• PRO

Ксенія

HR people partner

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
34 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний менеджер

з 11.2024 по нині (9 місяців)
ItUa, Київ (IT)

- Створення та управління контентом: розробка контент-плану для корпоративних сторінок компанії (Instagram, Facebook, LinkedIn); написання постів, створення сторіс та рілз; сценарії для відеоконтенту.
- Асистентська підтримка власника компанії: організація зустрічей, контроль виконання завдань командою, підготовка маркетингових матеріалів та презентацій.
- Лідогенерація через LinkedIn: пошук і залучення потенційних клієнтів; організація зустрічей; підтримка комунікації та супровід лідів.
- HR-процеси: організація онбордингу та офбордингу співробітників; внутрішні комунікації (новини, події, опитування); організація корпоративних заходів.
- Участь у конференціях та заходах: представлення компанії на галузевих івентах, збір контактів, формування бази лідів.
- Грантовий менеджмент: моніторинг можливостей фінансування, підготовка та подача грантових заявок.

Операційний менеджер

з 06.2024 по 10.2024 (4 місяці)
DEFENSE TECH STARTUP (NDA), Київ (IT)

Юридична підтримка:
Виконання ролі основної точки контакту між партнерами та юридичною командою під час переговорів і підписання контрактів.
Забезпечення відповідності контрактів політикам та стандартам компанії.

Фінансовий менеджмент:
Контроль надходжень та витрат.
Виставлення рахунків.
Підтримка процесу планування бюджету та прогнозування.

HR-менеджмент:
Управління процесом найму працівників та розробка системи адаптації й звільнення.
Підтримка документального супроводу.

Маркетингова підтримка:
Допомога команді в організації розсилок, презентацій та координації заходів.
Пошук відповідних програм і можливостей, що відповідають цілям компанії.

Аналітика та робота з партнерами:
Аналіз публікацій та взаємодій у LinkedIn для виявлення трендів і можливостей.
Пошук нових контактів і налагодження відносин із потенційними партнерами.

Executive Assistant + HR People partner

з 12.2022 по нині (2 роки 8 місяців)
SmartyAds, Київ (IT)

• Організація відряджень (бронювання квитків, готелів, квитків, транспорту, візова підтримка);
• Участь на зустрічах (дзвінках), ведення протоколів зустрічей, переклади;
• Створення презентацій для зустрічей та навчальних лекцій;
• Контроль за виконанням поставлених завдань між командами;
• Організація тренінгів та лекцій для працівників;
• Організація подарунків для партнерів;
• Проведення бізнес-аналізу;
• Маркетингова підтримка (робота з копірайтерами та дизайнерами, а також підготовка розсилок через Mailchimp);
• Пошук подій, пов'язаних з напрямком діяльності компанії;
• Виставлення рахунків партнерам;
• Побудова системи контролю виконання завдань за RACI;
• Розробка програм адаптації для нових співробітників та їх проведення.

Помічник керівника підприємства

з 02.2019 по 12.2022 (3 роки 10 місяців)
Vega, телекомунікаційна група, Київ (Телекомунікації, зв'язок)

• Ведення календаря керівника, організація зустрічей, дзвінків, відряджень, презентацій, візова підтримка;
• Вирішення сімейних питань Генерального директора: переклад, органіація медичної допомоги, вирішення шкільних питань та пошук домашнього персоналу;
• Підтримка PR-відділу шляхом організації заходів, підготовки подарунків для директорів, клієнтів та партнерів, надання перекладів (англійською, російською, українською);
• Ведення сторінки: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») створення публікацій, моніторинг коментарів, обробка вхідних звернень абонентів, підписання договорів с ОСББ;
• Створення та технічна підтримка сторінки Vega Telecom у внутрішній корпоративній соцмережі «PROSTOR» від Vodafone: підготовка та налаштування сторінки, написання новин, створення зображень та відео, технічна підтримка;
• Проведення тренінгів для нових співробітників, надання загальної ознайомчої інформації та роз’яснення технічних особливостей корпоративного сайту;
• Організація тренінгів із зовнішніми тренерами для співробітників;
• Пошук, підбір та реєстрація персоналу.

Помічник керівника

з 05.2018 по 01.2019 (8 місяців)
Hacken, Київ (IT)

• Підтримка в організації ділових зустрічей, дзвінків і поїздок для Генерального директора, включаючи візову підтримку;
• Контактна особа між Генеральним директором та командою;
• Допомога в підготовці різних матеріалів;
• Ведення листування від імені Генерального директора, включаючи електронні листи та соціальні мережі;
• Пошук спонсорів та залучення нових клієнтів;
• Допомога в організації ІТ форуму з кібербезпеки HackIT 4.0, включаючи пошук спонсорів, спікерів та інша організаційна підготовка.
* Присутній рекомендаційний лист від Генерального директора.

Помічник керівника, відділ корпоративних фінансів

з 03.2017 по 05.2018 (1 рік 2 місяці)
Deloitte, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• Підтримка в організації ділових зустрічей та управління графіками Директорів та Менеджерів;
• Робота з системою SAP, підготовка різних внутрішніх звітів, випуск та прийом рахунків;
• Організація відряджень для Директорів та Менеджерів (візи, готелі, квитки, трансфер з/в аеропорт, реєстрація та будь-які процедури подання заявок);
• Допомога в організації заходів (корпоративи, навчання працівників);
• Робота із документами, договорами, базою контактів;
• Переклади (англійська, російська, українська).
*Присутній рекомендаційний лист від керівника.

Менеджер по роботі з ключовими клієнтами

з 08.2013 по 02.2017 (3 роки 6 місяців)
Credo Line, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)

• Створення та підтримання позитивних ділових відносин з партнерами та клієнтами;
• Прямі та непрямі продажі;
• Зв'язок з українськими та іноземними клієнтами та партнерами;
• Переговори та презентації – по телефону, електронною поштою, особисті зустрічі, ділові поїздки;
• Підготовка комерційних пропозицій та інших презентаційних матеріалів;
• Переклади (англійська, російська, українська).
*Присутні рекомендаційні листи від Генерального директора, а також Керівника рейтингового департаменту.

Менеджер з продажу освітніх послуг

з 05.2013 по 08.2013 (3 місяці)
Speak Up, Киев (Освіта, наука)

• Продаж курсів англійської мови приватним особам та корпоративним клієнтам;
• Робота із клієнтською базою;
• Обслуговування клієнтів.

Адміністратор

з 05.2010 по 05.2013 (3 роки)
Speak Up, Київ (Освіта, наука)

• Забезпечення високого рівня сервісу існуючим та потенційним клієнтам школи;
• Відповіді на вхідні та вихідні дзвінки;
• Адміністративна та офісна робота у школі.

Освіта

Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана (КНЕУ)

Економіка підприємтсва, Київ
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)

Диплом бакалавра «Економіка підприємства зі знанням англійської мови»
Диплом магістра «Економіка підприємства»

Додаткова освіта та сертифікати

HR Manager

2022, 3 місяці
Сертифікат

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь Internet
  • MS Office
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Adobe Photoshop
  • Ведение документации
  • Canva
  • Jira
  • SAP Logon
  • Користувач Бітрікс24

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно
  • Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

Я багатофункціональний фахівець із великим досвідом в таких компаніях, як: Deloitte, Vodafone та IT-компаніях. Розглядаю можливості для розвитку у сфері HR.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: