Юлія
Адміністратор магазину, 25 000 грн
- Розглядає посади:
- Адміністратор магазину, Адміністратор інтернет-магазину, Адміністратор рецепції, Пакувальник, Продавець-консультант
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 45 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2235097/
Досвід роботи
Адміністратор ,комірник
з 08.2016 по 12.2024
(8 років 4 місяці)
Зірка, магазин, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Прийом та облік товару
Пакувальник інтернет замовлень
Викладення товару відповідно до корпоративних вимог
Оформлення торгової зали
Консультування клієнтів, допомога у виборі товару, інвентаризація.
Адміністратор магазину
з 07.2014 по 04.2015
(9 місяців)
голден фокс, Київ (Роздрібна торгівля)
відкриття та закриття магазину
- викладка товару(оформлення вітрини)
-формування нової клієнтської бази
-розрахунок клієнтів у программі 1С
-Прийом товару на магазин
-переоблік товарів
-ведення соц мереж
Адміністратор консультант продавець
з 10.2012 по 02.2014
(1 рік 4 місяці)
Елегант Фурс, Київ (Роздрібна торгівля)
-Якісне обслуговування - прийом товарів (робота з 1С);
- проведення інвентаризацій та їх закриття;
-підтримка порядку у магазині та підсобному приміщенні;
-контроль викладки товарів згідно стандартів;
-забезпечення покупців інформації щодо наявності товару та його вартості, контроль завчасного проведення переоцінки;
-робота із скаргами та пропозиціями покупців та їх вирішення...
Адміністратор, директор магазину
з 11.2007 по 05.2012
(4 роки 6 місяців)
Роксан, Київ (Роздрібна торгівля)
Формування ефективної команди (підбір,та розвиток персоналу, мотивація, підготовка кадрового резерву)
Участь в навчанні та адаптації нових співробітників
Дотримання встановлених стандартів у компанії.
Забезпечення збереження товарно - матеріальних цінностей-консультування покупців, допомога у виборі товару;
- прийом товарів (робота з 1С);
- проведення інвентаризацій та їх закриття;
-пошук працівників та навчання їх для подальшої роботи;
-підтримка порядку у магазині та підсобному приміщенні;
-контроль викладки товарів згідно стандартів;
-проведення навчань для працівників для підвищення їх кваліфікації;
-забезпечення покупців інформації щодо наявності товару та його вартості, контроль завчасного проведення переоцінки;
-інформування про акцію працівників та контроль її проведення;
-виконання планових показників та заохочення працівників до цього;
-робота із документами через бухгалтерію (робота із накладними, заявами на прийом/звільнення/відпустку, заяви для орендодавців приміщення, тощо);
-робота із скаргами та пропозиціями покупців та їх вирішення...
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- 1С
- MS Outlook
Додаткова інформація
2003 – 2004 – «Ред-Грин…», продавец-консультант
Должностные обязанности:
консультация клиентов
обслуживание клиентов
Знания и навыки:
грамотная речь
украинский, русский –свободно, английский - базовый
уверенный пользователь ПК
есть опыт работы с людьми
опыт работы в сфере управления людьми
Личностные качества:
активность, коммуникабельность, внимательность, ответственность, инициативность, умение работать на результат, умение работать в команде и индивидуально, обучаемость, порядочность
Схожі кандидати
-
Адміністратор магазину
30000 грн, Київ, Ірпінь -
Графический дизайнер, адміністратор інтернет-магазину
Київ -
Адміністратор магазину
Київ -
Stories-мейкер
Київ, Дистанційно -
Адміністратор магазину
30000 грн, Київ -
Адміністратор торгового залу
Київ, Кременчук, Дистанційно