- PRO
Денис
Юрист, фахівець з публічних закупівель, аналітик
- Розглядає посади:
- Юрист, фахівець з публічних закупівель, аналітик, Спеціаліст з тендерів
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 30 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту, Facebook, Instagram та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/2829900/
Досвід роботи
Фахівець з міжнародних публічних закупівель (2 проєкти/гранти)
з 06.2025 по нині
(2 місяці)
Благодійна організація «Фундація Катерини Осадчої», Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
Досягнення:
Завершені проєкти (в розрізі тендерних закупівель):
1. «Supporting Better Care reform agenda in Ukraine through community and public engagement» («Підтримка реформи системи догляду в Україні через залучення громади та суспільства»), що впроваджується за фінансової підтримки ЮНІСЕФ. Грантовий договір: UKR/PCA2025860/PD2025685
2. Конференція Ukraine Recovery Podcast (Італія, Рим) в рамках проекту «Платформа майбутньої професії», що впроваджується Фундацією Катерини Осадчої.
Обов'язки:
Послуги з організації та проведення тендерних закупівель, що включали:
-підготовку та оновлення документів (Положення про тендерні закупівлі, Політика запобігання конфлікту інтересів, Кодекс етики для учасників тендерного процесу, річний план закупівель, регістри та журнали тощо);
-організацію та проведення тендерів (проведення усіх закупівель на основі наданих Замовником документів, правил ЮНІСЕФ та стандартів БО «Фундація Катерини Осадчої»; керування усіма аспектами тендерного процесу від початку до завершення);
- розробку та адаптацію тендерної документації (оголошення про проведення тендеру, тендерна документація, заявка на участь, протокол засідання тендерного комітету, контракт на закупівлю, звіт про результати тендеру, форма для подачі скарг);
-ведення обліку усіх проведених тендерів, поданих пропозицій, підписаних договорів та результатів тендерів.
Спеціаліст з тендерів (тимчасово, проєкт)
з 01.2025 по 05.2025
(4 місяці)
Berta Group, Львів (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
https://berta.ua/
- Моніторинг спеціалізованих сайтів, торгових майданчиків оголошення державних та комерційних відкритих конкурсів, тендерів, електронних аукціонів по 5 компаніям та нішам (Фуд, Нон Фуд);
- Оперативна підготовка повного пакету документів для участі в тендері, безпосередня участь у торгах, оформлення банківських гарантій та оскарження рішень Замовників в АМКУ;
- Підготока документів переможця, укладання договорів із Замовником;
- Аналіз тендерних пропозицій конкурентів (ціни, переваги, недоліки);
- Здійснення моніторингу спеціалізованих сайтів по оголошенню державних і комерційних конкурсів;
- Переговори з контрагентами/постачальниками;
- Підготовка звітів про участь у тендерних закупівлях;
- Закупівлі: матеріалів, ресурсів, робіт і т.д. перевірка цін на матеріали;
- Ведення бази підрядників/постачальників, документообігу;
- Ведення маркетплейсу та уся супутня комунікація з власником майданчику (Rozetka).
- Збір первинної бухгалтерської документації по матеріалам що постачаються;
- Вичитування договорів, контроль дебіторської заборгованості по договорам, робота з 1С;
- Виконання доручень керівника;
Юрист з інтелектуальної власності, фахівець з тендерних закупівель (непостійні проєкти/гранти)
з 06.2024 по нині
(1 рік 2 місяці)
Громадська Організація "Українські Гуманітарні Ініціативи", Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)
1. Основні обов'язки:
- Підготовка та оновлення внутрішніх документів, включаючи положення про тендерні закупівлі, накази, політику запобігання конфлікту інтересів, кодекс етики, річний план закупівель, регістри та журнали.
- Організація та проведення тендерів відповідно до документів Замовника, правил ЮНІСЕФ та стандартів ГО УГІ.
- Розробка та адаптація тендерної документації, включаючи оголошення про тендер, тендерну документацію, заявки, протоколи, контракти, звіти та форми для подачі скарг.
- Ведення обліку всіх тендерів, пропозицій, договорів та результатів.
- Допомога учасникам тендерів у складанні пакетів документів.
- Забезпечення юридичного супроводу протягом всього проекту.
- Проводення внутрішніх документальних аудитів.
- Супровід ГО при проходженні міжнародного аудиту проєкту та аудиту ЮНІСЕФ.
Фахівець з публічних закупівель, юрист
з 06.2023 по 10.2024
(1 рік 4 місяці)
AirUnit, Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
- пошук та реєстрація на електронних торгових майданчиках;
- пошук цільових тендерів та моніторинг електронних торгових майданчиків;
- аналіз тендерної документації замовника;
- аналітика участі конкурентів;
- своєчасна підготовка та подача документів тендерних пропозицій;
- участь в аукціонах;
- укладання договорів;
- взаємодія з організаторами торгів;
- отримання банківських гарантій
відстеження повернення банківських гарантій;
- підготовка та подання скарг т.ч. до АМКУ;
- відстежування змін у законодавстві, що регулює державні закупівлі, та вчасна адаптація стратегії компанії до цих змін;
- аналіз господарських договорів та розробка правових рішень.
Фахівець з публічних закупівель (уповноважена особа)
з 01.2022 по 04.2023
(1 рік 3 місяці)
КНП "ЦПМСД №3" Деснянського району м.Києва, Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
Обсяг робіт, завдання, обов’язки:
1. Планування закупівель:
- взаємодія з внутрішніми замовниками;
- участь у переговорах щодо вимог документації закупівлі, умов договорів, кваліфікаційних критеріїв та інших вимог до постачальників;
- комунікація в ході підготовки та реалізації закупівель з фахівцями інших установ/організацій/ підприємств;
- опрацювання інформацію та формування структурованих висновків, зокрема щодо предметів закупівель, особливостей процедур, можливих учасників закупівель, чинників впливу на результативність процедур (сезонність, терміни виробництва та постачання, гарантії, можливі оскарження тощо) та ін.;
- кваліфіковано інтерпретувати нормативно-правові акти, відповідально їх застосовувати, відслідковувати зміни в нормативно-правовому полі;
- представляти опрацьовану інформацію комплексно, коректно, з необхідними й доречними обґрунтуваннями.
2. Організація та проведення процедур закупівель:
- перевірка підстав для здійснення закупівель, підготовка відповідних документів для проведення закупівель, у тому числі документації тендеру, переговорної процедури або спрощеної закупівлі, внесення змін та надання роз’яснень до тендерної документації (у разі наявності вимог/скарг закупівлі);
- участь у розробці недискримінаційних кваліфікаційних вимог до виробників/постачальників товарів/послуг;
- проведення процедур закупівель в електронній системі закупівель відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі»;
- забезпечення своєчасного оприлюднення інформації та документів в електронній системі закупівель;
- розгляд та оцінка пропозицій учасників та визначення переможця закупівлі;
- підготовка заперечення на скарги в АМКУ та представлення інтересів підприємства на засіданнях колегії АМКУ.
3. Аналіз проведених закупівель
- аналіз й відслідковування результатів закупівельної діяльності, - виявлення ризиків у закупівельному процесі.
4. Виконання супровідних функцій та взаємодія з контролюючими органами:
- взаємодія з контролюючими органами, структурування й підготовка необхідної інформації;
- моніторинг змін у закупівельному та суміжному законодавствах.
5. Розробка та супровід виконання договорів та внесення змін до них.
Керівник тендерного відділу
з 06.2021 по 11.2021
(5 місяців)
ТОВ "Медіан Груп", Київ (Маркетинг, реклама, PR)
Обов'язки:
1. Організація роботи відділу: планування, постановка завдань, контроль, навчання, мотивація
2. Своєчасний моніторинг змін, роз'яснень у законодавчій базі щодо державних закупівель в Україні
3. Щоденний моніторинг виходу оголошень щодо проведення закупівель
4. Зведення оброблених даних щодо проведення закупівель
Аналіз проведення закупівель
5. Підготовка пакетів документів для участі у державних та комерційних торгах
5. Підготовка скарг та відповідей на скарги до Антимонопольного комітету
6. Ведення звітності
Аналітик
з 10.2020 по 05.2021
(7 місяців)
ТОВ "РОКМЕД", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
1. Моніторинг тендерних закупівель, аналітика, накопичення аналітичної та статистичної інформації та переніс її до бази даних (на основі 1С). (Брав участь у розробці бази даних).
2. Виконання завдань від відділів: закупівель, продажів, виробництва та маркетингу.
3. Участь у розробці та модернізації бази аналітики (створення завдань розробникам).
4. Формування топ-рейтингів замовників та постачальників по областях, містах, роках та окремих товарах та виробниках.
Керівник відділу тендерних закупівель
з 01.2020 по 09.2020
(8 місяців)
ТОВ "КОМТРЕЙД УА", Київ (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)
• Управління проектами компанії.
• Формування стратегії продажу на ринку публічних та комерційних закупівель.
• Ведення переговорів з ключовими клієнтами та партнерами (закупівлі та продажі);
• Збільшення обсягів продажу.
• Робота із тендерною документацією, участь у торгах.
• Повний цикл документального супроводу угод.
• Повне ведення майданчика Prozzoro market.
• Робота із державними структурами всіх рівнів.
• Реєстрація та ведення закупівельних проектів із виробниками (Cisco, Canon, Dell та інші).
Менеджер проектів
з 07.2019 по 06.2020
(11 місяців)
ТОВ "БП Агентство-Л", Київ (Послуги для населення та бізнесу)
• Управління проектами компанії.
• Формування вектору продажів.
• Ведення переговорів із ключовими клієнтами та партнерами.
• Моніторинг конкурентів (ціни, асортименти, рекламна діяльність).
• Збільшення обсягів продажів.
• Робота із тендерною документацією, участь у торгах.
Помічник адвоката
з 01.2019 по 06.2019
(5 місяців)
Адвокатське об'єднання "Юрімекс", Київ (Юриспруденція)
1. Складання позовних заяв, клопотань, скарг.
2. Робота з виконавчою службою.
3. Аналіз законодавчої бази.
4. Робота з правоохоронними органами.
5. Підготовка тендерної документації, укладання договорів. (Тендерні закупівлі за ДК 021:2015:79110000-8: Послуги з юридичного консультування та юридичного представництва)
6. Юридичні консультації, переговори з контрагентами.
7. Оформлення адвокатських ордерів.
Project Development Manager "TaxLink" / Retention Manager
з 06.2018 по 06.2019
(1 рік)
ТОВ "Кунжут", Київ (IT)
• Організація та планування продажів інтерактивної платформи про податки.
• Робота з новими клієнтами та утримання існуючих.
• Ведення переговорів із ключовими клієнтами, надання юридичних консультацій та технічної підтримки на платформі.
• Моніторинг конкурентів (ціни, асортименти, рекламна діяльність).
• Участь у та презентація презентація компанії на форумах, семінарах, курсах, виставках. (публічні виступи).
• Робота з тендерною документацією, участь у торгах (за ДК 021:2015:48810000-9: Інформаційні системи)
Lead Sales Manager / Retention Manager
з 07.2017 по 05.2018
(10 місяців)
Fix4u(ФОП Антон Коваленко), Киев (Послуги для населення та бізнесу)
• Збільшення обсягу продажів.
• Ведення переговорів із ключовими клієнтами.
• Залучення та робота з новими клієнтами.
• Генерація нових ідей для просування послуг та товарів.
• Моніторинг конкурентів (ціни, асортименти, рекламна діяльність);
• Вирішення конфліктних ситуацій із клієнтами.
• Юридичне оформлення документів та їх вичитування.
Помічник адвоката
з 04.2017 по 07.2017
(3 місяці)
Адвокатське об'єднання "АРМА", Київ (Юриспруденція)
Виконання доручень адвоката, складання процесуальних документів, ведення звітів по виконаній роботі, робота з державними органами, виконавчою службою.
Lead Sales Manager / Retention Manager
з 09.2016 по 04.2017
(7 місяців)
ТОВ "Герфорд Груп", Київ (IT)
• Аналітика світових ринків (огляди фахівців, новини економіки та фінансів у режимі реального часу).
• Робота з потенційними та існуючими клієнтами компанії (без пошуку, за готовою базою):
1) спілкування з клієнтами по телефону, щонайменше 140 хв на день
2) спілкування з клієнтами в офісі,
• Продаж послуг, сервісів та продуктів компанії
1) проведення семінарів для клієнтів, щонайменше 1 на місяць
2) проведення навчання для клієнтів у галузі фін. ринків (акції, метали, валюта, індекси), не менше ніж 1 раз на тиждень
• Вибудовування довгострокових та довірчих відносин із клієнтами;
• Демонстрація можливостей фінансових ринків, навчання клієнтів:
1) Вивченню фінансових ринків як самостійно, так і за допомогою наших аналітиків.
2) Спілкування із ВІП клієнтами.
• Збільшення обсягу продажів.
Фахівець по роботі з проблемною заборгованістю
з 10.2013 по 08.2016
(2 роки 10 місяців)
ТОВ "УНІВЕРСАЛЬНА КОЛЕКТОРСЬКА ГРУПА", Київ (Фінанси, банки, страхування)
• Робота з первинною та вторинною документацією;
• Актуалізація баз даних боржників та поручителів;
• Контроль дебіторської заборгованості;
• Вивчення змін законодавства у сфері цивільного та кримінального права.
Освіта
Національна академія внутрішніх справ України
Господарсько-правова, Київ
Вища, з 2016 по 2018 (2 роки)
Денна форма навчання (перед випуском, через родину перевівся на заочну, фактично закінчив денну форму).
Національна академія внутрішніх справ України
Правознавство, Київ
Незакінчена вища, з 2014 по 2016 (2 роки)
Денна форма навчання
ДЕПТ при МАУП, Правознавство
Правознавство, Київ
Середня спеціальна, з 2010 по 2014 (4 роки)
Денна форма навчання
Знання і навички
- Користувач ПК
- 1С
- Windows
- Бітрікс24
- CRM
- Linux
- MacOS
- Операційні системи
- Google Ads
- Ubuntu
- amoCRM
- Тестування
- Корпоративне, господарське, податкове та цивільне право
- Pipedrive
- Prozorro Market
- Prozorro (усі існуючі електронні майданчики)
- Liga360: Підприємець, Юрист
- IPLEX ЗАКОНОДАВСТВО
Знання мов
- Російська — вільно
- Українська — вільно
- Англійська — середній
Рекомендації
-
Ірина Матійко
Начальник відділу кадрів, КНП "ЦПМСД №3" Деснянського району м.Києва
Контактні дані приховані -
Ольга Дум'янець
HR Business Partner, ТОВ "ВІЕНЕРДЖІ"
Контактні дані приховані
Додаткова інформація
- Здатний побудувати систему ефективних ділових відносин з клієнтами (довготривала співпраця, напрацювання лояльності);
- Листування, відповіді на запити, супровід підприємства під час перевірок (податкові антикорупційні, аудиторські, тощо.), робота з державними та комунальними установами усіх рівнів.
- Маю навички проведення презентацій та виступів перед аудиторією;
- Маю професійні навички у підготовці тендерної документації та участі у процедурах закупівель усіх видів (зі стророни як замовника, так і постачальника). Наявний сертифікат про проходження тестування уповноваженої особи з публічних закупівель (держ. та комунальний сектор).
- Практикуючий юрист (господарське, закупівельне, податкове, корпоративне, цивільне та адміністративне законодавство).
- Наявний досвід роботи з міжнародними організаціями (ЮНІСЕФ, Червоний Хрест, ООН, благодійні фонди, тощо).
- Маю досвід як грантовий менеджер.
- Володію навичками розробки внутрішніх политік підприємства (запобігання корупції та зловживання службовим становищем, про документообіг, про захист інформації, тощо).
Адвокатське посвідчення - відсутнє.
Військовий облік - виключений за станом здоров'я.
Схожі кандидати
-
Менеджер по тендерам, специалист по тендерным продажам, закупкам
Дистанційно, Вінниця , ще 8 міст -
Юрисконсульт
40000 грн, Дистанційно, Чернівці -
Юрист
Дистанційно, Рівне , ще 3 міста -
Адвокат, керівник юридичного відділу, юрист підприємства
Дистанційно, Дніпро , ще 6 міст -
Data analyst
Дистанційно, Ужгород -
Фінансовий аналітик
25000 грн, Дистанційно