• PRO

Галина

Chief Financial Officer

Розглядає посади:
Chief Financial Officer, Енергетик
Вид зайнятості:
повна
Вік:
49 років
Місто проживання:
Васильків
Готовий працювати:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний бухгалтер

з 07.2020 по нині (5 років 1 місяць)
ТОВ "СІТ СЕК'ЮРИТІ", м.Київ (Охоронна діяльність, послуги з інкасації та перерахнку)

- Поліпшення системи управлінського обліку;
- Побудова звіту ДДС для департаментів;
- Реалізація стратегії зниження ризиків;
поточне та стратегічне планування (формування бюджетних звітів P&L, balance sheet, cash-flow);
- Контроль за рівнем та ліквідністю активів (дебіторська заборгованість, ОЗ);
- Контроль ведення бухгалтерського обліку, побудова та впровадження документообігу;
- побудова облікової політики;
- складання та подання звітності до органів ДПІ, Статупралення;
- Контроль бухгалтерів ведення всіх ділянок.

Головний бухгалтер

з 03.2017 по 03.2021 (4 роки)
ТОВ "ТУР Сервіс АТТ", Київ (Туризм)

Організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку. Здача звітності до податкової, статупарвування та інших фондів. Нарахування заробітної плати та відпускних. Ведення каси та дотримання касової дисципліни. Взаєморозрахунки з постачальниками та покупцями. Кадрове діловодство.

Фінансовий директор с функцією головного бухгалтера

з 09.2015 по 09.2021 (6 років)
ТОВ "Алхимик", Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Організація та ведення бухгалтерського та податкового обліку, організація та ведення управлінського обліку для власників. Здача звітності до податкової, статуправління та інших фондів. Нарахування заробітної плати та відпускних. Ведення каси та дотримання касової дисципліни. Взаєморозрахунки з постачальниками та покупцями. Контроль та оформлення ліцензій та інших дозвільних документів. Калькуляції страв.

Головний бухгалтер/ Фінансовий директор

з 08.1995 по 07.2015 (19 років 11 місяців)
СП "Марком", м.Київ (Дистриб'юція, мережа виномаркетів "Поляна", "Фудполяна", Магазин-ресторан "Лавінія", віскі-бар "Сингл", імпорт-експорт (Оптова, роздрібна торгівля алкогольними напоями, імпорт-експорт, виробництво горілки)

Формування, розробка фінансової політики, забезпечення її стійкості управління фінансами з урахуванням перспектив розвитку компанії, визначення джерел фінансування, здійснення аналізу та оцінки фінансових ризиків, розробка заходів щодо їх зведення до мінімуму, контроль за дотриманням фінансової дисципліни, своєчасним та повним виконанням договірних зобов'язань та надходженням доходів, порядком оформлення операцій із постачальниками та покупцями, кредитними організаціями та операцій із зовнішньоекономічної діяльності. Організація податкової політики підприємства, планування та оптимізація оподаткування, вдосконалення облікової політики. Отримання кредитів у банках, їх підтримка та здешевлення кредитного портфеля. Фінансове планування та бюджетування коштів, доводила показники, ліміти та нормативи до підрозділів компанії, забезпечення контролю за їх виконанням.
конфіденційності інформації. Забезпечення надання необхідної фінансової інформації внутрішнім та зовнішнім користувачам. Організація роботи з проведення аналізу та оцінки фінансових результатів діяльності компанії, підвищення ефективності, проведення внутрішнього аудиту, дозвіл різних претензій, що виникають у процесі фінансово-господарської діяльності. Керувала фінансовою діяльністю групою компанії (куди входило 7 юридичних осіб, у прямому підпорядкуванні 30 осіб), організація роботи щодо підвищення кваліфікації працівників, надання допомоги працівникам компанії з фінансових питань.
Представляла інтереси компанії у відносинах з банками, страховими компаніями, податковими органами та організаціями з фінансових питань (орендодавці та інші постачальники послуг). Підготовка наказів, інструкцій, розпоряджень, кошторисів, договорів та інших документів, пов'язаних із вирішенням фінансових питань. Встановлювала службові обов'язки для підлеглих працівників (бухгалтерія, економісти, ревізори, оператори 1с, комірники, водії-експедитори).
Вносила на розгляд керівнику компанії пропозиції щодо притягнення до матеріальної та дисциплінарної відповідальності посадових осіб за результатами фінансових перевірок. Управління казначейством, а також контрольно-ревізійним відділом.

Освіта

Університет економіки та права "КРОК"

Облік та аудит, Київ
Вища, з 1998 по 2004 (6 років)

Знання і навички

  • MS Office
  • Организаторские способности
  • Умелый
  • Вправний
  • Оперативное управление, контроль и координация торговых отделов
  • Срочное планирование деятельности отделов
  • Ежедневный контроль и обеспечение выполнения планов продажи
  • Составление бюджета и его выполнение
  • Оптимизация бизнес-процессов всех отделов
  • Удешевление кредитного портфеля
  • Успешная работа с самыми крупными банками Украины
  • Большой опыт с контролирующими органами
  • Создание собственной программы управления денежными средствами
  • Права, категория В

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Аналитический склад ума, системный подход к работе, лидерские качества, целеустремленная, требовательная, оптимистические взгляды на жизнь. Увлекаюсь спортом, разносторонний человек, пунктуальная, ответственная.
Большой опыт внедрения 1С и перехода на другие версии. МСФО (самостоятельное изучение).
Проводила переговоры с арендодателями для заключения новых договоров под торговые помещения, пересматривала условия старых договоров, снижала ставки. Проводила переговоры с поставщиками товаров, проводила тендеры на всевозможные затраты. Руководила контрольно-ревизионным отделом.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: