Віктор

Керівник відділу продажу, 50 000 грн

Розглядає посади: Керівник відділу продажу, Заступник начальника відділу продажів, Заступник керівника відділу продажів, Провідний спеціаліст з продажу, Провідний фахівець з продажу, Керівник відділу продажу e-commerce, Фахівець з супроводу клієнтів, Операційний менеджер, Менеджер інтернет-магазину, Менеджер з продажу
Вид зайнятості: повна
Вік: 37 років
Місто: Київ
Розглядає посади:
Керівник відділу продажу, Заступник начальника відділу продажів, Заступник керівника відділу продажів, Провідний спеціаліст з продажу, Провідний фахівець з продажу, Керівник відділу продажу e-commerce, Фахівець з супроводу клієнтів, Операційний менеджер, Менеджер інтернет-магазину, Менеджер з продажу
Вид зайнятості:
повна
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Провідний спеціаліст з продажу

з 09.2023 по 08.2025 (2 роки)
ТОВ "ВФ Ритейл" (Vodafone), Київ (Роздрібна торгівля)

Керівник групи "Супроводу продажу", відділу "Інтернет-магазин". Основний спектр обов'язків:
- контроль надходження інтернет-замовлень, логістики\зворотної логістики, процесу виконання замовлень, вирішення питань по проблемним замовленням;
- комуніцкація з адміністраторами сайту, відділами комерції, логістики, контенту по товарам та замовленням інтернет-магазину;
- контроль коректності та внесення змін у опис\графіки\переліки розсилки роздрібних магазинів;
- моніторинг руху інтернет-замовлень, складання претензій перевізникам у випадку втрати, пошкодження вантажів, контроль зарахування компенсацій та інформування зацікавлених осіб з напрямку безпеки та фінансів;
- обробка претензій платіжних систем по оскарженню транзакцій та надання відповідей;
- комунікація з відділом маркетингу стосовно акційних активностей, перевірка коректності наказів, тощо;
- комунікація та контроль співробітників контактного центру, оцінка ефективності операторів, оцінка коректності обробки замовлень, надання керівникам контактного центру зворотного зв'язку з прослуховування розмов, помилок операторів, тощо;
- комунікація з фінансовим відділом стосовно реєстрів платежів, комісій, документів у "Вчасно", тощо;
- розробка та оновлення внутрішніх документів, інструкцій та порядку обробки інтернет-замовлень;
- комунікація з бінес-аналітиками ERP системи та сайту, розробка та узгодження доробок у відповідних системах, впровадження змін у обробці інтернет-замовлень;
- регулярна звітність по замовленням інтернет-магазину та контроль продаж;
- аналіз умов та формату обробки замовлень іншими інтернет-магазинами;
- контроль роботи та дистанційне навчання співробітників відділу супровіду продажу;
- комунікація з партнерами та оновлення договорів: платіжні системи, перевізники;
- координація та контроль процесу проходження фінансового моніторингу;
- комунікація з роздрібнею мережею з питань інтернет-замовлень та роботи інтернет-магазину: регіональні керівники, керівники магазинів, продавці.
- комунікація з відділом рекламацій стосовно звернень клієнтів за поверненням або сервісним обслуговуванням;
- комунікація з клієнтами інтернет-магазину стосовно повернень та сервісного обслуговування;
- моніторинг коректності роботи систем: сайт, включно з адміністративною системою, ERP, платіжні системи, зовнішні сервіси.
Досягнення на посаді:
- стабільне виконання плану продажів в межах допустимх та цільових показників;
- автоматизація ручних процесів обробки інтернет-замовлень;
- розробка та впровадження нових рішень у обробці інтернет-замовлень;
- підвищення якості клієнтського досвіду;
- контроль ефективності та командної роботи підлеглої групи з 8 працівників;
- оптимізація процесу навчання нових співробітників;
- зменшення кількості скасованих замовлень.

Експерт з продажу

з 01.2020 по 09.2023 (3 роки 9 місяців)
ТОВ "ВФ Ритейл" (Vodafone), Київ (Роздрібна торгівля)

Експерт з продажу групи "Супроводу продажу" відділу "Інтернет-магазин".
Вторинна обробка інтернет-замовлень після обробки контактним центром.
Самостійне ведення окремого пулу замовлень з поставкою товарів від постачальника, комунікація з відділом комерції стосовно поставки товарів, контроль надходження, відвантаження замовлень, тощо.
Обробка запитів клієнтів на повернення та сервісне обслуговування, комунікація з відділом рекламації.
Взаємодія з іншими відділами та партнерами - логістика, комерція, бухгалтерія, платіжні системи, перевізники по питаннях інтернет-магазину
Заміщення керівника відділу на період відпусток, лікарняних, тощо.

Спеціаліст з продажу

з 10.2018 по 01.2020 (1 рік 4 місяці)
ТОВ "ВФ Ритейл" (Vodafone), Київ (Роздрібна торгівля)

Спеціаліст з продажу групи "Супроводу продажу" відділу "Інтернет-магазин"
Вторинна обробка інтернет-замовлень після обробки контактним центром.

Менеджер зі збуту

з 01.2017 по 08.2018 (1 рік 8 місяців)
Нова Лінія, Чабани (Роздрібна торгівля)

Робота у відділі продажу інтернет-магазину гібридного формату (оператор КЦ + менеджер зі збуту).
Обробка інтернет замовлень - вихідні\вхідні дзвінки, перевірка наявності товарів, взаємодія з роздрібними магазинами, логістами, контроль виконання замовлень.

Освіта

Луганський національний університет імені Тараса Шевченка

Фінанси, Луганськ
Вища, з 2005 по 2010 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Немає додаткової освіти та сертифікатів.

Знання і навички

  • Відповідальність
  • Чесність
  • Висока працездатність
  • Комунікабельність
  • Пунктуальність
  • MS Excel
  • MS Word
  • MS Teams
  • MS Outlook
  • Google Sheets

Знання мов

  • Українська — просунутий
  • Англійська — початковий

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: