- PRO
Ніна
Акаунт-менеджер, 50 000 грн
- Розглядає посади:
- Акаунт-менеджер, Обліковець, Фінансист, Операційний менеджер, Менеджер проєктів, Менеджер з постачання, Direct менеджер, Економіст
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 32 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Львів, Тернопіль, Чернівці
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2076879/
Досвід роботи
Обліковець
з 05.2024 по 05.2025
(1 рік)
Sp. z o.o. Tbiliso, Дистанційно (Готельно-ресторанний бізнес)
Вказала дистанційно, так як вибрати місто іншої країни тут не можу.
Цей досвід був на території Польщі в м. Жешув.
Основна ціль моє роботи заключалася в тому, щоб побудувати з нуля облікову систему в програмі Serve для ресторану, який мав тільки відкриватися.
В чому заключалася ця побудова:
- внесення всієї номенклатури (починаючи від найменування товарів, закінчуючи кнопками для офіціантів)
- технологічні карти;
- будування структури цієї системи для зручності роботи всієї компанії в майбутньому
Також:
- пошук всіх постачальників (продукти харчування, господарські матеріали);
- побудова барної карти;
- контроль залишків;
- логістика;
- контроль якості товарів;
- контроль оплат за товари та послуги;
- робота з документацією;
- ведення переговорів;
- замовлення продукції;
- приходні накладні;
- інвентаризації;
- звітність.
Вся робота з закупівлями відбувалася виключно польською мовою.
Моїми досягненнями на цій посаді є те, що система, яку я побудувала, працює і на моє місце уже прийшла наступниця, якій я передала всі свої навички і знання.
І так як моєю місією там було запустити, навчити і передати. Саме тому я уже завершила тут свою роботу і йду далі :)
Обліковець
з 12.2022 по 03.2024
(1 рік 3 місяці)
ТОВ "Юсджі Карпати", Буковель (Готельно-ресторанний бізнес)
- забезпечення ресторану всією необхідною продукцією;
- ведення документації;
- робота з системою 1С
- інвентаризаціїї
- звітність
- активна комунікація з бухгалтерією;
- контроль залишків, поставок та постійна комунікація з постачальниками;
- підписання договорів.
Також, приймала активну участь у відкритті ще одного ресторану від нашої компанії на території Буковелю і вела по обліковій частині одночасно 2 ресторани.
Провідний фахівець
з 04.2018 по 09.2019
(1 рік 5 місяців)
АТ "Ощадбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)
• обробка вхідної і вихідної кореспондеції;
• сортування кореспонденції;
• реєстрація докуменів в програмі СЕД LsDoc;
• підготовка документів для керівника банку;
• робота з великим об'ємом інформації;
• супроводження документів між керівником банку і структурними підрозділами;
• комунікація з усіма відділеннями банку;
• переговори з клієнтами банку;
• обробка документації від Національного банку України;
• робота з приймальнями заступників Керівника банку.
Менеджер по роботі з корпоративними клієнтами
з 08.2017 по 02.2018
(6 місяців)
Барельєф, Київ (Будівельна промисловість, деревообробка)
• ведення існуючої бази клієнтів та пошук нових;
• прийом і обробка вхідних заявок по телефону та в електронній почті;
• оформлення замовлень;
• проведення зустрічей з презентацією виробів компанії;
• ведення переговорів;
• підписання договорів;
• розрахунок вартості замовлень;
• погодження термінів доставки і виготовлення замовлень;
• формування специфікації;
• запуск замовлень в виробництво;
• контроль дебіторської заборгованості;
• робота з первинною документацією;
• контроль термінів виготовлення;
• взаємодія з виробництвом і складом;
• робота з клієнтами з поточних питань, вирішення спірних ситуацій, претензій по якості товару.
Робота з програмою AmoCRM.
Аналітик - Закупник
з 05.2016 по 06.2017
(1 рік 1 місяць)
ТОВ "Сітізен Кафе", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Основні обов'язки:
• аналіз і моніторинг ринку в розділі харчових продуктів, послуг та господарських матеріалів;
• робота з програмою 1С (внесення видаткових накладних, створення калькуляцій, проведення робочих змін, рух товарів між об'єктами, списання товарів, проведення інвентаризацій);
• короткострокове планування закупівель (алкогольні напої, продукти харчування, господарські матеріали);
• контроль витрат і стимулювання економії;
• забезпечення закладів необхідними товарами (продукти харчування, господарські матеріали, канцелярські товари);
• проведення переговорів з новими та існуючими постачальниками.
• заключення договорів з новими компаніями на поставку товарів та послуг;
• формування звітностей;
• формування рахунків на оплату та видаткових накладних.
• формування і підписання довіреностей особам нашої компанії для отримання товарів;
• вивчення нових пропозицій постачальників;
• займалася організацією новорічних ярмарків, фестивалів кави та вуличної їжі в яких City-Zen Cafe приймав участь;
• вирішувала різної складності завдання і працювала з великим об'ємом інформації.
Продавець-консультант
з 11.2014 по 05.2016
(1 рік 6 місяців)
LUSH, Київ (Роздрібна торгівля)
Консультування клієнтів, робота з касовим апаратом, проведення інвентаризацій, контроль свіжості продукції, відкриття та закриття робочих змін, формування місячних звітів, здавання інкасації.
Досягненням стало для мене підвищення до старшого продавця.
Продавець-консультант
з 12.2013 по 08.2014
(8 місяців)
ТОВ "МТІ", Житомир (Роздрібна торгівля)
Консультація клієнтів, робота з касовим апаратом.
Освіта
Національний університет державної податкової служби України
Економіка підприємства, Ірпінь
Вища, з 2013 по 2014 (9 місяців)
Житомирський державний технологічний університет
Економіки та менеджменту, Економіка підприємства, Житомир
Незакінчена вища, з 2009 по 2013 (3 роки 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Таргетолог
2,5 місяці
Сертифікат
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS Office
- Користувач Internet
- 1С
- Робота з оргтехнікою
- AmoCRM
- DeloPro
- Comarch
- СЕД
- SERVIO
- Syrve
- Здатність до навчання
- Комунікабельність
- Організованість
- Ведення документації
Знання мов
- Польська — просунутий
- Англійська — початковий
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Свою трудову діяльність почала ще з студентських років. Працювала в ПАО "Приват Банк" - клієнт менеджер, в ТОВ "Кон Бріо" - офіціант.
За час роботи в студентські роки, здобула великий досвід комунікації з людьми, стресостійкості і вміння працювати в команді.
Особисті якості: маю аналітичний склад розуму, творчі здібності, швидко навчаюся; готова працювати в команді; відповідальна.
Схожі кандидати
-
Customer service manager
15000 грн, Київ, Дистанційно -
Менеджер по работе с клиентами
10000 грн, Кривий Ріг, Дистанційно -
Менеджер по роботі з клієнтами
15000 грн, Дистанційно -
Менеджер по роботі з клієнтами
22000 грн, Чернівці -
Менеджер по роботі з клієнтами
Новий Буг, Дистанційно -
Менеджер роботи з клієнтами
Дистанційно