Резюме від 11 листопада 2018

Игорь

Топ-менеджер, 280 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
57 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Дистанційно, Одеса

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Додаткова інформація

Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Ел. адреса: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)

Мета: практичне застосування отриманих знань та навичок менеджера - економіста, юриста, реалізація інтелектуального потенціалу в успішно розвиваючій компанії. Пошук нового, перспективного проекту, та введення його в дію.

Освіта: 2002р. Одеський державний аграрний університет,
спеціальність – «Облік та аудит»;
2003р. Одеський національний університет ім.. І.І. Мечникова, спеціальність – «Правознавство»;
- державний службовець III категорія, 6 ранг.

Досвід роботи:
1985р. - служба в збройних силах – офіцер запасу;

05.1991р. Мале колективне підприємство «Будпромпобутпослуги»,
завідуючий гаражем
•організація роботи гаража, ремонтних майстерень, забезпечення паливо мастильними матеріалами, організація перевезень, керівництво водіями;
•планування графіка роботи, розподіл навантаження, контроль за виконанням;
•організація маршрутизації обслуговування, забезпечення транспортом регіональних і міських доставок.
09.1991р.-02.1993р. Мале колективне підприємство «Будпромпобутпослуги», заступник директора з будівництва та транспорту
•організаційно-технічні питання, від підписання договору до введення об'єкта в експлуатацію
•організація і виконання монтажних робіт, здача об'єктів замовнику, технічний супровід
•організація цеху по випуску будівельних матеріалів, та особистий контроль, за якістю, набір та керівництво персоналом, постачання компонентів та іншого.

02.1993р. - 07.1997р. Компанія «Паралель», директор
•реєстрація фірми, організація роботи фірми з нуля;
•розробка внутрішніх документів на підприємствах (інструкції, накази, положення, статути, протоколи);
•розширення клієнтської бази;
•виробництво та збут сільськогосподарської продукції, технічні, сировинні, кадрові та організаційні питання;
•співпраця з митною службою, акредитація, отримання дозволів, сертифікатів, СЕС і т.д .

07.1997р. - 04.2005р. Компанія «Укрнафтоагропром», президент
•повний комплекс робіт, від юридичного оформлення до організації роботи;
•робота з місцевими органами влади, фінансові та кадрові питання;
•ведення переговорів з представниками контролюючих органів;
•комерційна діяльність за напрямами: оптова роздрібна торгівля нафтопродуктами, вантажні та пасажирські автотранспортні перевезення, будівництво цивільних і промислових об'єктів. Будівництво та експлуатація власних та орендованих АЗС. Будівництво та експлуатація нічного клубу, барів, ресторанів, кафе, магазинів харчової та господарської групи товарів.

02.04.2005р. призначений Указом Президента України головою Біляївської районної державної адміністрації Одеської області.

2008 р. – теп. час. Голова наглядової ради фінансової установи
•управління фінансовими потоками;
•юридичний супровід підприємницької діяльності;
• ведення переговорів з представниками контролюючих органів;
•представництво підприємства в державних органах, а також у судах загальної юрисдикції та господарських юрисдикції;
•створення Консорціуму з метою здійснення єдиного промислового проекту(будівництво торгово-житлового комплексу 10 000 м2);
•залучення інвестицій;
•створення команди для запуску і реалізації проекту.

Додаткова інформація: досвід управління персоналом, організації дослідницької та аналітичної роботи, ведення ділових переговорів, взаємодії зі ЗМІ, науковим та експертним співтовариством. Маю практичний досвід роботи з законодавчими актами та системою документообігу органів влади, з комп’ютером, ПО; MSoffice; Internet; 1 С: 7.7; SAP R3.
20 років громадський активіст, робота в екологічних програмах Одещини, виховання молоді, проведення свят пов’язаних з нашими пращурами, зберігання традицій та етносу минулого.

Особисті якості:
Управлінець, організатор, експерт, консультант.
Активна життєва позиція, здатність прийняття нестандартних рішень, стресостійкість, комунікабельність, націленість на результат, прагнення до розвитку і професійного росту. Раціоналізатор, конструктор, генератор ідей.
Совість, Честь та Гідність – основні принципи образу Життя.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: