• PRO

Наталья

Менеджер проєктів, інженер з транспорту, економіст, волонтер

Розглядає посади:
Менеджер проєктів, інженер з транспорту, економіст, волонтер, Менеджер з логістики, Фахівець роботи з клієнтами, Фахівець з документообігу
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
41 рік
Місто проживання:
Черкаси
Готовий працювати:
Київ, Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець СЕА

з 04.2024 по 05.2025 (1 рік 1 місяць)
Товариство Червоного Хреста України, Черкаси (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Забезпечувала ефективне функціонування механізму збору, обробки, аналізу та передачі з/з від громадян і отримувачів послуг, координувала комунікацію з відповідальними підрозділами для своєчасного реагування на запити, сприяючи прозорості, підзвітності та покращенню якості програм ТЧХУ.
Проведення тренінгів, інформаційних сесій, моніторингових і технічних візитів, консультування з питань публікацій у соцмережах, а також перевірка наявності засобів візуалізації з/з в місцевих та районних
організаціях

Інженер з транспорту

з 07.2016 по нині (9 років 1 місяць)
ДП "Артемсіль", Соледар (Харчова промисловість)

-визначення власності рухомого складу за номерами вагонів та внесення інформації до КІC "Profit";
- розкредитація проїзних документів до "АС Клієнт УЗ";
-контроль часу знаходження вагонів на під'їзних коліях та станціях примикання;
-дотримання встановлених вимог, чинних норм, правил та стандартів;
-розробка метод. та норм. документів, тех. документації, а також пропозицій та заходів щодо здійснення розроблених проектів та програм;
- техніко-економічний аналіз заявок, асортименту продукції; розподіл вагонів по рудникам з метою економії витрат.

Старший референт, организатор делопроизводства

з 10.2009 по 07.2016 (6 років 9 місяців)
ГП "Артемсоль", Соледар (Харчова промисловість)

-прийом, реєстрація, оформлення, обробка та контроль виконання документів;
-оформлення лікарняних листів; -складання та контроль графіка відпусток;
-табельний облік робочого часу;
Управління документацією (упорядковане переміщення внутрішніх вхідних та вихідних документів у процесі роботи з ними посадових осіб, контроль за виконанням документів);
- електронний документообіг;
- створення номенклатури справ;
-підготовка та здавання справ до архіву на зберігання;
-видача копій стандартів якості за ISO.

Економіст зі збуту

з 10.2007 по 10.2009 (2 роки)
ЗАТ "Белокаменські вогнетриви", Соледар (Металургійна промисловість, металообробка)

-розробка та затвердження плану продажу.
- проведення переговорів, ведення та розширення клієнтської бази.
-консультування та надання клієнтам інформації про умови продажу та асортимент продукції.
-прийом та обробка замовлень.
-укладання договорів.
-митне оформлення та декларування вантажів.
-первинна бухгалтерія; контроль оформлення документів.
-контроль відвантаження, замовлення вагонів та автотранспорту та доставка товару.
Здійснювала 40 дзвінків в день. За 2008 рік обсяг реалізованої продукції був збільшений на 18% в порівнянні з 2007 р. Оптимізувала логістичні маршрути з метою економії витрат. Річна економія - 1 млн 875 тис. грн

Директор з охорони праці

з 10.2004 по 10.2005 (1 рік)
ЗАТ "Белокаменські вогнетриви", Соледар (Металургійна промисловість, металообробка)

-проведення атестації робочих місць;
-організація мед. оглядів працівників;
-розробка інструкцій з ОП та ПБ, програм, норм.документації, контроль за їх виконанням;
-навчання з охорони та безпеки праці та перевірка знань робітників;
- проведення інструктажів;
- взаємодія з контр. органами виконання їх приписів;
-контроль за дотриманням правил ПБ (наявність засобів пожежогасіння та пожежної автоматики);
- розробка планів евакуації під час ЧС;
- забезпечення підрозділів спецодягом та ЗІЗ;
- розслідування та облік НВ на виробництві.
За 2004-2005 мінімізована кількість НВ на виробництві за рахунок проведеного навчання, розроблені ефективні заходи дотримання вимог ОП та ПБ.

Інспектор відділу кадрів

з 04.2004 по 10.2004 (6 місяців)
ЗАТ "Белокаменські вогнетриви", Соледар (Металургійна промисловість, металообробка)

-ведення кадрової док-ції:
Мотивація та стимулювання персоналу, оцінка персоналу, навчання та розвиток, аналіз трудових показників, оцінка ефективності управління персоналом;
розробка правил, положень, інструкцій;
-мотивований підбір кадрів; -анкетування, тестування, активний підбір персоналу.
Ведення особових справ, карток ф. Т2, трудових книжок.
-контроль за складанням проектів ДІ відповідно до структури.
Ведення штатного розкладу.
Складання графіків відпусток.
Військовий облік. Соціальне страхування. Оформлення пенсії.

Освіта

Київський державний університет інфраструктури та технологій

Транспортные технологии, магистр транспорта, Киев
Вища, з 2020 по 2021 (1 рік)

Магістр (червоний диплом)

Харківський державний економічний університет

Економіка підприємств, економіст, Харків
Вища, з 2007 по 2010 (3 роки)

Спеціаліст

Артемівський індустріальний технікум

Прикладна екологія, технік - технолог (еколог), Бахмут
Середня спеціальна, з 2001 по 2004 (3 роки)

Червоний диплом

Слов'янський центр мистецтв

Художник - викладач, Київ
Середня спеціальна, з 1999 по 2001 (2 роки)

Художник викладач

Додаткова освіта та сертифікати

Перша психологічна допомога

2024

Психосоціальна підтримка

2024

Community Engagement and Accountability (тренер СЕА)

2024

Protection mainstreaming

2024

Safeguarding

2025

Сертифікат фасилітатора розвитку емоційної стійкості дітей

2024

Комунікація з військовими, які мають травми, ампутацію та пережили полон

2025

Навчання в академії "Мрій та досягай"

2023-2024, 6 місяців

Інкубаційна програма розширення можливостей жіночого підприємництва – Empowering Women Ukraine Incubation 2023-2024

2024, 8 місяців

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • MS PowerPoint
  • MS Outlook
  • Canva
  • Проведення зустрічей в Zoom
  • Google Meet
  • Microsoft 365
  • Укладання договорів
  • Діловодство
  • Ведення соціальних мереж
  • Ведення ділових переговорів
  • Ділове листування
  • Ведення договірної роботи

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Німецька — початковий
  • Англійська — середній

Рекомендації

  • Попов Андрей Петрович

    Попов Андрей Петрович

    Председатель ППО, ГП "Артемсоль"

    Контактні дані приховані
  • Лобода Оксана Григорьевна

    Лобода Оксана Григорьевна

    Начальник сбыта, ЗАО "Белокаменские огнеупоры"

    Контактні дані приховані

Додаткова інформація

Активність, аналітичні здібності, ввічливість, увага до деталей, висока працездатність, комунікабельність, креативність, навички ведення переговорів, націленість на результат, відповідальність, схильність до командної роботи, працьовитість, чесність.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: