- Візитка
Екатерина
Адміністратор, офіс-менеджер, 35 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 36 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2371813/
Додаткова інформація
Досвід роботи:
Адміністратор відділення "ОТП Банк" з 19.05.2023 по 01.10.202 р.
Обов'язки:
-Зустріч клієнтів у відділенні банку;
-Розподіл клієнтського потоку /управління чергою у відділенні;
-Надання первинних консультацій клієнтам щодо банківських послуг
-Канцелярія
- видача карток, закриття рахунків.
З 02.10.2023 р. - по теперішній час Експерт відділа обслуговування клієнтів "ОТП Банк"
Обов'язки:
-розрахунково-касове обслуговування клієнтів
-відкриття/закриття рахунків, блокування/перевипуск карток
-оформлення документів на розміщення, поповнення, списання та закриття депозитів
-підготовка та виконання платіжних документів на перервзування коштів з поточних та ощадних рахунків фіз. осіб
-підготовка та надання офіційних довідок/виписок по рахункам клієнтів
-здійснення ідентифікації, верифікації клієнтів, проведення аналізу фінансового стану та визначнння рівня ризику клієнтів
- робота з рахунками ФОП
- проведення загального інформативного консультування клієнтів банку
- залучення та продаж продуктів Банку
Спеціаліст відділу документації
Компанія "Автоентерпрайз",
02.03.2017-25.09.2022 р.
Обов'язки:
-Виписка та підготовка документів на первинну та вторинну реєстрацію автомобілів,
-робота з базою НАІС,
-Робота з орг. технікою;
-Забезпечення життєдіяльності офісу;
-Виконання доручень керівника;
-підготовка звітів, ведення документообігу,
-відправка/отримання кореспонденції,
- Отримання, облік, зберігання документів на автомобілі.
Финансовый консультант по вопросам страхования и кредитования
С Июля 2013 по февраль 2015
ООО «Альфа.Ассистанс» (страховой брокер)
Обязанности:
- Активные продажи страховых и кредитных продуктов
- Консультирование клиентов по вопросам страхования и кредитования
- Подбор наиболее оптимальных финансовых программ
- Cбор и проверка документов для банка
- Заключение договоров страхования.
Фахівець-оцінювач
з 05.2010 по 12.2012 (2 роки 7 місяців)
ПЗ «Ломбард ТОВ «Злато 2009» та ТОВ «Руно 2009» (Фінансові послуги)
Обов'язки:
- Оцінка та прийом драг. металів під заставу;
- Видача позички;
- Ведення внутрішньої документації;
- прийом та оцінка апаратури під заставу.
- укладання договорів
- Дотримання внутрішньої дисципліни
- Ведення фінансово-звітної документації.
- ведення та розширення клієнтської бази.
Продавець-консультант маг "Сalzedonia"
09.02.2016-20.10.2016
Обов'язки:
- Активні особисті продажів.
- знання продукції, демонстрація товару
- прийом, маркування товарів
- інвентаризація
- Складання звітів, ведення документації
- робота за касою
- Відкриття/закриття зміни.
Освіта:
Вище з 09.2005 по 07.2009
Донецький університет економіки та права, економічний, економіка підприємства, Донецьк.
Наявність дипломів після закінчення вищого навчального закладу.
Професійні навички:
Знання ПК (Word, Excel, Internet, e-mail, Shoopy)
Знання касової дисципліни, програми 1С, Робота з касовим апаратом, робота з книгою КУРО.
Вміння працювати з оргтехнікою
Ведення переговорів, укладання договорів.
Українська – вільно.
Англійська зі словником.
Додаткова інформація: активна життєва позиція, вміння ставити цілі та досягати результату. Вміння працювати самостійно і в команді, навчання, прагнення кар'єри. Відповідальна, до виконання своїх обов'язків ставлюся сумлінно. Веду здоровий спосіб життя, шкідливих звичок не маю. Маю 5 річну доньку. Маю статус внутрішньо переміщенної особи.
Тренінги та семінари:
27.09.2013 - 28.09.2013: тренінг «Активні продажі. Навички роботи з запереченнями»;
02.11.2013: тренінг «Лізинг для фізичних та юридичних осіб»;
23.11.2013: сертифікат з тренінгу «Підвищення ефективності продажу страхових продуктів».
Схожі кандидати
-
Адміністратор, помічник керівника
35000 грн, Київ -
Особистий помічник
Київ, Бровари, Інші країни -
HR-, офіс-менеджер, адміністратор, помічник керівника
Київ, Ірпінь, Дистанційно -
Асистент керівника
Київ, Івано-Франківськ, Дистанційно -
Помічник керівника
Київ, Кропивницький , ще 4 міста -
Асистент керівника
20000 грн, Київ, Черкаси, Дистанційно