Юлия
Оператор ПК, помічник бухгалтера, менеджера, 14 000 грн
- Зайнятість:
- Повна зайнятість, неповна зайнятість.
- Вік:
- 38 років
- Місто проживання:
- Мерефа
- Готовий працювати:
- Харків
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2811082
Досвід роботи
Провідний спеціаліст
з 01.2021 по 05.2021
(4 місяці)
Фінансовий відділ Мереф'янської міської ради, Мерефа (Державні організації)
Приймання участі у складанні, виконанні, звітуванні по бюджету громади, ведення звітності, аналіз і планування енергоносіїв, заробітної плати, складання штатного розкладу, співпраця з Антимонопольним комітетом України.
Спеціаліст 1 категорії відділу з питань соціально- економічного розвитку та бюджету
з 08.2019 по 12.2020
(1 рік 4 місяці)
Виконавчий комітет Мереф'янської міської ради, Мерефа (Державні організації)
Приймання участі у складанні, виконанні, звітуванні по бюджету громади, ведення звітності, аналіз і планування енергоносіїв, заробітної плати, складання штатного розкладу, співпраця з Антимонопольним комітетом України.
Спеціаліст по роботі з клієнтами
з 07.2011 по 11.2014
(3 роки 4 місяці)
Invent Group, Харків (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
Робота з клієнтами та постачальниками, обробка замовлень клієнтів (повний цикл супроводу продажу товару), оформлення замовлень, ведення переговорів, робота з первинною документацією, робота з договірною документацією, надання технічної консультації по товарам, транспортна логістика. Володіння Navision, CRM.
Інженер по організації та нормування праці
з 07.2008 по 07.2011
(3 роки)
Куп'янск - вузлова дистанція колії, Куп'янськ (Державні організації)
Розробка, впровадження технічно обгрунтованих норм праці на работи по поточному утриманню та ремонту колії, розрахунок фонду оплати праці , чисельності працівників, складання штатного розпису, контроль за використанням фонду оплати праці , правильністю установлення назви професій, правильністю установлення тарифних ставок , розцінок, окладів, доплат, надбавок до заробітної плати, контроль за дотриманням режиму праці та відпочинку, норм законодавства про працю.
Освіта
Українська державна академія залізничного транспорту
Факультет економіки транспорту, спеціальність менеджмент організації, Харків
Вища, з 2003 по 2008 (5 років)
Додаткова освіта та сертифікати
курси англійської мови "DAY"
2013 рік, рівень -Pre-Intermediate
Курси медичної сестри
2016 рік
Школа жіночого лідерства
2020, 1 місяць
ХРІДУНА ДЕРЖАВНОГО УПРАВЛIННЯ ПРИ ПРЕЗИДЕНТОВI УКРАЇНИ, загальна професійна програма для державних службовців
2021, 2 тижні
Знання і навички
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
- Англійська — середній
Додаткова інформація
Швидко навчаюсь новому,
Відповідальна,
комунікабельна,
Вміння працювати як самостійно, так і в команді професіоналів,
Починала працювати в трьох зовсім різних сферах та завжди досягала найвищого результату в своїй роботі!
Схожі кандидати
Менеджер з продажу, асистент менеджера, бухгалтер, помічник бухгалтера
Харків
Оператор ПК, 1С, помічник бухгалтера
Харків
Оператор call-центру, помічник менеджера, оператор 1С
Харків
Бухгалтер, помощник бухгалтера, оператор 1С
18000 грн, Харків
Оператор ПК, помічник бухгалтера
Харків
Помощник бухгалтера, оператор ПК
10000 грн, Харків, Дистанційно