Микола
Business analyst, 80 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 34 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2028690
Досвід роботи
Бізнес-аналітик
з 06.2023 по нині
(11 місяців)
Fozzy Group Логістика, Київ (Транспорт, логістика)
В мої обов'язки, як ВА входить наступне:
- збирання вимог від зацікавлених осіб створення прототипів, формалізація вимог в документі, або на Confluence (залежно від проекту, або рівня доступу замовників);
- проведення воркшопів, як із замовниками так і в середині команди розробки (брейншторми);
- створення прототипів, ТЗ а також інших артефактів необхідних для вирішення потреб замовника;
- створення BPMN діаграм бізнес-процесів компанії за принципом "as is" а також "to be";
- декомпозиція вимог та створення тасок на розробників щодо реалізації зібраних вимог;
- відслідковування змін вимог, оновлення документації, описів, прототипів, тощо.
- взаємодія із розробниками, тестувальниками протягом життєвого циклу розробки.
В компанії одночасно залучався до декількох проектів в якості як ВА, так частково і як РМ (консолідуючи інформацію від бізнесу та у більш формалізованому вигляді передаючи на інші команди розробки).
Команди працюють як правило по Scram, документація в Confluence, таски і задачі в Jira.
С SQL не маю практичного досвіду, але саму суть розумію, хоча звісно самостійно запити до БД побудувати не вмію, поки що.
В розробці АРІ не приймав участі, хоча знову ж таки - принципи та логіку розумію, а решту готовий вивчати та практикувати безпосередньо на проекті.
Бізнес-аналітик
з 10.2022 по 06.2023
(8 місяців)
Укрпошта, Київ (Транспорт, логістика)
Працював бізнес-аналітиком в відділі розробки продуктів.
На посаді виконав наступне:
- створив концепцію впровадження Електронної марки, по аналогу електронної марки пошти США;
- покращив особистий кабінет користувача, що підвищило клієнтоорієнтованість кабінету.
В роботі безпосередньо створював презентації, схеми, ТЗ на інші артефакти необхідні для досягнення поставленої мети.
В роботі використовував інструменти: Camunda, Redmine, Paint та інші.
В роботі використовував інструменти: Camunda, Redmine, Paint та інші.
Фактично обов'язки були змішані: це був ВА і РО що в свою чергу було гарно, адже я був більш залучений в продукт, а це те, що мені подобається в роботі ВА.
Вмію бути самостійною одиницею в роботі, а також готовий організовувати роботу та об'єднувати членів команди для досягнення результату.
Бізнес-аналітик
з 10.2021 по 01.2023
(1 рік 3 місяці)
Ukrpay, Киев (IT)
Працював бізнес-аналітиком в IT компанії, програмні застосунки, або мобільні додатки власного програмного забезпечення у фінансовій сфері, як для банків, так і для інших фін. компаній.
Ці продукти успішно допомагають клієнтам компанії надавати послуги своїм клієнтам (а оскільки це фінансовий сектор - вибагливим клієнтам) та постійно збільшувати їх кількість.
У роботі використовую всі ті необхідні артефакти, підходи бізнес-аналізу, які допомагають зрозуміти потреби клієнта та створити завдання на команду розробників, що ж саме потрібно реалізувати, задля задоволень потреб замовника.
Зв’язок із стейкхолдерами тримаємо, як правило, через Jira, Telegram, чи за допомогою конференцій в Zoom, при чому досить поширено можемо комунікувати через різні месенджери, корпоративну пошту, особисті зустрічі в офісі замовника, тощо.
Основна методологія, згідно якої працює компанія - Kanban, але це не значить, що я не знаю суть принципів інших методологій, просто вони у нас не використовувались.
Головний економіст супроводження процесів
з 07.2019 по 10.2021
(2 роки 3 місяці)
АТ "Ощадбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)
Працював у відділі супроводження бізнес-процесів, найголовніше завдання якого - забезпечення та підтримка безперебійної роботи контакт-центру, а також його працівників.
Це досягається різними шляхами, зокрема, але не виключно:
- плідна комунікація із іншими відділами задля усунення тих чи інших проблем, які можуть виникати при роботі як програмного забезпечення так і периферійного обладнання тощо;
- прийняття участі у створенні та постановці розробникам ТЗ на зміну, розширення, доопрацювання чи актуалізацію програмного забезпечення чи веб-застосунків на базі яких побудовані бізнес-процеси;
- тестування отриманих рішень від підрядників /субпідрядників згідно раніше виставлених ТЗ, а також перегляд актуальності закладених вимог в самому ТЗ до діючої моделі;
- безпосередня підтримка працівників контакт-центру в якості technical support задля усунення несправностей в роботі ПО чи обладнання;
- участь у навчанні нових працівників, надання рекомендацій працівникам щодо правильності використання ПЗ, створення інструкцій в межах компетенції відділу;
- комунікація з розробниками, підрядниками, субпідрядниками та іншими партнерами задля підтримки та розвитку сучасних бізнес-процесів на яких побудована логіка роботи контакту-центру;
- взаємодія з платіжними системами (Visa, MC) в межах компетенції;
- інші завдання від керівництва.
Освіта
Київський Університет Ринкових Відносин
Фінанси та кредит, Київ
Вища, з 2012 по 2017 (4 роки 5 місяців)
Магістр фінансів
Додаткова освіта та сертифікати
Hillel
2022, курс бізнес-аналізу
Campus - навчання з розвитку управлінських навичок
2023
Знання і навички
Знання мов
- Російська — просунутий
- Англійська — початковий
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Пунктуальний, відповідальний, чесний.
Загальний банківський досвід складає більше 6-и років.
Аналітичний склад розуму.
Швидко навчаюсь новому.
Не боюсь братись за складні задачі - таким чином я розвиваюсь і це мені подобається.
Схожі кандидати
Бізнес-аналітик
Київ
Бізнес-аналітик
Дистанційно
Business, Data Analyst
Дистанційно
Консультант з бізнес-процесів
Київ
Бізнес-аналітик
Львів, Дистанційно
Бизнес-аналитик
Київ, Дистанційно