- PRO
Особисті дані приховані
Цей шукач вирішив приховати свої особисті дані та контакти. Ви можете зв'язатися з ним зі сторінки https://www.work.ua/resumes/2962239/
Фінансовий менеджер
- Розглядає посади:
- Фінансовий менеджер, Фінансист, економіст, фінансовий аналітик
- Вид зайнятості:
- повна
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Досвід роботи
Економіст з бухгалтерського обліку та аналізу господарської діяльності
з 06.2024 по нині
(1 рік 2 місяці)
Легка промисловість
Основні обов'язки:
• Створення та підтримка звітності в розрізі проектів, локацій і напрямків діяльності.
• Аналіз фінансових потоків компанії для забезпечення ефективного управління фінансами та підвищення прибутковості.
• Розробка та впровадження системи обліку P&L (Звіт про прибутки та збитки) для відслідковування основних показників фінансової діяльності.
• Створення та підтримка звітності Cash Flow (Кешфло) для моніторингу руху грошових коштів та оцінки фінансової стабільності компанії.
• Надання рекомендацій щодо оптимізації фінансових процесів на основі проведеного аналізу даних.
• Співпраця з іншими підрозділами для забезпечення точності фінансових прогнозів і планів.
Фахівець з управління товарними запасами відділу закупівлі та управління товарними запасами
з 11.2023 по 06.2024
(7 місяців)
СП АД «Україна-Мерседес-Бенц», Київ (Автобізнес та автосервіс)
• обробка первинної документації
• проведення внутрішнього аудиту
• ведення електронного архіву
• оптимізація робочих процесів
• робота в програмі 1-С Бухгалтерія
• робота в програмі BAF (Sigma)
• комунікація з підрозділами компанії
• формування і ведення періодичних і разових звітів
Економіст
з 09.2020 по 10.2023
(3 роки 1 місяць)
ТОВ «Б2Б Авіейшн Трейдинг», Київ (Автобізнес та автосервіс)
• робота з первинною документацією,
• робота в програмі 1-С Бухгалтерія (7 і 8 версії),
• аналіз документів для підписання договорів,
• консультація клієнтів щодо операцій по рахунку протягом періоду,
правильності заповнення реквізитів документів, перевірка
достовірності цих реквізитів, контроль терміну дії документа,
• ведення журналу обліку виданих довіреностей,
• виконання розпоряджень і доручень керівництва,
• комунікація з підрозділами компанії,
• формування і ведення періодичних і разових звітів.
Бухгалтер / Помічник керівника проектів
з 10.2015 по 07.2019
(3 роки 9 місяців)
ТОВ "ГЛІМАР" (ТОВ «УСВТ-ФАСАД»), Київ (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
• робота з первинною документацією
• контроль взаєморозрахунків з постачальниками та замовниками
• робота в системі Клієнт-Банк
• робота в програмі 1-С Бухгалтерія (7 і 8 версії)
• ведення журналу обліку виданих довіреностей
• комунікація з підрозділами компанії
• формування і ведення періодичних і разових звітів
Ведучий оцінювач заставного майна
з 11.2010 по 05.2013
(2 роки 6 місяців)
ПАТ "Промінвестбанк", Київ (Фінанси, банки, страхування)
• Робота в центральному офісі банку,
• оцінка всіх видів майна (нерухомість, обладнання, транспортні засоби, товари в обігу, цілісно-майнові комплекси),
• виїзди на об'єкти та їх огляд,
• аналіз документів, надані клієнтом,
• проведення розрахунків та складання висновків на кредитний комітет банку,
• відрядження на огляд об'єктів у регіонах,
• куратор філій центральних регіонів (Вінниця, Житомир, Кіровоград, Полтава, Черкаси, Чернігів), перевірка висновків, допомога при визначенні вартості та інші консультативні питання,
• визначення вартості проблемного майна;
• аналіз та перевірка звітів незалежних оціночних компаній,
• відвідування внутрішніх семінарів банку,
• розробка розрахункових таблиць,
• підготовка місячної звітності для керівництва по регіону.
Експерт з оцінки майна / Помічник директора
з 07.2007 по 09.2010
(3 роки 2 місяці)
ТОВ «Спецторг», Київ (Фінанси, банки, страхування)
• Робота з клієнтами,
• підписання договорів,
• виїзди на об'єкти та їх огляд,
• аналіз документів,
• проведення розрахунків та складання звітів щодо оцінки майна (нерухомість, обладнання, транспортні засоби).
• Прийом та розподіл вхідних/вихідних дзвінків,
• отримання та розподіл вхідної кореспонденції,
• реєстрація та звірка вхідних та вихідних документів,
• ведення ділового листування з партнерами / клієнтами компанії,
• робота з базовою бухгалтерською документацією,
• ведення діловодства,
• підготовка необхідних документів на запит співробітників та керівника компанії,
• пошук, аналіз та надання інформації,
• координації зустрічей,
• контроль за життєдіяльністю офісу та обладнання,
• замовлення канцтоварів, продуктів харчування тощо.
Освіта
Тернопільський університет народного господарства
Інститут фінансів, спеціальність – фінанси (заочне відділення), Тернопіль
Вища, з 2001 по 2004 (3 роки)
Київський будівельний технікум
Спеціальність - бухгалтерський облік (стаціонар), Київ
Середня спеціальна, з 1998 по 2001 (3 роки)
Додаткова освіта та сертифікати
Курси бухгалтерського обліку та 1С Бухгалтерія 8.2
2014-2015, 3 місяця
Українська комерційна школа ("Оцінка майна")
2008 - 2009
Знання і навички
- MS Excel
- MS Office
- Пользователь Internet
- MS Outlook
- Користувач 1С
Знання мов
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Прагнення розвиватися, здатність до навчання та швидкого освоєння інформації. Відповідальність, пунктуальність, цілеспрямованість, комунікабельність.
Схожі кандидати
-
Фінансовий директор, менеджер, контролер
Київ, Львів, Буча -
Фінансовий контролер
Київ -
Фінансовий менеджер
55000 грн, Київ -
Фінансовий аналітик
Київ -
Фінансовий аналітик, аудитор, економіст, бухгалтер
40000 грн, Київ -
Фінансист
30000 грн, Київ