- PRO
Тетяна
Адміністратор, 28 000 грн
- Розглядає посади:
- Адміністратор, Менеджер з бронювання, Менеджер з продажу, Кейкаунт
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 34 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту, Facebook та Instagram.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2199556/
Досвід роботи
Finance assistant
з 02.2024 по 12.2024
(10 місяців)
Blue Bird Group (Budapest), Інші країни (Готельно-ресторанний бізнес)
- Vendor Payment Coordination: Schedule and oversee payments to vendors, ensuring timely and accurate disbursement while addressing outstanding credit issues.
- Vendor Relations: Responsively handle vendor inquiries regarding financial matters in a professional and timely manner.
Customer service manager (Booking/Airbnb)
з 11.2021 по 12.2023
(2 роки 1 місяць)
Rent-A-Home, Budapest (Туризм)
Communication with guests, concerning reservations arriving by mail, telephone or through a central reservation system. Creating and maintaining reservation records-preparing letters of confirmation and promptly processes any cancellations and modifications.
Greeting and welcoming guests, show apartments. Answering all questions regarding apartments. Ordering transfer for the guests.
Support guests on any issue related to rent accommodation,reservation, payment, etc.
Informing guests of policies during the check-in (check-out) process.
Organising outgoing mails. Work with payments. Preparing travel vouchers. Assist with housekeeping and maintenance department.
Administrator
з 06.2019 по 06.2021
(2 роки)
Airbnb, Будапешт (Туризм)
Check-in/Check-out; Координування роботи клінінгу; Забезпечення квартир витратними матеріалами; Організація послуг лондрі, ремонтних компаній; Робота з побажаннями та скаргами гостей; Бухгалтерський облік.
Administrative secretary
з 03.2019 по 06.2019
(3 місяці)
Ukrtower, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Організаційно-технічне забезпечення адміністративно-розпорядчої діяльності керівника;
- прийом кореспонденції, що надходить на розгляд керівнику та передача її відповідно до прийнятого рішення до структурних підрозділів або конкретних виконавців;
- прийом документів та особистих заяв на підпис керівнику;
- робота з телефонними дзвінками;
- Ведення ділового листування з іноземними партнерами;
- забезпечення робочого місця керівника необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям;
- Організація прийому відвідувачів.
Бартендер
з 08.2018 по 01.2019
(5 місяців)
Маяк, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Обслуговування відвідувачів відповідно до правил обслуговування, етикету та особливостей закладу. Приготування авторських коктейлів.
Розрахунок відвідувачів на барі, дотримання касової дисципліни.
Room Service Waiter
з 04.2016 по 07.2017
(1 рік 3 місяці)
Hyatt Regency Kyiv, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Приймати по телефону замовлення гостей готелю.
Заносити замовлення в електронну систему обліку (Micros) та з її допомогою передавати їх на кухню та в бар.
Формувати замовлення на підносі або візку (хот боксі) відповідно до стандартів.
Здійснювати сервіс у номерах.
Прибирати брудний посуд з номерів та гостьових коридорів готелю.
Вчасно доставляти Guest – аменіті в номери.
Щодня контролювати, поповнювати, приймати та передавати по зміні товар, порівнювати його кількість із щоденною інвентаризаційною відомістю, за наявності розбіжностей негайно повідомляти свого безпосереднього керівника.
Забезпечувати Рум-сервіс достатньою кількістю скла, посуду, столових приладів.
Адміністратор SPA-салону
з 10.2015 по 04.2016
(6 місяців)
Hyatt Regency Kyiv, Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Зустрічати гостей. Відповідати на телефонні дзвінки.
Проводити екскурсії по Оздоровчому центру для членів клубу та гостей готелю.
Перевіряти роздягальні та прибирати там за необхідності.
Відповідно до розкладу проводити інвентаризацію під час здачі білизни до пральні.
Допомагати членам клубу/гостям користуватися сауною, паровою кімнатою, джакузі та критим басейном.
Слідкувати за наявністю чистих рушників.
Перевіряти та вчасно поповнювати запаси туалетного та косметичного інвентарю.
Постійно підтримувати всі приміщення та інвентар в ідеальній чистоті у Спа-салоні та спорт-клубі.
Waiter
з 05.2013 по 10.2013
(5 місяців)
Iberostar Creta Panorama, Крит (Готельно-ресторанний бізнес)
• Підготовка залу до обслуговування;
• Зустріч та вітання гостей (відвідувачів);
• Подання меню, прийом замовлень;
• Передача замовлень на страви та напої на кухню;
• Підготовка та обслуговування «шведського» столу;
• Підготовка рахунку клієнта та прийняття оплати.
Освіта
Київський національний торговельно-економічний університет
Ресторанно-готельного та туристичного бізнесу, Київ
Вища, з 2011 по 2017 (6 років)
Закінчила університет із дипломом - Магістр.
Додаткова освіта та сертифікати
English Today
2015, 4 місяця
Planet Z - Bartender and Waiter
2018, 3 тижня
WayUp - Web- design
1 місяць
Знання і навички
- MS Excel
- MS Office
- MS PowerPoint
- Internet Explorer
- MS Outlook
- MS Access
- Outlook Express
- Графические редакторы
- CorelDRAW
- Saferpay
- Sabeeapp
- Google calendar app
- Комунікабельність
- Саморозвиток
- Ведення документації
- Здатність до навчання
- Booking
- Numbers app
- Finmap
Знання мов
Англійська — середній
Додаткова інформація
Відповідальна, цілеспрямована, комунікабельна, неконфліктна, швидко навчаюсь.
Схожі кандидати
-
Адміністратор
25000 грн, Дистанційно, Сахновщина -
Адміністратор, продавець, оператор, офіс-менеджер
Дистанційно -
Адміністратор рецепції
15000 грн, Дистанційно -
Адміністратор онлайн сервісу
Дистанційно -
Адміністратор
Дистанційно, Ужгород -
Адміністратор
Дистанційно, Київ