- PRO
Світлана
Помічник керівника, 30 000 грн
- Розглядає посади:
- Помічник керівника, Керівник автозаправного комплексу, Помічник логіста, Завідуючий аптекою, Аналітик, Адміністратор, Бухгалтер з первинної документації, Касир, Консультант в інтернет-магазин, Менеджер з продажу нерухомості
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 46 років
- Місто:
- Дніпро
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2470046/
Досвід роботи
Директор
з 04.2019 по 07.2025
(6 років 3 місяці)
Национальная Розница, Дніпро (Роздрібна торгівля)
Управління та контроль грошових потоків підприємства. Контроль дотримання касової дисципліни. Організація правильного та своєчасного відображення даних в обліковій системі компанії. Взаємодія із постачальниками.
Підписання договорів.
Взаємодія з банками (відкриття - закриття р/р, фін. Моніторинг, встановлення, зняття, заміна терміналу)
Помічник керівника
з 04.2018 по 04.2019
(1 рік)
Холдинг Гермес, Дніпро (Роздрібна торгівля)
Ведення обліку у програмі 1С 7.7. Перевірка роботи всіх підрозділів компанії (магазини, склади). Звіряння з постачальниками. Вирішення організаційних питань. Облік витрати палива автомобілів. Перевірка касової дисципліни всіх підрозділів компанії. Облік витрат палива автомобілів. Контроль за виконанням доручень керівника
Економіст-бухгалтер
з 02.2009 по 04.2018
(9 років 2 місяці)
Гранд Логистик, Дніпро (Транспорт, логістика)
На попередній посаді економіста-бухгалтера я виконувала широкий спектр обов'язків, таких як робота з програмами 1С 8.1 та 7.7, а також складською програмою Qguar. Відповідальна за звірку з клієнтами і виведення на друк актів звірки, рахунків-фактур та податкових накладних. Проводила перевірку належності реєстраційних документів, керувала процесом прийому та звільнення співробітників, а також відповідала за касу та клієнтські рахунки. Успішно вводила послуги до бази 1С, перевіряла правильність договорів та вела облік залишків матеріальних цінностей на складі. Виконувала інвентаризацію та складання супутньої документації ( накази, відомості)
Економіст
з 06.2008 по 02.2009
(8 місяців)
ООО "Росток-Днепр", Дніпро (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
У мої обов'язки, як економіста, входило щоденний контроль за дебіторською заборгованістю та співпраця з торговими представниками. Складання звітності з дебіторської заборгованості та оборотності, а також відповідала за складання та перевірку договорів з контрагентами. Моєю головною метою було забезпечення правильного оформлення документації та вчасне врегулювання фінансових питань з контрагентами.
Адміністратор магазину (одяг)
з 10.2005 по 10.2007
(2 роки)
Приватний підприємець Бербат Е.Н., Дніпро (Роздрібна торгівля)
У мої обов'язки як адміністратора магазину одягу входило залучення покупців, ведення бази даних постійних клієнтів та організація бонусної програми для них. Я також забезпечувала навчання персоналу нових магазинів і контролювала переоблік товарів у магазині. Моя робота спрямовувалася на збільшення продажів та покращення обслуговування клієнтів, що призвело до підвищення задоволеності покупців та збільшення прибутку компанії.
Бухгалтер
з 10.2001 по 10.2005
(4 роки)
Приватне підприємство"Ренко", Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Управління бухгалтерським обліком та фінансовою звітністю на підприємстві, включаючи підготовку та подання всіх необхідних звітів до ДПАУ та фондів. Забезпечення відповідності бухгалтерської документації вимогам законодавства. Робота з податковими деклараціями та оптимізація податкових платежів. Ефективне вирішення фінансових питань та забезпечення правильності фінансової звітності.
Засновник, генеральний директор
з 05.2001 по 05.2007
(6 років)
Приватне підприємство будівельна компанія "Релана", Дніпро (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
У мої обов'язки як засновника та генерального директора входило пошук нових клієнтів, складання та укладання договорів з ними, а також підбір персоналу для компанії. Я також відповідав за підготовку та складання всіх видів звітності до ДПАУ та фондів. Мої дії спрямовані на розвиток бізнесу та забезпечення ефективної роботи компанії.
Освіта
Горная Академия
Экономический (бухгалтер,кономист,аудитор), Днепропетровск
Незакінчена вища, з 2008 по 2014 (5 років 10 місяців)
образование не оконченно
Схожі кандидати
-
Помічник керівника
Дніпро -
Секретар
Дніпро -
Офіс-менеджер
19000 грн, Дніпро -
Помічник керівника
Дніпро, Кам'янське -
Реєстратор, адміністратор офісу
Дніпро -
Переводчик, преподаватель Deutsch, English, Business Assistant, Coach
Дніпро, Київ , ще 2 міста