- PRO
Ксенія
HR people partner
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 34 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1890060/
Досвід роботи
Операційний менеджер
з 11.2024 по нині
(9 місяців)
ItUa, Київ (IT)
- Створення та управління контентом: розробка контент-плану для корпоративних сторінок компанії (Instagram, Facebook, LinkedIn); написання постів, створення сторіс та рілз; сценарії для відеоконтенту.
- Асистентська підтримка власника компанії: організація зустрічей, контроль виконання завдань командою, підготовка маркетингових матеріалів та презентацій.
- Лідогенерація через LinkedIn: пошук і залучення потенційних клієнтів; організація зустрічей; підтримка комунікації та супровід лідів.
- HR-процеси: організація онбордингу та офбордингу співробітників; внутрішні комунікації (новини, події, опитування); організація корпоративних заходів.
- Участь у конференціях та заходах: представлення компанії на галузевих івентах, збір контактів, формування бази лідів.
- Грантовий менеджмент: моніторинг можливостей фінансування, підготовка та подача грантових заявок.
Операційний менеджер
з 06.2024 по 10.2024
(4 місяці)
DEFENSE TECH STARTUP (NDA), Київ (IT)
Юридична підтримка:
Виконання ролі основної точки контакту між партнерами та юридичною командою під час переговорів і підписання контрактів.
Забезпечення відповідності контрактів політикам та стандартам компанії.
Фінансовий менеджмент:
Контроль надходжень та витрат.
Виставлення рахунків.
Підтримка процесу планування бюджету та прогнозування.
HR-менеджмент:
Управління процесом найму працівників та розробка системи адаптації й звільнення.
Підтримка документального супроводу.
Маркетингова підтримка:
Допомога команді в організації розсилок, презентацій та координації заходів.
Пошук відповідних програм і можливостей, що відповідають цілям компанії.
Аналітика та робота з партнерами:
Аналіз публікацій та взаємодій у LinkedIn для виявлення трендів і можливостей.
Пошук нових контактів і налагодження відносин із потенційними партнерами.
Executive Assistant + HR People partner
з 12.2022 по нині
(2 роки 8 місяців)
SmartyAds, Київ (IT)
• Організація відряджень (бронювання квитків, готелів, квитків, транспорту, візова підтримка);
• Участь на зустрічах (дзвінках), ведення протоколів зустрічей, переклади;
• Створення презентацій для зустрічей та навчальних лекцій;
• Контроль за виконанням поставлених завдань між командами;
• Організація тренінгів та лекцій для працівників;
• Організація подарунків для партнерів;
• Проведення бізнес-аналізу;
• Маркетингова підтримка (робота з копірайтерами та дизайнерами, а також підготовка розсилок через Mailchimp);
• Пошук подій, пов'язаних з напрямком діяльності компанії;
• Виставлення рахунків партнерам;
• Побудова системи контролю виконання завдань за RACI;
• Розробка програм адаптації для нових співробітників та їх проведення.
Помічник керівника підприємства
з 02.2019 по 12.2022
(3 роки 10 місяців)
Vega, телекомунікаційна група, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
• Ведення календаря керівника, організація зустрічей, дзвінків, відряджень, презентацій, візова підтримка;
• Вирішення сімейних питань Генерального директора: переклад, органіація медичної допомоги, вирішення шкільних питань та пошук домашнього персоналу;
• Підтримка PR-відділу шляхом організації заходів, підготовки подарунків для директорів, клієнтів та партнерів, надання перекладів (англійською, російською, українською);
• Ведення сторінки: [
• Створення та технічна підтримка сторінки Vega Telecom у внутрішній корпоративній соцмережі «PROSTOR» від Vodafone: підготовка та налаштування сторінки, написання новин, створення зображень та відео, технічна підтримка;
• Проведення тренінгів для нових співробітників, надання загальної ознайомчої інформації та роз’яснення технічних особливостей корпоративного сайту;
• Організація тренінгів із зовнішніми тренерами для співробітників;
• Пошук, підбір та реєстрація персоналу.
Помічник керівника
з 05.2018 по 01.2019
(8 місяців)
Hacken, Київ (IT)
• Підтримка в організації ділових зустрічей, дзвінків і поїздок для Генерального директора, включаючи візову підтримку;
• Контактна особа між Генеральним директором та командою;
• Допомога в підготовці різних матеріалів;
• Ведення листування від імені Генерального директора, включаючи електронні листи та соціальні мережі;
• Пошук спонсорів та залучення нових клієнтів;
• Допомога в організації ІТ форуму з кібербезпеки HackIT 4.0, включаючи пошук спонсорів, спікерів та інша організаційна підготовка.
* Присутній рекомендаційний лист від Генерального директора.
Помічник керівника, відділ корпоративних фінансів
з 03.2017 по 05.2018
(1 рік 2 місяці)
Deloitte, Київ (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
• Підтримка в організації ділових зустрічей та управління графіками Директорів та Менеджерів;
• Робота з системою SAP, підготовка різних внутрішніх звітів, випуск та прийом рахунків;
• Організація відряджень для Директорів та Менеджерів (візи, готелі, квитки, трансфер з/в аеропорт, реєстрація та будь-які процедури подання заявок);
• Допомога в організації заходів (корпоративи, навчання працівників);
• Робота із документами, договорами, базою контактів;
• Переклади (англійська, російська, українська).
*Присутній рекомендаційний лист від керівника.
Менеджер по роботі з ключовими клієнтами
з 08.2013 по 02.2017
(3 роки 6 місяців)
Credo Line, Киев (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
• Створення та підтримання позитивних ділових відносин з партнерами та клієнтами;
• Прямі та непрямі продажі;
• Зв'язок з українськими та іноземними клієнтами та партнерами;
• Переговори та презентації – по телефону, електронною поштою, особисті зустрічі, ділові поїздки;
• Підготовка комерційних пропозицій та інших презентаційних матеріалів;
• Переклади (англійська, російська, українська).
*Присутні рекомендаційні листи від Генерального директора, а також Керівника рейтингового департаменту.
Менеджер з продажу освітніх послуг
з 05.2013 по 08.2013
(3 місяці)
Speak Up, Киев (Освіта, наука)
• Продаж курсів англійської мови приватним особам та корпоративним клієнтам;
• Робота із клієнтською базою;
• Обслуговування клієнтів.
Адміністратор
з 05.2010 по 05.2013
(3 роки)
Speak Up, Київ (Освіта, наука)
• Забезпечення високого рівня сервісу існуючим та потенційним клієнтам школи;
• Відповіді на вхідні та вихідні дзвінки;
• Адміністративна та офісна робота у школі.
Освіта
Київський національний економічний університет імені Вадима Гетьмана (КНЕУ)
Економіка підприємтсва, Київ
Вища, з 2008 по 2013 (5 років)
Диплом бакалавра «Економіка підприємства зі знанням англійської мови»
Диплом магістра «Економіка підприємства»
Додаткова освіта та сертифікати
HR Manager
2022, 3 місяці
Сертифікат
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Пользователь Internet
- MS Office
- MS PowerPoint
- MS Outlook
- Adobe Photoshop
- Ведение документации
- Canva
- Jira
- SAP Logon
- Користувач Бітрікс24
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
- Англійська — вище середнього
Додаткова інформація
Я багатофункціональний фахівець із великим досвідом в таких компаніях, як: Deloitte, Vodafone та IT-компаніях. Розглядаю можливості для розвитку у сфері HR.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
Київ
Вища освіта · Повна зайнятість, неповна зайнятість
- Операційний менеджер, ItUa, 9 місяців
- Операційний менеджер, DEFENSE TECH STARTUP (NDA), 4 місяці
Схожі кандидати
-
HR-генераліст
Київ -
HR people partner
Київ -
Заступник начальника відділу з управляння персоналом
50000 грн, Київ, Харків -
Менеджер з персоналу
Київ -
Junior HR Manager
Київ -
HR бізнес-партнер
Київ