• PRO

Ніна

Верифікатор

Розглядає посади:
Верифікатор, Економіст з фінансового моніторингу
Вид зайнятості:
неповна
Вік:
36 років
Місто проживання:
Житомир
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Економіст з фінансового моніторингу

з 04.2024 по 03.2025 (11 місяців)
NovaPay, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

Проведення належної перевірки клієнтів компанії при встановленні ділових відносин та актуалізації даних.

1. Проведення перевірки документів клієнтів, діяльності клієнтів, уточнення додаткової інформації про клієнтів відповідно до вимог законодавства у сфері ПВК/ФТ.
2. Контроль за проведенням департаментом продажів заходів з належної перевірки клієнтів, правильністю та своєчасністю заповнення анкет клієнтів, дотриманням вимог законодавства з питань фінансового моніторингу.
3. Перевірка клієнтів на співпадіння з переліком осіб, пов’язаних зі здійсненням терористичної діяльності або стосовно яких застосовано міжнародні санкції.
4. Виявлення фактів, що свідчать про належність клієнтів до політично значущих осіб, членів їх сімей та осіб, пов’язаних з політично значущими особами.
5. Аналіз інформації про клієнтів та присвоєння рівня ризику відповідно до вимог Національного банку України.
6. Проведення оцінки / переоцінки рівня ризику клієнтів.
7. Контроль ведення юридичних справ та анкет клієнтів в інформаційних системах 1С та Scrooge, формування списків клієнтів.
8. Надання роз’ясненнь з питань ПВК/ФТ працівникам департаменту продажів, які задіяні у встановлені ділових відносин з клієнтами до проведення первинного фінансового моніторингу клієнтів.

Начальник пункту надання фінансових послуг (сумісництво)

з 12.2015 по 03.2024 (8 років 3 місяці)
NovaPay, Житомир (Фінанси, банки, страхування)

1. Первинне навчання та адаптація касирів на робочому місці.
2. Контроль дотримання касової дисципліни на ПНФП згідно стандартів компанії.
3. Організація роботи підрозділу згідно стандартів компанії з метою виконання встановлених фінансових показників (крос-селінг: отримання довідок від компаній-партнерів, реалізація посилок в кредит, оплата комунальних та інших видів платежів).

Керівник відділення

з 06.2015 по 03.2024 (8 років 9 місяців)
Нова пошта, ТОВ, Житомир (Транспорт, логістика)

1. Організація ефективної роботи відділення згідно затверджених норм та стандартів.
2. Аналіз і покращення показників якості та сервісу відділення, впровадження заходів для запобігання та усунення черг.
3. Управління персоналом: первинна адаптація персоналу на робочому місці, його подальший розвиток згідно професійно-кваліфікаційних рівнів та сприяння у розвитку управлінських компетенцій задля досягнення цілей підрозділу та формування внутрішнього резерву працівників з керівними компетенціями. Формування графіків роботи персоналу з урахуванням почасового навантаження.
4. Контроль процесів завантаження/вивантаження згідно існуючих графіків.
5. Вирішення проблем клієнтів, робота з претензіями і скаргами.

За час роботи було підготовлено четверо співробітників, які відразу після роботи на підпорядкованому мені відділені, були призначені на посаду керівників відділення (один із них досі працює в компанії).
За результатами 2021 року підрозділ зайняв перше в мережі відділень за виконанням показників якості та сервісу.

Спеціаліст інформаційного відділу продажів

з 09.2014 по 11.2014 (2 місяці)
ТОВ "БАЛЬТЕС", Житомир (Маркетинг, реклама, PR)

1. Проведення телефонних переговорів з існуючими клієнтами: консультування клієнтів, виявлення потреб, просування та продаж/товарів і послуг компанії
2. Збір та актуалізація даних клієнтів, проведення опитувань, анкетування.

Оператор поштового зв'язку (2 клас), бригадир

з 06.2011 по 06.2014 (3 роки)
Укрпошта, Житомир (Транспорт, логістика)

1.Приймання, обробка, видача всіх видів відправлень, грошових переказів, переказів міжнародних систем: MoneyGram, Western Union, BLIZKO, ЮНИСТРИМ.
2. Оформлення та видача споживчих кредитів (готівка), оформлення депозитів.
3. Приймання платежів за комунальні послуги, інших видів платежів.
4. Оформлення підписки на українські та міжнародні періодичні видання.
5. Продаж електронних білетів на авто- та електротранспорт, продаж лотерейних білетів.

Переможниця конкурсу професійної майстерності "Кращий оператор поштового зв’язку" в 2013 р. Житомирської дирекції "Укрпошта”.
Приймала участь в тренінгу “Підвищення доходів та покращення показників роботи філіалів “Укрпошта”

Освіта

Житомирський державний технологічний університет

Факультет економіки та менеджменту, спеціальність - Менеджмент організацій (магістр), Житомир
Вища, з 2007 по 2011 (4 роки)

Повна вища освіта (магістр)

Житомирський кооперативний коледж бізнесу і права

Менеджмент, організація обслуговування населення, Житомир
Середня спеціальна, з 2003 по 2007 (4 роки)

Диплом молодшого спеціаліста з відзнакою

Додаткова освіта та сертифікати

ЖФ Національної академії статистики, обліку і аудиту. Курс "Основи адміністрування програми бухобліку "1С: Підприємство"

2011 рік (січень-квітень)

Знання і навички

  • Фінансовий моніторинг
  • Аналіз компаній на YouControl
  • KYC
  • Користувач АБС Scrooge
  • MS Office
  • Управління персоналом
  • 1С:Підприємство

Знання мов

  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: