Особисті дані приховані

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти, але йому можна надіслати повідомлення або запропонувати вакансію.

Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2563862/

Директор з управління персоналом, розвитку персоналу

Вид зайнятості: повна
Місто проживання: Запоріжжя
Готовий працювати: Вінниця, Запоріжжя, Київ, Львів, Тернопіль
Вид зайнятості:
повна
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Вінниця, Запоріжжя, Київ, Львів, Тернопіль

Контактна інформація

Шукач приховав свої особисті дані, але ви зможете надіслати йому повідомлення або запропонувати вакансію, якщо відкриєте контакти.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Директор з управління персоналом

з 07.2022 по нині (3 роки 6 місяців)

- Формування підрозділу
-Аудит НR процесів і стандартів
- Оцінка компетенцій керівного персоналу
- Формування профілей посад, описання посад, створення посадових інструкцій тощо
- Організаційна структура, штатний розпис - перегляд, затвердження під потреби бізнесу
- Адаптація і втілення HR процесів: підбір, відбір, прийняття, адаптація, звільнення, навчання і розвиток, оцінка персоналу, внутрішні комунікації, управління ефективністю і результативністю, матеріальна і нематеріальні мотивація тощо
-Стандартизація втілених процесів, корекція
- Відмінне знання законодавства(і не тільки трудового), ведення військового обліку з "0", бронювання, експертиза в сфері професійного навчання і бізнес-тренінгів

Директор з управління персоналом

з 02.2021 по 12.2022 (1 рік 11 місяців)
Приватний освітній комплекс(ліцей, розвиваючий простір)), Запоріжжя (Освіта, наука)

Робота за зовнішим сумісництвом. Організаційний дизайн, розподіл і описання функцій - контроль знання і виконання, розробка і впровадження всіх HR процесів в системі(від рекрутингу, адаптації, онбордингу ...до офбордингу), візуалізація процесів і показників для матеріальної і нематеріальної мотивації, вибудова системи внутрішніх комунікацій тощо

Директор з персоналу

з 03.2020 по 07.2022 (2 роки 5 місяців)
Приховано, Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)

Формування підрозділу з "0"
Налагодження всіх HR процесів і процедур, розробка HR стратегії, формування бізнес процесів/зміна існуючих, втілення системи матеріальної і нематеріальної мотивації, елементів ощадливого виробництва, внутрішніх комунікацій, навчання і розвитку персоналу тощо

Керівник відділу навчання, оцінки і розвитку персоналу

з 06.2015 по 03.2019 (3 роки 10 місяців)
Металургійне підприємство, Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)

•Координація, планування, аналіз, коригування роботи з кадрової політики, підготовки та розвитку персоналу (hard & soft skills), оцінки персоналу, мотивації персоналу, соціальних програм та пільг, внутрішніх комунікацій та організаційної культури, адміністративно-господарських питань;
•Організація та забезпечення процесу бізнес-планування витрат на персонал – усіх внутрішніх та зовнішніх HR процесів. Контроль освоєння та витрачання бюджету;
•Формування та трансляція Місії та Цінностей Компанії, створення Кодексу команди. Організація та забезпечення роботи каналів зворотного зв'язку для контролю за дотриманням Цінностей Компанії;
•Організація та координація роботи комісій підприємства: кадрової (призначення та ротації), оцінної (результати щорічної та інших видів оцінки персоналу), нагородної (нагородження персоналу за результатами діяльності). Попереднє опрацювання всіх питань, що виносяться на розгляд комісії;
•Здійснення взаємозв'язку із зовнішніми організаціями з питань, що належать до управління персоналом (суди, органи влади та виконавчі, центри зайнятості тощо);
•Впровадження, стандартизація, організація регулярного проведення всіх видів оцінки персоналу: щорічна МВО (управління по цілям), щорічна (перфоманс менеджмент), ассесмент-центр, інтерв'ю з компетенцій, 360 та інших;
•Участь у розгортанні системи грейдування посад (опис посад, комунікації у підрозділах, впровадження грейдів);
•Формулювання щорічних/щоквартальних цілей для керівників та професіоналів починаючи з рівня генерального директора підприємства, в рамках управління з цілей, KPI, OKR;
•Організація дослідження залучення та мотивації персоналу, розробки та впровадження плану заходів, спрямованих на підвищення залучення;
•Розробка та впровадження всіх видів нематеріальної мотивації;
•Забезпечення формування ефективного внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву, проведення конкурсів на керівні позиції, взаємодія з профільними навчальними закладами;
•Створення профілю посад, кар'єрних маршрутів;
•Участь у формуванні виробничої системи підприємства (на основі принципів ощадливого підприємства TPS);
•Організація роботи на "стику" функцій: Персонал - Охорона праці - Внутрішні комунікації - Ощадливе виробництво.
•Забезпечення ведення всіх видів звітності, передбачених законодавством та політиками Компанії.

Начальник відділу розвитку і підготовки персоналу

з 09.2007 по 10.2014 (7 років 2 місяці)
Великий промисловий комбінат, Запоріжжя (Металургійна промисловість, металообробка)

1 Организация и осуществление всех процессов по управлению персонала.
2 Создание системы управления персоналом, проактивное управление персоналом на "стыке" функций Персонал-Охрана труда-Законодательство.
3 Формирование и развитие системы подготовки персонала: -
профессиональное(система тестирования,модульные программы, профессиональные и образовательные стандарты, профили должностей/профессий, конкурс профмастерства анализ эффективности профподготовки...);
обязательное обучение по охране труда(знание законодательства и его тонкостей, проактивное соблюдение);
программ менеджерского обучения(системная комплексная подготовка, тренинги, сама провожу тренинги, конкурс управленческого мастерства), обучение инструментам бережливого предприятия( на основе TPS Тойота).
4 Создание системы оценки( все виды - ежегодная для всех сотрудников, ассессмент-центр,интервью по компетенциям, 360 градусов и др.), развития, подготовки, ротации и замещения персонала.
5 Формирование и развитие внутреннего и внешнего кадрового резерва.
6 Управление проектами: ежегодная оценка, кадровый резерв, развитие молодежи, отдых и оздоровление сотрудников и их детей, зеленый город, внутренние коммуникации и др.
7 Отсутствие за время работы штрафов, предписаний, судебных исков и других реакций по поводу нарушений в работе с персоналом.

Освіта

Запорізький інститут економіки та информаційних технологій

Економічний/ міжнародна економіка(корпоративне управління), Запоріжжя
Вища, з 2007 по 2009 (2 роки)

Друга вища освіта

Мелітопольский державний педагогічний інститут

Природничо-географвчний/ географія і біологія, Мелітополь
Вища, з 1989 по 1994 (5 років)

Диплом в зідзнакою, потім закінчила аспірантуру

Додаткова освіта та сертифікати

Корпоративный университет РУСАЛ, Москва, более 20 курсов

2007-2014

11 курсов по охране руда и промбезопасности

2012-2014

Высшая школа бизнеса при президенте РФ, "Персонал как ресурс"

2009

Корпоративный университет РУСАЛ, курсы организаторов системы дистанционного обучения

2009-2013

Тренинги: Публичные выступления, Высокоэффективная команда, Лидерство, Стратегическая роль HR,Школа владельцев бизнеса

2021, Киев

Тренинги: Диджитализация HR процессов, Нетворкинг, Интеграция персонала.

2019, Киев

Знання і навички

  • Знание офисных программ
  • Проведение тренингов
  • Профессионалльная подготовка и охрана труда, тренер
  • Оценка персонала и последующее развитие
  • Бюджетирование и освоение затрат на персонал
  • Подготовка и развитие персонала
  • Каскадирование целей, задач, политик Компании
  • Разработка и реализация социальных программ
  • Разработка и внедрение нормативных и методических материалов
  • Определение потребности в обязательном обучении работников

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Японська — вище середнього
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Тимчасово виконувала обов'язки начальника відділу охорони праці, володію офісними комп'ютерними програмами і обліковими
програмами: Word, Excel, Power Point, Outlook, SAP, 1-C, Бізнес-персонал тощо Інтернет на рівні просунутого користувача, заміжня, водійскі права "В", цікавлюсь історичною літературою, люблю подорожувати, тренувала команду КВК

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: