- PRO
Анна
PR-директор, керівник проєктів (PR, маркетинг), 60 000 грн
- Розглядає посади:
- PR-директор, керівник проєктів (PR, маркетинг), Спеціаліст з комунікацій, Product-менеджер
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 32 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/1976727/
Досвід роботи
Керівник проєктів
з 05.2021 по нині
(4 роки 3 місяці)
Варто, АК, ТОВ, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
В тому числі у форматі проєктної роботи під час декретної відпустки (2022-2025)
- Написання комунікаційних стратегій, підготовка презентацій, захист;
- Проведення зустрічей з клієнтами, ведення проєктів у сфері комунікацій (робота з медіа, підрядниками, організація заходів та інше), впровадження стратегій, тімлідинг команди відповідно до цілей та задач проєкту, контроль за виконанням KPI, звітність;
- Підготовка пропозицій, розробка презентацій (від ідеї до плану реалізації) під запит клієнтів та для тендерних майданчиків;
PR-менеджер
з 07.2018 по 06.2021
(2 роки 11 місяців)
4Service, Київ (Маркетинг, реклама, PR)
- розробка PR-стратегії, PR-кампанії для В2В
- написання комунікаційної стратегії
- копірайтинг, рерайтинг, формування інформаційних приводів, написання статей за підсумками реалізації проєктів
- участь, розробка концепцій співпраці з клієнтами та партнерами, ведення ділового листування, зустрічей (перемовин загалом)
- підготовка комерційних та творчих пропозицій, презентацій для тендерів
- моніторинг, аналіз згадок про компанію у мережі
- пошук та ведення комунікації з партнерами, ведення переговорів для участі у заходах як спікера/партнера по бартеру та на безкоштовній основі
- пошук медіа для співпраці на довгострокових засадах та проєктно
- організація та супровід фото та відеозйомок
- підготовка сценаріїв для створення відеоконтента, керування процесом зйомки
- розробка та ведення КСВ проєктів
- розробка іміджевих та рекламних матеріалів
- e-mail marketing
- просування компанії у соціальних мережах, налаштування та моніторинг реклами, запуск рекламних кампаній, аналіз показників ефективності
- підготовка звітів за результатами роботи, KPI.
SMM-менеджер
з 04.2018 по 11.2018
(7 місяців)
Хим-Курьер / Chem-Courier, Дніпро (Маркетинг, реклама, PR)
- систематизація діючих каналів просування;
- створення та ведення соціальних сторінок компанії за напрямами;
- просування власних конференцій компанії з метою залучення вхідних лідів (потенційних клієнтів та партнерів);
- створення позиціонування бренду та побудова ефективної системи взаємодії з партнерами;
Переїхавши в інше місто, 4 місяці продовжувала вести проєкти віддалено, до появи нового працівника.
Керівник відділення зв'язків із громадськістю, PR-менеджер
з 08.2017 по 03.2018
(7 місяців)
Група компаній VBА, Дніпро (Сільське господарство, агробізнес)
- формування сприятливого іміджу компанії та персоналії власника;
- залучення нових партнерів та клієнтів;
- планування рекламних та PR-кампаній;
- робота з медіа, написання та розміщення статей;
- виконання функцій маркетолога;
- розробка рекламних матеріалів;
- створення та розміщення прес-релізів, афіш, розробка іміджевих матеріалів для формування єдиного стилю компанії;
- участь у профільних заходах, в якості представника компанії;
- робота з асоціаціями;
- формування внутрішнього PR (організація заходів для співробітників, формування сприятливої атмосфери всередині колективу, система мотивації).
SMM, контент-менеджер інтернет-магазину
з 02.2017 по 10.2017
(8 місяців)
Aromateque, Дніпро (Роздрібна торгівля)
- формування та здійснення e-mail розсилки
- створення іміджевого контенту для продуктів компанії (написання текстів після презентації брендів, заповнення карток продуктів на сайті)
- ведення сторінок у соц.мережах
- налаштування реклами для ефективного просування продуктів
- робота з клієнтами (прийом вхідних, консультування, ведення письмової комунікації, повідомлення про акції)
Досягнення: Збільшення конверсії на сайт з e-mail розсилки та соц.мереж у 4 рази. Зростання продажів в інтернет-магазині в 2,5 рази.
Після виходу з компанії ще кілька місяців віддалено вела роботу (до моменту, коли знайшли співробітника на моє місце).
Керівник департаменту роботи з партнерами
з 10.2016 по 01.2017
(3 місяці)
TOI group, Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- розробка тактичного PR-плану
- пошук партнерів: архітектори, будівельники, ведення перемовин для подальшої співпраці
- створення сприятливого іміджу компанії
- внутрішній PR для співробітників (організація корпоративних заходів, програма мотивації, збір відгуків про роботу співробітників та ін.)
- ведення соц.мереж компанії, просування проєктів
- створення рекламних та іміджевих матеріалів (каталоги, брошури)
Прийшла в компанію спільно з маркетологом, під час вступу на посаду дійшли висновку, що компанії зараз не потрібен PR-менеджер. Тому досвід співробітництва був нетривалим.
PR-менеджер та особистий помічник
з 03.2015 по 04.2017
(2 роки 1 місяць)
Бізнесмен Ярослав Федоришин, Дніпро (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
На посаді особистого помічника:
Головний обов'язок - вільний час підприємця :)
Швидке та ефективне виконання доручень, з мінімальною участю керівника.
- участь у ділових зустрічах та перемовинах як секретар-референт
- планування ділових поїздок
- організація фото та відеозйомок
- складання резюме, формування позиціонування для побудови бренду персони, написання стратегії
- створення текстів для просування освітніх проєктів підприємця
- написання промов під виступи
- підготовка матеріалів для загальних зборів персоналу та інше.
Досягнення: довготривала робота, запрошення на проєкти, гарні рекомендації завдяки яким протягом 4 років не шукала роботу через сайти, працювала за рекомендацією.
Керівник PR-відділу
з 02.2015 по 09.2016
(1 рік 7 місяців)
"Visotsky Consulting", Дніпро (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
Обов'язки:
- формування сприятливого іміджу компанії та власника
- залучення нових партнерів та клієнтів, співпраця на взаємовигідних умовах
- організація/проведення бізнес-заходів для ЦА - власників, директорів, керівників
- планування рекламних компаній/вступних заходів (семінари, бізнес-сніданки)
- робота зі ЗМІ: пошук нових партнерів, публікація статей компанії з бартеру
- створення та розміщення прес-релізів, статей, інтерв'ю
- організація фото-відео зйомок
- створення комерційних пропозицій
- розробка рекламних кампаній
Досягнення:
- В оргкомітеті Дня підприємця 2015 року за підтримки міської влади допомагала в організації бізнес-заходу "під ключ" на 400 гостей (формування сценарію, пошук підрядників, запрошення гостей, контроль за організацією)
- залучила до компанії понад 40 нових, чинних партнерів
- досі отримую пропозиції щодо співпраці від клієнтів та партнерів.
Менеджер з розвитку
з 05.2014 по 12.2014
(7 місяців)
Gratage-Visual, Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
- пошук та залучення нових клієнтів;
- ведення документації, створення баз даних;
- телефонні перемовини;
- проведення ділових зустрічей та презентацій;
- робота з вхідною/вихідною кореспонденцією;
- збір та обробка необхідної для керівництва інформації;
- розміщення рекламної інформації;
- написання прес-релізів, статей.
- постановка ТЗ для дизайнерів на виготовлення рекламної продукції.
Освіта
ДНУ ім.Олеся Гончара
Українская філологія та мистецтвознавство, Дніпро
Незакінчена вища, з 2010 по 2014 (4 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Курс "Технологія навчання"
2015, 2 місяці
Курс "Навичка ефективного спілкування керівника"
2015, 3 місяці
Система дистанційного навчання "Ейнштейн" 13 курсів про адміністративні інструменти управління бізнесом
2015, 3 місяці
Курс "Грани Богатства", освітня програма з фінансової грамотності
2017, 3 дні
Програма "Власна фінансова безпека. Страхування життя. Довгострокове накопичення"
2017, 3 дні
BRANDFATHER тренінг Андрія Федоріва
2016, 1 день
"Маркетинг для перших осіб" Practicum Group
3 дні
Сервіс-Дизайн та методика дизайн мислення
2020, 2 місяці
Семінар «Як проводити маркетингові дослідження»
2019, 3 дні
Курс фотографії (базовий, портрет)
2024 - серпень, крайнє навчання. Практика фотозйомки з 2014 року.
Знання і навички
- MS Office
- Користувач ПК
- Таргетинг
- Досвід керівнох посади
- Сліпий метод набора
- SEO-копірайтинг
- Іміджевий копірайтинг
- Літературний переклад
- Рекламний копірайтинг
- Неймінг
- Спічрайтинг
Знання мов
- Українська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Вважаю у співпраці з роботодавцем важливою стратегію win-win.
Працюю головою, а не 8 годин у день.
Розгляну пропозиції щодо роботи на неповний день, проєкту зайнятість, краще - віддалено.
Інші резюме цього кандидата
- PRO
28 000 грн
Київ, Дистанційно
Незакінчена вища освіта · Неповна зайнятість
- PR-менеджер, 4Service, 2 роки 9 місяців
- Керівник відділення зв'язків із громадськістю, Група компаній VBA, 7 місяців
Схожі кандидати
-
Заступник керівника
80000 грн, Київ, Кропивницький -
PR-менеджер
Київ -
Заступник керівника проєкту
Київ, Дистанційно -
Керівник
40000 грн, Київ, Дистанційно -
Керівник проєкту
Київ -
Керівник проєкту
Київ, Дніпро , ще 4 міста