• PRO

Юлія

Секретар, 15 000 грн

Розглядає посади:
Секретар, Оператор ПК, Офіс-менеджер, Помічник керівника, Помічник бухгалтера, Оператор 1C
Вид зайнятості:
повна
Вік:
35 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Обліковець

з 11.2016 по 03.2024 (7 років 4 місяці)
ТОВ Будкомплект консалтинг, Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Ведення обліку товарів (відділ сантехніка): на складі, торгівельних точках. Ведення звітної документації, работа з постачальниками. Звірки з постачальниками щомісячно.

Помічник керівника

з 01.2015 по 10.2016 (1 рік 9 місяців)
Муж на годину, Одеса (Послуги для населення та бізнесу)

Работа з інтернет ресурсом; пошук та підбір майстрів; ведення необхідної документації та звітності; робота з клієнтською базою; виконання доручень керівника; замовлення друкованої продукції (магніти, буклети тощо)

Лаборант Кафедри адміністративного та господарського права

з 10.2013 по 11.2016 (3 роки 1 місяць)
ОНУ імені І.І. Мечникова, Одеса (Освіта, наука)

Ведення кафедрального документообігу, складання звітності, виконання доручень керівника/ викладачів, прийом дзвінків, електронної пошти; замовлення канцтоварів та витратних матеріалів; забезпечення життєдіяльності кафедри; робота зі студентами.

Офіс-менеджер

з 08.2013 по 10.2013 (2 місяці)
Vele Rosse, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)

Ведення документообігу; підбір персоналу (первинна співбесіда); прийом дзвінків/електронної пошти; забеспечення життєдіяльності офісу; отримання/відправка кореспонденції; робота зі ЗМІ/Друкарнями; виконання доручень керівника

Секретар

з 01.2013 по 08.2013 (7 місяців)
Партнер Estates, ріелторська компанія, Одеса (Нерухомість)

Ведення первинної документації; прийом та обробка вхідної кореспонденції; виконання доручень керівника/ріелторів; робота з рекламою; ведення бази куплі-продажу нерухомості; розміщення оголошень на рекламних сайтах

Секретар

з 05.2012 по 12.2012 (7 місяців)
Агентство з працевлаштування, Одеса (Пошук персоналу, HR)

Робота з клієнтами (заповлення анкет); ведення документації; прийом дзвінків, перевірка електронної пошти; підбір вакансій для клієнтів.

Офіс-менеджер

з 12.2011 по 05.2012 (5 місяців)
Автосалон Трек, Одеса (Автобізнес та автосервіс)

Ведення документації купівля-продаж; виконання доручень керівника; отримання та відправлення документації; прийом дзвінків, електронної пошти; робота з клієнтами; робота з МРЄО

Освіта

КНУКіМ

Факультет: менеджмента і бізнеса, Спеціальність: Документознавство та інформаційна діяльність, Одеса
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Областний спортивно-технічний клуб, автошкола

2010, 3 місяці

Знання і навички

  • MS Office
  • Відповідальність
  • Дисциплінованість
  • Здатність до навчання
  • Ведення документації
  • Користувач ПК
  • Користувач ChatGPT
  • Знання графічних редакторів
  • Уміння користуватись оргтехнікою
  • Забезпечення життєдіяльності офісу
  • Знання офісних програм

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

РОБОТУ ШУКАЮ ТІЛЬКИ ОНЛАЙН/ВІДДАЛЕНО. На даний момент я перебуваю в Польщі, номер телефону [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») (вацап).
• Особисті якості: Маю аналітичний склад розум, висока працездатність, відповідальність, посидючість, готова до монотонної роботи. Обожнюю працювати з документами.
• Права категорії "В", безперервний стаж водіння 15 років.
• Шкідливих звичок немаю.
• Є авто.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: