- PRO
Юлія
Фахівець, керівник відділу оренди
- Розглядає посади:
- Фахівець, керівник відділу оренди, Комерційний менеджер
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 39 років
- Місто проживання:
- Вишгород
- Готовий працювати:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2442874/
Досвід роботи
Керівник відділу оренди
з 07.2020 по нині
(5 років 1 місяць)
Аврора, ТРЦ Квадрат, Киев (Нерухомість)
•контроль та здача в оренду об'єктів нерухомості;
•участь в розробці договору оренди;
•проведення переговорів з потенційними орендарями;
•організація укладання договорів оренди;
•організація відносин з існуючими орендарями;
•здійснюваня контролю взаєморозрахунків за договорами;
•надання оперативних і фінансових звітів власнику об'єкта.
•Управління відділом оренди (в керівництві 3 людини).
Брокер
з 09.2019 по 07.2020
(10 місяців)
Віта-Верітас, ТРЦ Dream Town, Киев (Нерухомість)
Пошук і залучення потенційних орендарів для здачі в оренду торгових площ.
•Підготовка презентацій об'єктів.
•Формування комерційних пропозицій потенційних орендарів, ведення переговорів, визначення орендних ставок.
•Підготовка, узгодження договорів оренди та технічних завдань.
•Контроль проведення орендарем ремонтних робіт і відкриття в термін.
•Контроль виконання умов договору, фінансових зобов'язань.
Менеджер з оренди
з 07.2018 по 09.2019
(1 рік 2 місяці)
Алакор- сити, ТРЦ Арт-молл, Киев (Нерухомість)
-Контроль термінів закінчення договорів, продовження, переукладання договорів суборенди; оформлення доп.угод до договорів суборенди на зміну умов договору;
-Контроль відправки та отримання документів від орендарів;
-Контроль своєчасної оплати орендарями орендної плати;
-Аналіз роботи орендарів;
-Аналітика відвідуваності орендарів і відвідувачів ТРЦ;
- Виконання бюджетів;
-Пошук потенційних орендарів та підписання з ними договорів оренди.
Брокер
з 04.2018 по 07.2018
(3 місяці)
АТ «Давенто – Україна» сеть "Велика кишеня", ТРЦ Экватор, Киев (Нерухомість)
-Активний пошук потенційних орендарів;
-Активна робота на всіх етапах проекта: підготовка списків об’єктів нерухомості, организація просмотрів, ведення переговорів по умовам оренди;
-Узгодження та підписання договорів оренди;
-Супроводження орендаря з моменту підписання договору до відкриття магазину.
-Активний пошук потенційних орендарів;
-Активна робота на всіх етапах проекта: підготовка списків об’єктів нерухомості, организація просмотрів, ведення переговорів по умовам оренди;
-Узгодження та підписання договорів оренди;
-Супроводження орендаря з моменту підписання договору до відкриття магазину.
Менеджер з оренди
з 03.2017 по 04.2018
(1 рік 1 місяць)
ТОВ «Пауер» ТРЦ Космополит, Киев (Управління ТРЦ)
- Робота з існуючими орендарями ТРЦ;
- Пошук нових орендарів на 4 об’єктах;
- Організація і супровід роботи відділу з орендарями ( договори, додаткові угоди, та ін...)
- Контроль дебіторської заборгованості орендарів, контроль оплат;
- Робота з усіма відділами ТРЦ
Менеджер з оренди
з 12.2016 по 03.2017
(3 місяці)
ТРЦ Лавина молл, Киев (Управління ТРЦ)
- Робота з орендарями з моменту підписання договору (контроль сроків подачі проекту, ремонтних робіт, відкриття магазину);
- Організація і супровід роботи відділу з орендарями ( договори, додаткові угоди, розірвання, протокол допуску до ремонтних робіт, акт приймання-передачі приміщення, додаткові угоди та ін...)
- Контроль дебіторської заборгованості орендарів, контроль оплат;
- Робота з усіма відділами ТРЦ
Адміністратор ТОЦ (ТРЦ Гуллівер)
з 12.2014 по 12.2016
(2 роки)
ТОВ "ТРИ О", Киев (Управління ТРЦ)
- робота з орендарями - контроль відкритя та закриття торгових точок, контроль заявок (завоз/вивіз товару, ремонтні роботи, рекламні заходи та ін.)
- співробітництво та контроль роботи клінингових компаній ТРЦ и БЦ;
- співробітництво та контроль роботи охоронної служби;
- організація та контроль усіх свят за заходів ТРЦ;
- комуникація з усіма технічними службами;
- щоденна та щомісячна статистична звітність;
- робота в 1С, Excel, Outlook.
- супровід орендарів та їх підрядників на проектних та адаптаційних роботах.
Менеджер з оренди
з 08.2011 по 07.2014
(2 роки 11 місяців)
Тов "ПДФ", Херсон (Здача в оренду власного нерухомого майна)
- Здача в оренду власних приміщень: пошук нових орендарів, проведення переговорів з потенційними клієнтами, укладання договорів, моніторинг ринку нерухомості, робота з існуючими орендарями - рахунки, прологації договорів, ротаії и т.і.
- Ведення документації з орендарями (договори, заявки, рахунки, акти).
- Контроль за роботою торгового центру з усіх питань і напрямках.
- Контроль за роботою продавців в магазинах (бутіках).
- Організація закриття і відкриття ТЦ;
- Прийняття рішень і організація усіх питань в екстрених ситуаціях.
- Вирішення адміністративних питань з орендарями (проведення акцій, святкових заходів, технічні питання ...)
- Рішення конфліктних ситуацій з відвідувачами.
- Здійснення контролю за раціональним оформленням приміщень, оновленням і станом реклами в приміщеннях і на будівлі.
- Контроль за забезпеченням чистоти і порядку в приміщеннях і на прилеглих до будівлі територіях.
фахівець з продажу послуг
з 06.2005 по 08.2011
(6 років 2 місяці)
Херсонська філія ПАТ "Укртелеком", Херсон (Телекомунікації, зв'язок)
-приймання заяв від юридичних та фізичних осіб на встановлення Інтернет технологія ADSL); надання відповіді на заяву;
-робота з існуючими абонентами з питань щодо оплати послуги, зміни тарифного плану, телепродажи;
-укладення договорів з новими клієнтами;
-надання консультації щодо підключення мобільного Інтернету (3G): діючі тарифні плани, оплата послуг.
-обробка нових заяв на встановлення телефону, надання відповіді на заяву;
-робота з клієнтами щодо оплати технічних умов, кошторису, рахунків щодо оплати на встановлення телефону;
-робота з будівельними організаціями, укладання договорів на телефонізацію будівельних об’єктів;
Освіта
Херсонський національний технічний університет
Кібернетики, інженер, Херсон
Вища, з 2002 по 2007 (4 роки 10 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Напрямок «Психотехнологія роботи з клієнтом у сфері продажу послуг"
Тиждень
Напрямок «Надання нових послуг та робота з VIP-клієнтами»
Тиждень
Напрямок «Ведення телефонних переговорів»
Тиждень
Знання і навички
- MS Excel
- Користувач ПК
- MS Word
- MS Office
- Користувач Internet
- MS PowerPoint
- Internet Explorer
- MS Outlook
- Opera
- Windows
- Робота з оргтехнікою
Знання мов
Англійська — середній
Рекомендації
Пустовит Наталья
Коммерческий директор, Алакор-сити
Додаткова інформація
Особисті якості: порядність, старанність, здатність швидко навчатися, ініціативність, вміння приймати рішення і брати на себе відповідальність, націленість на результат, вміння працювати в команді.
Схожі кандидати
-
Керівник відділу
Київ, Вінниця , ще 7 міст -
Керівник відділу
Київ -
Керівник напрямку
40000 грн, Київ -
Начальник відділу з управляння персоналом
50000 грн, Київ, Харків -
Керівник підрозділу
Київ, Дніпро , ще 3 міста -
Директор департамента
100000 грн, Київ, Івано-Франківськ , ще 3 міста