- PRO
Катерина
Менеджер з персоналу, 50 000 грн
- Розглядає посади:
- Менеджер з персоналу, Помічник керівника
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 34 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1970447/
Досвід роботи
HR-менеджер
з 02.2024 по 08.2024
(6 місяців)
Auto.dia, Київ (Транспорт, логістика)
- Підбір персоналу
- Адаптація персоналу
- Кадровий резерв
- Підтримка життєдіяльності офісу
- Підписання договорів та інша паперова робота звʼязана з наймом
- Бюджетуваня витрат на підбір
- Розробка стратегії найму
HR менеджер
з 09.2023 по 01.2024
(4 місяці)
Superwheels, Київ (Автобізнес та автосервіс)
Off- та on- bording персоналу:
Формування вакансій та робота з job сайтатами;
Підбір лінійного персоналу (прибиральниці, маляри, рихтувальники) так і керівники (операційний директор та керівник відділу продажів)
Проведення первинних інтерв'ю по телефону;
Проведення групових онлайн-співбесід;
Очні співбесіди 1:1 так і за участі замовника;
Надання зворотнього зв'язку;
Адаптація персоналу та супровід протягом всього процесу адаптації;
Написання посадових інструкцій;
Підписання договорів конфіденційності та трудових договорів (розробка за необхідності) Ведення відповідної звітності по рентабельності джерел найму;
Бюджетування та планування підбору.
Спеціаліст з фінансового планування
з 02.2022 по 08.2023
(1 рік 6 місяців)
ATM group, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Спеціаліст курсів з фінансового планування, управління та координації, менеджменту та підбору персоналу;
Координація онлайн класу та адміністративні процеси,які повязані з навчанням та консультацією клієнтів;
Багаторазово ставала найкращим спеціалістом, високий показник заповненості класу;
Пройшла онлайн підготовку та відпрацювала навички в галузі фінансового планування та координації і управління бізнес процессів для компаній будь-якого розміру;
Маю відповідні сертифікати та підтвердження навчання/підвищення кваліфікації.
Спеціаліст з організації навчання
з 12.2018 по 06.2021
(2 роки 6 місяців)
Креді Агріколь Банк, Київ (Фінанси, банки, страхування)
Виявлення потреб в навчанні та підвищенні кваліфікації працівників;
Адміністратор очного зовнішнього та внутрішнього навчання;
Підготовка заходу під ключ-від організації місця та спікера, до кава-брейку та первинної документації;
Ведення договорів, рахунків;
Налагодження комунікації між провайдером та замовником;
Облік затрат та звітність по проведеним заходам;
Організація тім-білдингів та мотиваційних поїздок;
Підписання договорів про відшкодування та не розголошення;
Успішна співпраця з відділами обліку та аудиту
Освіта
Київський національний економічний Університет ім.Вадима Гетьмана
Обліково-економічний, Київ
Вища, з 2009 по 2013 (4 роки)
Облік та аудит на підприємствах та в банках;
Викладач економіки в навчальних закладах 1-3 ступеня акредитації;
Виробнича практика від університету 360 годин в ПАТ Укргазбанк;
Викладацька практика в СЗШ 5 уроків базової економіки в 9-11 класах.
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- MS PowerPoint
- MS Outlook
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — початковий
Додаткова інформація
- Волонтер приймаючого міста Києва під час Чемпіонату Європи з футболу ЄВРО-2012
- Сертифікати з креативного мислення в бізнесі, фінансового планування, управління та координація в бізнесі
Схожі кандидати
-
Директор з персоналу, HR-менеджер
Київ -
Супервайзер, керівник з управління персоналу
35000 грн, Київ -
Direct-, HR-менеджер
Київ -
Провідний рекрутер
40000 грн, Київ -
Помічник інспектора з кадрів, офіс-адміністратор
Київ, Бровари -
Менеджер з персоналу
Київ, Дистанційно