• PRO

Наталія

Менеджер з продажу нерухомості

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
39 років
Місто:
Дніпро

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер з продажу нерухомості

з 04.2021 по нині (4 роки 4 місяці)
ТОВ «БМТ-25» ЖК Барви, Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- прийняття дзвінків від клієнтів;
- опрацювання Лідів в CRM-системі Bitrix-24;
- консультування клієнтів щодо умов придбання нерухомості (1-7 очних консультацій в офісі/день; 1-16 телефонних консультацій/день);
- презентація обʼєкту офіс/будівництво;
- підготовка, підписання договорів;
- прийом грошових коштів за обʼєкт нерухомості, в тому числі прийом щомісячних платежів по розтермінуванню;
- підготовка розрахункових документів (квитанцій/довідок) на внесення коштів;
- підготовка та формування пакету документів, необхідних на оформлення права власності.

Менеджер з продажу нерухомості (ЖК Баку)

з 04.2018 по 04.2020 (2 роки)
ТОВ «Будівельна компанія Домінанта», Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- обробка звернень в CRM- системі Bitrix-24;
- презентація обʼєкту, огляд квартир;
- супровід клієнта на нотаріальній угоді.

Менеджер у сфері операцій з нерухомістю

з 09.2015 по 08.2017 (1 рік 11 місяців)
«ПРОЕКТНО-БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ТРЕСТ РЕКОНСТРУКЦІЇ ТА РОЗВИТКУ" (ЖК Воронцовський, ЖК Victory hall), Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- консультування потенційних покупців у відділі продажу;
- презентація обʼєкту;
- підготовка та укладення договорів;
- контроль дебіторської заборгованості.

Старший менеджер Центру продажів (у підропядкуванні 3 менедж.) ЖК Набережний квартал

з 09.2014 по 07.2015 (10 місяців)
ЖК «Набережний квартал», Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

- організація работи Центру продажу (побудова графіків роботи менеджерів/розподіл обовʼязків несення відповідальності за виконання плану/дисципліну; контроль за наявністю необхідних матеріалів для роботи тощо);
- консультування клієнтів по телефону (вхідні дзвінки);
- презентація обʼєкту в офісі;
- підготовка, укладання та супровід договорів;
- підготовка та формування пакету документів, необхідних на оформлення права власності;
- формування необхідних щомісячних фінансових звітів Центру продажу.

Провідний спеціаліст Відділу продажів Роздрібного Бізнесу

з 07.2013 по 06.2014 (11 місяців)
ПАТ "АктаБанк" (Банк), Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

- пошук та залучення нових клієнтів (виконання планів продажу);
- робота з уже існуючою базою клієнтів (супровід, якісне обслуговування, вирішення питань клієнтів тощо);
- відкриття поточних, карткових, депозитних рахунків;
- видача кредитів, робота з простроченою заборгованістю;
- проведення презентацій банківських продуктів на підприємствах.

Фахівець з операційно-касової роботи

з 09.2011 по 05.2013 (1 рік 8 місяців)
ПАТ "Альфа-Банк" (Банк), Дніпро (Фінанси, банки, страхування)

- забезпечення своєчасного та якісного обслуговування клієнтів - фізичних осіб;
- забезпечення збільшення клієнтської бази Банку;
- надання клієнтам інформації з усього спектра банківських послуг;
- відкриття та обслуговування поточних, вкладних, карткових рахунків фізичних осіб;
- активні продажі кредитних продуктів Банку;
- здійснення касових операцій.

Фахівець із методів розширення ринку збуту (продавець-консультант)

з 03.2009 по 09.2009 (6 місяців)
ФОП Войцеховська Н.С. (Роздрібна торгівля натуральною косметикою та товарами для здоров'я та краси), Дніпро (Роздрібна торгівля)

- прийом, викладення товару, утримання товару в належних умовах, підтримання порядку у приміщенні та на робочому місці;
- консультування покупців та демонстрація товару;
- розробка заходів, вкладених у підвищення попиту та стимулювання збуту.

Бухгалтер-касир

з 10.2008 по 10.2009 (1 рік)
Адвокатськац фірма «АРС» Адвокатського об'єднання «Дніпропетровська обласна колегія адвокатів» (Надання юридичних послуг), Дніпро (Юриспруденція)

- прийом, облік, видача та зберігання коштів;
- складання касової звітності;
- ведення бухгалтерського обліку (розрахунків за надані послуги);
- нарахування та перерахування податків до бюджету, страхових внесків до соціальних фондів, платежів до банківських установ, заробітної плати працівників;
- складання фінансової звітності фірми та її подання до органів вищого рівня (податкова/соцстрах/пенсійний фонд).

Освіта

Національний гірничий університет

Адміністративний менеджмент, Дніпро
Вища, з 2004 по 2009 (5 років)

Знання мов

Українська — вільно

Додаткова інформація

Розглядаю вакансії, в тому числі НЕ ПОВʼЯЗАНІ зі сферою нерухомості.
Готова працювати в оптимістично налаштованому, вільному від внутрішньої конкуренції колективі, мотивованому на загальну мету.
НЕ РОЗГЛЯДАЮ посади Менеджерів з продажу з основними обовʼязками здійснення телефонного обзвону клієнтських баз.

ПРОФЕСІЙНІ НАВИЧКИ:
- досвід проведення переговорів з клієнтами для досягнення поставленої мети,
- досвід ефективних особистих продажів;
- презентаційні навики;
- володіння службовою етикою.

ОСОБИСТІ ЯКОСТІ:
- оперативне вирішення питань, що виникають у процесі роботи, самостійне прийняття рішень;
- целеспрямованість, комунікабельність, стресостійкість;
- орієнтація на развиток, орієнтація на результат;
- наполегливість і прагнення до професійного зросту.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: