• PRO

Наталія

Адміністратор

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
34 роки
Місто:
Бориспіль

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор відділу продажу авто

з 11.2014 по 11.2018 (4 роки)
Тов Авто Альянс, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Торговий представник

з 01.2012 по 09.2014 (2 роки 8 місяців)
ТОВ Арма Моторс, Київ (Автобізнес та автосервіс)

Освіта

Національний транспортний університет

Автомеханічний, Київ
Вища, з 2007 по 2012 (5 років)

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Користувач ПК
  • MS Office
  • Користувач Internet
  • MS PowerPoint
  • ABBYY FineReader
  • КОМПАС
  • Adobe
  • Користувач 1С

Додаткова інформація

Полтавець Наталія Сергіївна

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Е-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)



Професійні навики:
2018 по теперішній час працюю віддалено( Excel, 1C документація)
2014(листопад) - 2018(жовтень) ТОВ « АвтоАльянс Київ», адміністратор відділу продажу автомобілів
2011(жовтень) – 2014(вересень) ТОВ «Арма Моторс», менеджер з логістики /торговий представник
Функціональні обов`язки:
- оформлення документів державного зразка (виписка довідки-рахунок, формування пакету документів для оформлення авто в МРЕО, акти знищення довідок-рахунок та номерів разових поїздок)
- оформлення документів по перевезенню авто(ТТН, Акти прийому-передачі, доручення)
- ведення звітності(реєстр МРЕО, журнал реєстрації, продаж автомобілів)
- проходження перевірок по документам строгої звітності
- проведення аудиту по складу автомобілів
- контроль складу автомобілів(внесення авто, створення прибуткових і реалізаційних накладних в 1С)
- ведення архіву документів
- знання технічних характеристик автомобілів та комплектації
- забезпечення перебування автомобілів в салоні та на відкритій стоянці
- створення прайс-листів згідно стандартів імпортера
- підготовка документів для виїзду на тест-драйв
- ведення і контроль вартості автомобілів
- ведення звітності клієнтської бази
2007(березень-травень), ТОВ «Юнілівер Україна», консультант.
Обов`язки:
- консультація продукції, з метою збільшення продажу лінійки продукції провідної компанії.


Освіта:
Вища
Національний транспортний університет(НТУ), факультет автомеханічний, спеціальність - підйомно-транспортні, меліоративні, будівельні машини та обладнання, магістр(2007-2012)
2005-2007, здобула сертифікат за напрямом: секретар керівника(підприємства, організації, установи).

Ключові навики і знання:
Впевнений користувач ПК(MS Office: Word, Excel, PowerPoint; Adobe FineReader, Компас-3D, Internet)
1С: версія 7,7
Мови: українська – рідна
англійська – базова
польська – базова
Навики ділової переписки
Додаткова інформація та інтереси:
Цілеспрямована, відповідальна, комунікабельна, завжди готова допомогти. Прагну розвивати, вдосконалювати практичні навики і працювати на результат.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: