботи тощо);
- консультування клієнтів по телефону (вхідні дзвінки);
- презентація обʼєкту в офісі;
- підготовка, укладання та супровід договорів;
- підготовка та формування пакету документів, необхідних на оформлення права власності;
- формування необхідних щомісячних фінансових звітів Центру продажу.
Провідний спеціаліст Відділу продажів Роздрібного Бізнесу
з 07.2013 по 06.2014
(11 місяців)
ПАТ "АктаБанк" (Банк), Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
- пошук та залучення нових клієнтів (виконання планів продажу);
- робота з уже існуючою базою клієнтів (супровід, якісне обслуговування, вирішення питань клієнтів тощо);
- відкриття поточних, карткових, депозитних рахунків;
- видача кредитів, робота з простроченою заборгованістю;
- проведення презентацій банківських продуктів на підприємствах.
Фахівець з операційно-касової роботи
з 09.2011 по 05.2013
(1 рік 8 місяців)
ПАТ "Альфа-Банк" (Банк), Дніпро (Фінанси, банки, страхування)
- забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів - фізичних осіб;
- забезпечення збільшення клієнтської бази Банку;
- надання клієнтам інформації з усього спектра банківських послуг;
- відкриття та обслуговування поточних, вкладних, карткових рахунків фізичних осіб;
- активні продажі кредитних продуктів Банку;
- здійснення касових операцій.
Фахівець із методів розширення ринку збуту (продавець-консультант)
з 03.2009 по 09.2009
(6 місяців)
ФОП Войцеховська Н.С. (Роздрібна торгівля натуральною косметикою та товарами для здоров'я та краси), Дніпро (Роздрібна торгівля)
- прийом, викладення товару, утримання товару в належних умовах, підтримання порядку у приміщенні та на робочому місці;
- консультування покупців та демонстрація товару;
- розробка заходів, вкладених у підвищення попиту та стимулювання збуту.
Бухгалтер-касир
з 10.2008 по 10.2009
(1 рік)
Адвокатськац фірма «АРС» Адвокатського об'єднання «Дніпропетровська обласна колегія адвокатів» (Надання юридичних послуг), Дніпро (Юриспруденція)
- прийом, облік, видача та зберігання коштів;
- складання касової звітності;
- ведення бухгалтерського обліку (розрахунків за надані послуги);
- нарахування та перерахування податків до бюджету, страхових внесків до соціальних фондів, платежів до банківських установ, заробітної плати працівників;
- складання фінансової звітності фірми та її подання до органів вищого рівня (податкова/соцстрах/пенсійний фонд).
Освіта
Національний гірничий університет
Адміністративний менеджмент, Дніпро
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)
Знання мов
Українська — вільно
Додаткова інформація
Розглядаю вакансії, в тому числі НЕ ПОВʼЯЗАНІ зі сферою нерухомості.
Готова працювати в оптимістично налаштованому, вільному від внутрішньої конкуренції колективі, мотивованому на загальну мету.
НЕ РОЗГЛЯДАЮ посади Менеджерів з продажу з основними обовʼязками здійснення телефонного обзвону клієнтських баз.
ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
- досвід проведення переговорів з клієнтами для досягнення поставленої мети,
- досвід ефективних особистих продажів;
- презентаційні навики;
- володіння службовою етикою.
ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
- оперативне вирішення питань, що виникають у процесі роботи, самостійне прийняття рішень;
- целеспрямованість, комунікабельність, стресостійкість;
- орієнтація на развиток, орієнтація на результат;
- наполегливість і прагнення до професійного зросту.
Схожі кандидати
-
Менеджер з продажу нерухомості
Дніпро -
Менеджер з продажу нерухомості
Дніпро -
Менеджер з продажу нерухомості
Дніпро, Дистанційно -
Менеджер з продажу нерухомості
Дніпро -
Менеджер з продажу нерухомості
Дніпро -
Менеджер з продажу нерухомості
Дніпро, Запоріжжя , ще 5 міст