Богдана

Адміністратор, офіс-менеджер, 16 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
35 років
Місто:
Вінниця

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Адміністратор

з 10.2019 по нині (5 років 10 місяців)
ТОВ Діагностичний центр "Меділабс", Вінниця (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Спеціаліст з прийому та обробки документів

з 01.2016 по 05.2018 (2 роки 4 місяці)
Управління праці та соціального захисту населення, Тиврів (Державні організації)

Спеціаліст з кредитування,консультант

з 02.2013 по 03.2015 (2 роки 1 місяць)
OTP Банк, Вінниця (Фінанси, банки, страхування)

Знання і навички

  • Комунікабельність
  • Уважність

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Польська — середній

Додаткова інформація

Сікач Богдана Володимирівна
Особисті дані
Дата народження: 17.02.1990 р.
Вік: 30 років
Місце народження : смт. Тиврів Вінницька обл.
Місце проживання: м. Вінниця, смт Тиврів
Сімейний стан: не заміжня
Телефон: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
E-mail: [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)


Мета: отримання посади, можливість подальшого професійного росту в крупній стабільній компанії, застосування і розвиток своїх знань та вмінь.
Освіта: повна вища

2008-2015

Київський національний університет культури і мистецтв ім. М. Поплавського
Факультет: Документознавство та інформаційна діяльність. Менеджмент
Диплом бакалавра, здобула кваліфікацію бакалавра з документознавства;


Додаткова інформація:
Володіння мовами

Українска (вільно),англійська (початковий рівень),польська(середній рівень)
Інші професійні навики
•Вільне володіння ПК (Word, Excel, PowerPoint, Access, Internet ); принтер, сканер, копір, факс та ін.
•Вміння працювати з великими обсягами інформації;
•Здатність організовувати та здійснювати декілька задач ефективно у найкоротший термін, ефективне планування свого робочого часу.
•Уміння вести ділову кореспонденцію;
•Знання основ етики та естетики, правила ділового спілкування, дрес коду;
Ділові якості:
•Аналітичні здібності, вміння проводити аналіз і робити оцінку економічних явищ та процесів;
•Швидка адаптація до нових умов;
•Присутня внутрішня мотивація;
•З розумінням відношусь до понаднормової роботи.
•Робота на результат;
•Вміння бути частиною команди;
•Швидке сприйняття та засвоєння інформації;
Особисті якості
Впевненість, цілеспрямованість, відповідальність, пунктуальність, активність, комунікабельність, креативність, здатність до навчання, уважність, самоорганізація та саморозвиток.
Захоплення та інтереси
Спорт, подорожі, література, мистецтво.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: