- PRO
Юлія
Секретар, 15 000 грн
- Розглядає посади:
- Секретар, Оператор ПК, Офіс-менеджер, Помічник керівника, Помічник бухгалтера, Оператор 1C
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 35 років
- Місто проживання:
- Одеса
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1918419/
Досвід роботи
Обліковець
з 11.2016 по 03.2024
(7 років 4 місяці)
ТОВ Будкомплект консалтинг, Одеса (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Ведення обліку товарів (відділ сантехніка): на складі, торгівельних точках. Ведення звітної документації, работа з постачальниками. Звірки з постачальниками щомісячно.
Помічник керівника
з 01.2015 по 10.2016
(1 рік 9 місяців)
Муж на годину, Одеса (Послуги для населення та бізнесу)
Работа з інтернет ресурсом; пошук та підбір майстрів; ведення необхідної документації та звітності; робота з клієнтською базою; виконання доручень керівника; замовлення друкованої продукції (магніти, буклети тощо)
Лаборант Кафедри адміністративного та господарського права
з 10.2013 по 11.2016
(3 роки 1 місяць)
ОНУ імені І.І. Мечникова, Одеса (Освіта, наука)
Ведення кафедрального документообігу, складання звітності, виконання доручень керівника/ викладачів, прийом дзвінків, електронної пошти; замовлення канцтоварів та витратних матеріалів; забезпечення життєдіяльності кафедри; робота зі студентами.
Офіс-менеджер
з 08.2013 по 10.2013
(2 місяці)
Vele Rosse, Одеса (Готельно-ресторанний бізнес)
Ведення документообігу; підбір персоналу (первинна співбесіда); прийом дзвінків/електронної пошти; забеспечення життєдіяльності офісу; отримання/відправка кореспонденції; робота зі ЗМІ/Друкарнями; виконання доручень керівника
Секретар
з 01.2013 по 08.2013
(7 місяців)
Партнер Estates, ріелторська компанія, Одеса (Нерухомість)
Ведення первинної документації; прийом та обробка вхідної кореспонденції; виконання доручень керівника/ріелторів; робота з рекламою; ведення бази куплі-продажу нерухомості; розміщення оголошень на рекламних сайтах
Секретар
з 05.2012 по 12.2012
(7 місяців)
Агентство з працевлаштування, Одеса (Пошук персоналу, HR)
Робота з клієнтами (заповлення анкет); ведення документації; прийом дзвінків, перевірка електронної пошти; підбір вакансій для клієнтів.
Офіс-менеджер
з 12.2011 по 05.2012
(5 місяців)
Автосалон Трек, Одеса (Автобізнес та автосервіс)
Ведення документації купівля-продаж; виконання доручень керівника; отримання та відправлення документації; прийом дзвінків, електронної пошти; робота з клієнтами; робота з МРЄО
Освіта
КНУКіМ
Факультет: менеджмента і бізнеса, Спеціальність: Документознавство та інформаційна діяльність, Одеса
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
Областний спортивно-технічний клуб, автошкола
2010, 3 місяці
Знання і навички
- MS Office
- Відповідальність
- Дисциплінованість
- Здатність до навчання
- Ведення документації
- Користувач ПК
- Користувач ChatGPT
- Знання графічних редакторів
- Уміння користуватись оргтехнікою
- Забезпечення життєдіяльності офісу
- Знання офісних програм
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
Додаткова інформація
РОБОТУ ШУКАЮ ТІЛЬКИ ОНЛАЙН/ВІДДАЛЕНО. На даний момент я перебуваю в Польщі, номер телефону [
• Особисті якості: Маю аналітичний склад розум, висока працездатність, відповідальність, посидючість, готова до монотонної роботи. Обожнюю працювати з документами.
• Права категорії "В", безперервний стаж водіння 15 років.
• Шкідливих звичок немаю.
• Є авто.
Схожі кандидати
-
Помічник керівника
Дистанційно, Інші країни -
Бізнес-асистент
Дистанційно -
Особистий помічник
Дистанційно -
Помічник керівника
Дистанційно, Львів -
Офіс-менеджер
Дистанційно -
Помічник керівника
45000 грн, Дистанційно, Київ