• PRO

Надія

Ризик-менеджер, економіст, аналітик

Вид зайнятості:
повна
Вік:
37 років
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст відділу супроводження ведення реєстрів ЕСОЗ

з 08.2022 по нині (3 роки)
НСЗУ, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

формування та надання витягів з реєстрів Системи;
- забезпечення запровадження та здійснення підтримки словників, довідників та класифікаторів в Системі;
- формування та надання інформації з реєстрів Системи відповідно до встановлених правил безпеки та захисту персональних даних;
- взаємодія з власниками класифікаторів, довідників та словників, які використовуються в Системі щодо їх оновлення, ініціювання внесення змін;
- участь у тестуванні нового функціоналу, необхідного для роботи з Системою;
- адміністрування процесу реєстрації та надання доступу до Системи користувачам уповноваженим особам НСЗУ та уповноваженим особам органів влади (опрацювання запитів на реєстрацію та отримання доступу до Системи для нових користувачів та ведення обліку зареєстрованих користувачів, наданих доступів та ролей користувачів);
- участь у розробці проєктів організаційно-розпорядчих документів НСЗУ з питань, що належать до компетенції відділу, участь у розробці нового функціоналу ситсеми;
- здійснення заходів щодо усунення порушень і недоліків, виявлених під час контрольних заходів, проведених відповідними державними органами;
- участь у розгляді звернень громадян, запитів на отримання публічної інформації, звернень та запитів адвокатів і народних депутатів України, звернень органів державної влади, органів місцевого самоврядування, обʼєднань громадян, підприємств, установ, організацій незалежно від форми власності, їх посадових та службових осіб з питань, що належать до компетенції відділу;
- виконання інші завдання в межах компетенції відділу за дорученням керівництва відділу, управління, Департаменту, НСЗУ;
- написання статтей на інтернет - ресурси НСЗУ щодо тематики в межах компетенції.

Головний аналітик з консалтингу фізичних та юридичних осіб Управляння корпоративних ризиків

з 03.2018 по 05.2022 (4 роки 2 місяці)
ТОВ «ДЕЛЬТА М ГРУП», Київ (Надання інших інформаційних послуг, н.в.і.у)

-участь у підготовці аналітичних документів, презентацій, робочих документів/інструкцій;
-збір, обробка та аналіз економічних, фінансових та ринкових даних, інформації в інтернет ресурсах, систематизація та аналіз даних, оцінка ризиків, в тому числі репутаційних;
-систематизація інформації;
-підготовка аналітичних звітів;
-комунікація з клієнтами в рамках проектів;
-участь у розробці та впровадженні нових продуктів;
- робота із базами даних, тощо.

Провідний економіст УКРМБ (мікро та малий бізнес), Департамент ризик – менеджменту

з 01.2017 по 03.2018 (1 рік 2 місяці)
АБ «УКРГАЗБАНК», Киев (Фінанси, банки, страхування)

- детальна перевірка документів;
- оцінка фінансового стану позичальника (юридична особа, фізична особа підприємець);
- ідентифікація даних по клієнтам;
- перевірка достовірності інформації про позичальника;
- аналіз анкетних даних, заявлених Клієнтом;
- аналіз/структурування даних;
- оцінка кредитних ризиків за кредитними заявками;
- прийняття рішень щодо видачі або відмови у кредит потенційному позичальнику, згідно методики банку;
- робота з банківськими базами даних та інформаційними джерелами;
- навчання персоналу;
- взаємодія з суміжними підрозділами за кредитним процессу;
- участь у тестуванні нової програми, удосконалення існуючих робочих програм.

Провідний економіст УВПКР

з 08.2015 по 12.2016 (1 рік 4 місяці)
АБ «УКРГАЗБАНК», Киев (Фінанси, банки, страхування)

--проведення процесу верифікації даних кредитної заявки згідно з внутрішніми нормативними документами;
--проведення оцінки кредитів;
-- ідентифікація потенційних позичальників;
--робота з внутрішніми базами даних;
--аналіз і підтвердження наданої позичальником інформації;
--прийняття рішень в рамках своїх повноважень;
-- розробка скриптів розмов для спеціалістів по роботі із проблемною заборгованістю;
-- участь у розслідування шахрайських дій співробітників Банку та потенційних/існуючих клієнтів Банку;
-- учать у тестування нового програмного забезпечення, складання щоденних звітів по результатам роботи всіх учасників тестування, участь у розробці тест-кейсів до тестування, координація роботи учасників тестування в межах управління ( в кількості 5 чол.).

Менеджер по роботі з клієнтами

з 04.2015 по 06.2015 (2 місяці)
ТМ «Руді», Киев (виробництво іграшок)

- здійснення обслуговування покупців: пропозиція товару, що реалізується, надання допомоги у виборі товару, консультування з питань технічних і споживчих характеристик продукції,;
- ведення накладних, рахунків на попередню оплату, надсилання рахунків на замовлення;
- проведення роботи по виявленню й обліку потенційних клієнтів, вивчення їхні потреб;
- приймання замовлення на доставку клієнту продукції;
-здійснення контролю за виконанням клієнтами своїх зобов’язань по договорах (своєчасною оплатою, прийманням продукції, ін.), виявлення причини порушення клієнтами своїх зобов’язань, прийняття заходів по їх усуненню і попередженню;
- резервування товару і контроль резервів;
-ведення звітності;
-ведення бази клієнтів тощо.

Головний економіст департаменту операційної діяльності

з 06.2011 по 01.2015 (3 роки 7 місяців)
ПАТ «Платинум банк», Киев (Фінанси, банки, страхування)

- робота з усіма видами кредитних продуктів Банку;
- виконання кредитних процедур;
- розгляд кредитних операцій клієнтів перед прийняттям рішення;
- проводення перевірки наявності всієї документації, необхідної для прийняття рішення;
- проведення щомісячного вибіркового контролю заявок та виявлення помилок;
- робота з клієнтами Банку;
- розробка процедур та правил у роботі з кредитними рішеннями;
- проведення «Круглих столів»;
- розробка пропозицій щодо покращення кредитного Портфелю та участь в удосконаленні програмного забезпечення;
- робота за программами Банку;
- навчання співробітників та участь у процесі відбору персоналу;
- участь у програмі ротації співробітників;
- робота із базами даних.

Провідний спеціаліст

з 01.2011 по 06.2011 (5 місяців)
Управління праці та соціального захисту населення, Брусилов (соціальна)

- робота з програмою Архіварі,Інформатор та програма АСОПД/КОМТЕХ;

- надання роз'яснень громадянам щодо переліку документів, необхідних для призначення усіх видів соціальної допомоги, та основних вимог щодо їх оформлення та подання;

- перевірка правильності оформлення та повноту документів, що підтверджують право заявника на відповідні види соціальної допомоги;

- опрацювання заяв на призначення всіх видів соціальної допомоги;

- своєчасний розрахунок коштів, необхідних на виплату в наступному місяці всіх видів соціальної допомоги;

- формуванням відомостей щодо здійснення виплат;

- формування бази даних в електронному вигляді;

- розрахунок розміру та терміну надання конкретних видів соціальної допомоги (призначення здійснюється в автоматичному режимі);

- перевірка правильності оформлення поданих довідок; вивчення ситуації, в якій перебуває сім»я;

- видача громадянам необхідних довідок;

- ведення Журналів видачі особових справ, Реєстру передачі особових справ, тощо.

Стажер

з 06.2010 по 06.2010 (менш ніж місяць)
Асоціація митних брокерів України, Киев (митна справа)

- організація роботи офісу
- виконання доручень з організації конференцій (замовлення квитків, готелю, тощо)
- систематизація документів.

Стажер

з 01.2010 по 05.2010 (4 місяці)
Київська центральна спеціалізована митниця (відділ митного оформлення № 3), Киев (митна справа)

- заповнення МД -16
- робота з MD –Office
- робота з МД – 3

Освіта

Київський національний торгівельно – економічний університет

Факультет економіки, менеджменту і права, Киев
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 9 місяців)

спеціальність – менеджер організацій, спеціалізація – менеджер митної справи, магістр менедежер організацій, менеджер митної справи, менедежр - економіст

Додаткова освіта та сертифікати

Oxford School

2019

Знання і навички

  • MS Office
  • Adobe Photoshop
  • АБС Б2
  • ABBYY FineReader
  • Oracle Siebel CRM
  • Adobe
  • Jira
  • MD Office
  • BCZ
  • Піранья
  • Galileo
  • АСОПД/КОМТЕХ
  • Zoiper
  • АСКОД

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Особисті якості:
•Націлена на успіх, надійна, комунікабельна, ініціативна, активна, цілеспрямована, відповідальна, стресостійка;
•Бажання і здібності до освоєння нового, наполегливість в отриманні результату;
•Самостійність і відповідальність.

Інтереси:
Музика, туризм, книги, фотографія.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: