• PRO

Ольга

Менеджер з тендерів, 35 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер з тендерів, Фахівець з публічних закупівель
Вид зайнятості:
повна
Вік:
41 рік
Місто:
Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Головний спеціаліст відділу фінансово-господарського забезпечення (бухгалтерія)

з 03.2021 по нині (4 роки 5 місяців)
Юридичний департамент Одеської міської ради, Одеса (Державні організації)

Сертифікований фахівець з публічних закупівель. Успішний досвід проведення тендерних процедур від 4 років (Робота на майданчиках Прозорро (SmartTender), а саме:
- проведення повного циклу процедур закупівель (відкриті торги з особливостями на закупівлю товарів та послуг) від планування до підписання договору;
- визначення предмету закупівлі відповідно до Національного класифікатора України «Єдиний закупівельний словник», очікуваної вартості предмета закупівлі, розробка технічної специфікації відповідно до предмета закупівлі;
- затвердження та оприлюдення річного плану закупівель;
- підготовка тендерної документації, завантаження документів на майданчик;
- розгляд тендерної пропозиції учасника на відповідність вимогам тендерної документації та Закону України «Про публічні закупівлі»;
- підготовка та підписання договору, оприлюдення в електронній системі закупівель;
- аналіз проведених закупівель, формування звітів;
- оприлюднення звітів про укладені договори без застосування електронної системи закупівель;
- підготовка та оприлюднення на веб-сайті замовника обґрунтування
технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та розміру бюджетного призначення відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів»;
- підготовка та оприлюдення в електронній системі закупівель обґрунтування підстав для здійснення замовником закупівлі без використання електронної системи закупівель;
- контроль за своєчасним закриттям виконаних договорів;
- взаємодія з іншими відділами;
- переговори і листування з постачальниками;
- забезпечення складання, затвердження та зберігання відповідних документів з питань публічних закупівель (у т.ч. протоколів уповноваженої особи), визначених законодавством;
- участь у розробці Положення про Уповноважену особу, відповідальну за організацію та проведення процедур закупівель/спрощених закупівель;
- дотримання правил етичної та доброчесної поведінки та порядку застосування антикорупційного законодавства;
- ведеться контроль витрат по окремим кодам національного класифікатора ДК 021:2015 та інше.
Також є досвід:
- у наданні відповідей на запити, що надходять через електронну систему, про надання роз’яснень щодо умов тендерної документації;
- внесення змін в тендерну документацію на вимоги потенційних учасників щодо усунення порушення під час проведення процедур закупівель;
- у складанні відповідей-пояснень на скарги до Антимонопольного комітету України;
- у складанні відповідей-пояснень під час моніторингу Державної аудиторської служби.
Слід зазначити, що самостійно освоїла спеціальність фахівця з публічних закупівель, вивчаючи нормативну базу, перманентно беручи участь в численних вебінарах, провожу систематичний моніторинг та аналіз змін до чинного законодавства України.

Головний спеціаліст відділу документального та інформативного забезпечення

з 08.2018 по 02.2021 (2 роки 6 місяців)
Управління державної реєстрації Юридичного департаменту Одеської міської ради, Одеса (Державні організації)

Обов'язки:
- реєстрація вхідної кореспонденції,
- Забезпечення своєчасної передачі документів керівництву, структурним підрозділам, виконавцям,
- Забезпечення контролю за виконанням документів та ін.

Менеджер з іпотечного та споживчого кредитування

з 03.2017 по 05.2018 (1 рік 2 місяці)
Акціонерний банк «Південний", Одеса (Фінанси, банки, страхування)

Обов'язки:
- робота Back Office: розгляд заявок на кредит від фізичних осіб, підготовка інформації про позичальника на кредитний комітет (КК), презентація на КК потенційного позичальника, видача кредитів, перевірка цільового використання кредитних коштів, ведення паперової справи позичальника, оприбуткування правовстановлюючих документів на предмет застави в Банку та ін.;
- обов'язки секретаря КК з розгляду заявок від фізичних осіб: щоденна підготовка переліку питань на КК, складання виписок з рішень КК, формування протоколів рішень КК та ін.

Головний спеціаліст відділу доходів

з 09.2015 по 03.2017 (1 рік 6 місяців)
Головне управління Пенсійного фонду України в Одеській області, Одесса (Державні організації)

1. Робота із підвідомчими управліннями Пенсійного фонду Одеської області.
2. Аналітична робота: аналіз чисельності, фонду оплати праці, середньої заробітної плати по області, динаміка та тенденції у чисельності найманих працівників із заробітною платою менше мінімального розміру, встановленого законодавством та ін.
3. Співробітництво з іншими державними органами (Головним управлінням Державної фіскальної служби України в Одеській області, головним управлінням Державної інспекції з праці в Одеській області, Одеською державною адміністрацією, департаментами міської ради та ін.)
Була у складі комісії з проведення планових перевірок підвідомчих управлінь (м. Кодима, смт Ширяєве, м. Арциз)
Брала участь у семінарах для бухгалтерів, консультуванні та ін.

Головний державний ревізор-інспектор відділу адміністрування єдиного соціального внеску

з 12.2013 по 09.2015 (1 рік 9 місяців)
Державна податкова інспекція у Приморському районі м. Одеси Головного управління ДФС в Одеській обл., Одесса (Державні організації)

Обов'язки:
Робота з суб'єктами господарської діяльності (юридичними особами та фізичними особами – підприємцями на загальній та спрощеній системі оподаткування):
- перевірка правильності заповнення та своєчасного подання звітів по єдиному соціальному внеску (ЄСВ),
- аналіз стану облікового рахунку платників,
- контроль за своєчасністю сплати (ЄСВ),
- накладення штрафних санкцій,
- виписка адміністративних протоколів та постанов.
Досягнення:
У новому відділі, який був створений лише наприкінці 2013 року, зробила вагомий внесок в організацію роботи: допомагала налагодити документообіг та взаємозв'язок з іншими відділами, брала участь у створенні необхідних умов праці, надавала компетентні поради новим співробітникам та тим, хто їх потребує. Заробила авторитет серед співробітників та керівництва, у зв'язку з чим отримала пропозицію очолити відділ (але відмовилась). Курси підвищення кваліфікації, а також перманентний моніторинг законодавства на предмет нововведень та змін у податковій сфері сприяли своєчасності прийняття раціональних рішень. Робота мною виконувалася стабільно чудово. Відсутність будь-яких дисциплінарних чи адміністративних стягнень.

Головний спеціаліст відділу надходження платежів

з 03.2013 по 12.2013 (9 місяців)
Управління Пенсійного фонду України у Приморському районі м. Одеси, Одеса (Державні організації)

Обов'язки:
Робота з юридичними особами (на загальній та спрощеній системі оподаткування):
- перевірка правильності подання звітів до ПФУ,
- аналіз стану особового рахунку,
- своєчасність сплати єдиного соціального внеску та страхових внесків,
- накладення штрафних санкцій,
- виписка адміністративних протоколів та постанов.
Видача довідок про відсутність заборгованості у разі ліквідації (реорганізації, злиття та ін.) підприємства.
Підготовка матеріалів для оформлення позовів до адміністративного та господарського судів.

Головний казначей відділу бюджетних надходжень, видатків та обслуговування розпорядників коштів та і

з 07.2012 по 02.2013 (7 місяців)
Управління державної казначейської служби України в Арцизькому районі Одеської обл., Арциз (Державні організації)

Обов'язки:
- проведення через систему електронних платежів Національного банку України розрахунково-касового обслуговування розпорядників, одержувачів бюджетних коштів та інших клієнтів, операцій із коштами.
- Відкриття, закриття рахунків поточного бюджетного періоду.
- контроль використання бюджетних асигнувань у рамках кошторису, затвердженого для кожної організації на бюджетний період (календарний рік).

Головний спеціаліст з контрольно-перевірочної роботи за нарахуванням та сплатою платежів

з 07.2006 по 06.2012 (5 років 11 місяців)
Управління Пенсійного фонду України в Арцизькому районі Одеської обл., Арциз (Державні організації)

Обов'язки:
Проведення перевірок суб'єктів господарської діяльності (юридичні особи та фізичні особи-підприємці з найманою працею всіх видів оподаткування) щодо правильності, повноти нарахування та своєчасності перерахування страхових внесків (єдиного соціального внеску).
Поточна робота відділу з перевірок та відділу обліку надходження платежів:
- реєстрація та зняття з обліку платників,
- Прийняття звітності,
- накладання фінансових санкцій,
- витяг адміністративних протоколів та постанов,
- робота з неплатниками щодо погашення боргів та зменшення недоїмки.
Також мала практику представлення інтересів Управління Пенсійного фонду України в Арцизькому районі (УПФУ в Арцизькому районі) в Одеському окружному адміністративному суді як заявник позову щодо погашення боргів по пільговій пенсії до УПФУ в Арцизькому районі.

Освіта

Одеський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України

Факультет державного управління, Одеса
Вища, з 2010 по 2013 (3 роки)

Вінницький торговельно-економічний інститут Київського національного торговельно-економічного університету

Облік та аудит, Вінниця
Вища, з 2001 по 2006 (5 років)

Додаткова освіта та сертифікати

Цифрограм для держслужбовців

Вересень 2024 року
Сертифікат

Сертифікат про успішне підтвердження рівня володіння необхідними (базовими) знаннями у сфері публічних закупівель на веб-порталі

листопад 2021 року
Сертифікат

Знання і навички

  • MS Office
  • Відповідальність
  • Порядність
  • Пунктуальність
  • Уважність
  • Уміння аналізувати
  • Ведення переговорів
  • Самостійне прийняття рішень
  • Ведення переговорів з постачальниками
  • Укладання угод
  • Інвентаризація
  • MS Excel
  • Робота з великим обсягом інформації
  • Дисциплінованість

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній

Додаткова інформація

Відповідальна, порядна, уважна, пунктуальна, вмію працювати з великими обсягами інформації, впораюся з кропіткою роботою, самодисципліна на високому рівні. Працюю на результат, поважаю час інших та свій.
Завжди в процесі навчання відкрита до всього нового.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: