• PRO

Ольга

Автоматизатор бізнес-процесів, 50 000 грн

Розглядає посади:
Автоматизатор бізнес-процесів, Affiliate-менеджер, IT-спеціаліст, Бізнес-аналітик, Менеджер проєктів
Вид зайнятості:
повна
Вік:
34 роки
Місто проживання:
Луцьк
Готовий працювати:
Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Проєктний менеджер у Upgrate Dance

з 10.2023 по 03.2024 (5 місяців)
Upgrate Fit & Dance Academy, Дистанційно (Краса, фітнес, спорт)

Ведення проекту з самого початку до відкриття.
Написання фінансового плану.
Створення корпоративної пошти.
Створення бізнес сторінок Facebook та Instsgram.
Створення контент - плану. Наповнення сторінок контентом.
Створення YouTube каналу та наповнення контентом.
Створення з дизайнером сайту для школи.
Реєстрація в платіжній системі WayForPay.
Організація для керівництва компанії робочих нарад.
Постановка задач та контроль їх виконання.
Організація дня відкритих дверей в школі та проведення дня відкритих дверей Україна.

Менеджер супроводу CRM системи у Altegio Ukraine

з 07.2023 по нині (2 роки 1 місяць)
Altegio Ukraine, Дистанційно (IT)

Налаштування CRM системи. Клієнтська підтримка існуючих клієнтів. Налаштування програми з нуля до повноцінного використання. Підключення різних інтеграцій для розширення функціоналу системи (смс інтегратори, платіжні системи, лояльність) Робота зі складом. Робота з фінансовими операціями. Запис клієнтів та розрахунок клієнтів. Продаж товару. Створення нових філій. Робота з мережами. Створення лояльності (карти клієнтів, сертифікати, абонементи) Технічна підтримка клієнтів, допомога в налаштуванні системи клієнтів. Навчання клієнтів користуватись системою.

CRM аналітик

з 01.2022 по 03.2022 (2 місяці)
PRIME LAB, Харків (IT)

Налаштування CRM системи Бітрікс 24. Налаштування системи з нуля ( від реєстрації) до повної готовності роботи з системи (під ключ). Клієнтська підтримка системи.

Менеджер з продажу

з 11.2021 по 12.2021 (1 місяць)
SREDA, Київ (Роздрібна торгівля)

Продаж курсів в телефонному режимі. Робота в CRM системі. Ділова переписка з клієнтами . Робота в проекті Маргулана Сейсенбаєва.

Менеджер по роботі з клієнтами

з 10.2021 по 11.2021 (1 місяць)
Kais Lutsk, Луцьк (IT)

Пошук нових клієнтів ( холодна база). Проведення презентацій продукту Ліга Закон. Виставлення рахунків. Робота в CRM системі.

Менеджер з продажу

з 08.2021 по 10.2021 (2 місяці)
Моніторинг GPS, Київ (Роздрібна торгівля)

Менеджер з продажу відео реєстраторів та комплектуючих GPS трекерів для вантажних та легкових автомобілів.

Оператор колл-центру

з 11.2017 по 06.2019 (1 рік 7 місяців)
АТ КБ Приват Банк, Луцьк (Фінанси, банки, страхування)

Робота з корпоративними клієнтами банку. Консультація клієнтів в телефонному режимі стосовно різних функцій / послуг банку.
Нарахування заробітної плати.
Робота з корпоративними рахунками клієнтів.
Кредитні програми.
Робота з еквайрингом.
Робота з бізнес профілем Приват 24 для бізнесу.
Допомога в проведенні фінансових операцій.

Освіта

Луцький Гуманітарний Університет

Журналістика, Луцьк
Незакінчена вища, з 2008 по 2010 (2 роки)

Журналістика

Додаткова освіта та сертифікати

Бюро продаж Андрія Крупкіна

2021р. Місяць

Знання і навички

  • Чесність
  • Комунікабельність
  • Здатність до навчання
  • Робота із запереченнями
  • Ведення CRM
  • Уміння аналізувати
  • Доброзичливість
  • Користувач Бітрікс24
  • Trello
  • Calendly
  • Просування в Instagram
  • Facebook Business Manager
  • Altegio
  • SalesDrive
  • Google Docs
  • Google Sheets
  • Google Drive
  • Google Meet
  • Проведення зустрічей в Zoom
  • Slack
  • Користувач Kommo
  • Intercom

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Іспанська — початковий
  • Польська — середній

Додаткова інформація

Горобець Ольга Володимирівна
Менеджер по роботі з клієнтами.
Місто проживання:Луцьк
Телефон, e-mail:
[відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація») [відкрити контакти](див. вище в блоці «контактна інформація»)
Графік роботи: повна зайнятість
Ціль:
Застосування свого професійного досвіду, навичок та знань на посаді менеджера по роботі з клієнтами.

Навчально-кадровий центр
Адміністратор
Серпень 2016- січень 2017
Забезпечення функціонування навчального центру, а саме :
- забезпечення необхідними матеріалами;
- складання графіку роботи працівників;
- відповідь на вхідні дзвінки;
- ведення внутрішньої документації;
- залучення нових клієнтів;
- ведення грошових розрахунків;

ТзОВ "Волинь торг Галичина"
Торговий представник молочної групи товарів.
лютий 2016-травень2016
Робота з існуючими клієнтами, залучення нових клієнтів;контроль дебіторської заборгованості; забезпечення торгової точки необхідною кількістю товару.


Освіта
01.09.2008 — 30.06.2010
Середня: загальноосвітня школа I-III ступеня, с.Мизове
Закінчила II курси Луцького Гуманітарного Університету
Ф-т журналістики

Вміння та навички
Комп’ютерні навички:працювати в CRM системі, налаштовувати CRM - систему Бітрікс24, робота з телеграм каналами та чат-ботами, вільний користувач інтернет. Швидко навчаюсь та засвоюю нову інформацію. Знання техніки продаж. Навики переконання та техніки продажу. Вміння роботи з клієнтами.Залагодження конфліктних ситуацій.

Знання мов:
Українська - рідна,
Російська - вільно,
Англійська - середній рівень,
Іспанська - початковий рівень.

Додаткова інформація
Ініціативність, комунікабельність, доброзичливість, відповідальність, пунктуальність, стресостійкість, цілеспрямованість на результат, робота в команді.
Наявність біометричного закордонного паспорта, водійського посвідчення категорії «В». Готова до відряджень.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати