- PRO
Вiола
Адміністратор, 30 000 грн
- Розглядає посади:
- Адміністратор, Офіс-менеджер, Секретар
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 35 років
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2685774/?puid=18149
Досвід роботи
Секретар приймальні, фахівець з адм.питань
з 10.2024 по 03.2025
(5 місяців)
Гуманітарна організація, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
- робота в приймальні ГО: обробка звернень громадян, зустріч гостей, забезпечення функціонування приймальні та офісу.
- організація роботи приймальні (попередній секретар перейшов в інший офіс), матеріальне забезпечення приймальні всім необхідним.
- піклування про відвідувачів, волонтерів та гостей офісу.
- обробка кореспонденції;
- участь у господарських роботах на складі (наведення порядку, складання та облік матеріальних цінностей - на прохання та за участі колег);
- замовлення канцелярії, води;
- спілкування з іноземними партнерами та гостями;
- підготовка та перевірка переговорних кімнат.
Офіс-адміністратор
з 09.2015 по 07.2024
(8 років 10 місяців)
ТОВ "ХОТЛАЙН", Київ (ЗМІ, медіа)
- прийом відвідувачів;
- виконання завдань керівників (дрібні особисті задачі, базові прохання: відправити/знайти/замовити/нагадати; пошук та обробка інформації, короткі порівняльні таблиці та інше);
- чай/кава/посмішка;
- попереднє заповнення шаблонних договорів, з подальшим узгодженням їх разом з бухгалтерією;
- поточна звітність та робота з корпоративними послугами: таксі, моб.зв'язок;
- допомога бухгалтерії (первинна перевірка вхідних документів на правильність оформлення);
- робота з оргтехнікою (принтер, сканер);
- організація роботи водія, прибиральниць;
- життєзабезпечення офісу (замовлення канцелярії, інших необхідних матеріалів);
- замовлення квитків на заходи та таке інше.
Офіс-менеджер, асистент керівника
з 09.2012 по 10.2014
(2 роки 1 місяць)
"Медиа - Трейд Україна", Київ (Телекомунікації, зв'язок)
- прийом та розподіл вхідних дзвінків
- прийом відвідувачів
- чай/кава/посмішка
- виконання доручень керівника
- допомога в організації заходів
- підготовка презентацій
- підготовка графіка обліку робочого часу працівників (табелю)
- робота з оргтехнікою
- організація роботи кур'єра, водіїв
- життєзабезпечення офісу (замовлення канцелярії, інших необхідних матеріалів)
- замовлення залізничних/авіа квитків
- бронювання готелів
До сфери моєї діяльності у цій компанії входили такі завдання:
Виконання організаційних та господарських доручень;
Своєчасне відправлення та доставка документів;
Забезпечення комфортної роботи у офісі.
Освіта
Київський університет туризму, економіки і права
Туризм, Київ
Вища, з 2008 по 2012 (4 роки)
Спеціаліст
Додаткова освіта та сертифікати
Курс "Основи соціоніки"
2014, тривалість - 2 місяца
Рекрутинг, HR
2015 рік, 1-2 місяці
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- MS PowerPoint
- Google Docs
- Користувач ПК
Знання мов
- Українська — просунутий
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Бажання піклуватися про офіс та його співробітників; здатність помічати недоліки, по можливості виправляти їх.
Все, що має бути зроблено, робиться якісно та вчасно.
Вміння користуватися оргтехнікою.
Людяність, доброзичливість, привітність.
Хобі: handmade (створення прикрас).
---
Будь ласка, з приводу пропозиції по роботі, пишіть в
телеграм [
Схожі кандидати
-
Адміністратор
25000 грн, Київ -
Адміністратор
35000 грн, Київ -
Адміністратор
Київ -
Адміністратор, психолог, арттерапевт, педагог раннього розвитку (Троєщина, Оболонь)
20000 грн, Київ, Дистанційно -
Адміністратор
25000 грн, Київ -
Адміністратор
10000 грн, Київ