Марина

Менеджер з постачання, 45 000 грн

Вид зайнятості: повна
Вік: 39 років
Місто: Суми
Вид зайнятості:
повна
Вік:
39 років
Місто:
Суми

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник транспортного відділу

з 04.2022 по нині (3 роки 9 місяців)
Індастріал Транс Груп, ТОВ, Суми (Транспорт, логістика)

Керівництво відділом;
Контроль дебіторської, кредиторської заборгованості
Переговори з контрагентами
Переговори та пошук СТО
Нарахування зп для відділу
Контроль витрат палива
Обробка заявок
Пошук, підбір, навчання, адаптація персоналу
Планування бюджету та ін.

Досягнення: вивела компанію з - в +, підібрала кваліфіковану команду, оптимізація, зарекомендувала компанію, як надійний партнер

Керівник відділу логістики та менеджер з постачання

з 02.2019 по 02.2021 (2 роки)
Кульомза Р.М., ФОП, Суми (Харчова промисловість)

Керівництво власним автотранспортом (15 авто), водіями та експедиторами(30 чел), контороль доставок по Україні, розробка оптимальних маршрутів, пошук найманих авто, контроль завантажень та ін.
Проведення співбесід
Забезпечення виробництва необхідними матеріалами
Закупка сировини (риби)
Закупка допоміжних матеріалів (тара, упаковка, приправа, харчові добавки, сіль, готові салати, сири, банани та ін..)
Переговори з постачальниками, пошук нових, домовленості про вигідні умови

Досягення: Налаштувала всі логістичні процеси, поставки, мінімізувала витрати

Керівник відділу логістики

з 01.2016 по 01.2019 (3 роки)
ФОП, Суми (Транспорт, логістика)

Основні обов'язки:
складання і ведення звітної документації (тарифи, перевізники, розклад, маршрутизація);
контроль процесу оплати за транспортні перевезення;
аналіз, планування, організація, координація і управління процесами доставки вантажу;
контроль правильності і своєчасності виконання поставлених завдань співробітниками відділу;
ведення переговорів з контрагентами;
рішення задач, конфліктних ситуацій;
моніторинг ринку перевезень
управління командою логістів

Досягнення:
оптимізація маршрутів, скорочення термінів доставки, поліпшення обслуговування клієнтів та управління командою

Менеджер активних продажів

з 05.2015 по 12.2015 (8 місяців)
Fialan, Київ (Транспорт, логістика)

Основні обов'язки:
продаж послуг компанії(транспортна логістика, митне очищення товару, консалтинг та ін.) по телефону, документальне супроводження, розвиток клієнтської бази : вчинення " холодних " дзвінків , зустрічі з клієнтами;
Робота з документацією ( комерційні пропозиції , презентації , договори , звітність ) ;
Консультативний супровід клієнтів від моменту отримання заявки до видачі вантажу на складі .

Досягення: в перший же місяць роботи перевиконала план 4-го місяця

Помічник керівника

з 08.2014 по 04.2015 (9 місяців)
ФОП, Київ (Неприбуткові, благодійні та громадські організації)

Основні обов'язки:
-організація робочого дня керівника : планування та організація зустрічей
-інформаційно - аналітична підтримка керівника : пошук необхідної інформації , підготовка матеріалів і звітів;
-підбір персоналу ( частково , первинний відбір резюме ):
-організація роботи офісу;
-виконання особистих доручень керівника

Досягнення:
успішна організації робочого дня керівника, ефективне управління комунікаціями, адміністративні досягнення (бездоганне ведення документації, підготовка матеріалів, підбір та адаптація кадрів)

Менеджер транспортно-експедиторської діяльності

з 01.2012 по 07.2014 (2 роки 7 місяців)
Ist-Zakhіd, Суми (Транспорт, логістика)

Основні обов'язки:

- організація перевезення вантажів автомобільним транспортом згідно вимог контрактів;
- правильне ведення документообігу;
- розробка і погодження маршруту перевезення, норм простою, вартості перевезення з перевізником;
- ведення оперативного пошуку транспорту;
-підписання договорів з перевізниками;
-вирішення конфліктних ситуацій та ін.

Досягнення: успішне оптимізування логістичних процесів, скорочення витрат на транспортування та підвищення ефективності доставки завдяки налагодженню зв'язків з перевізниками та контролю за всіма етапами перевезення

Економіст

з 01.2008 по 12.2011 (4 роки)
Сумижилкомсервіс СМР, КП, Суми (Послуги для населення та бізнесу)

Основні обов’язки:

-проведення розрахунків калькуляцій стосовно діяльності підприємства;
-калькулювання витрат на утримання техніки на полігоні;
-складання річного та помісячного фінансових планів;
-виконання за прийнятою на підприємстві формою бухгалтерського обліку розрахунки по подорожнім листам автотранспорту підприємства;
-здійснення прийому і контролю первинної документації за своєю ділянкою обліку та
підготовлення їх до обробки та передання в бухгалтерію;
-проведення розрахунків тарифів стосовно діяльності підприємства;
-формування і ведення штатного розкладу;
-планування витрат на персонал в частині ФОП.

Досягнення: успішне керування проектами та затвердження тарифів

Освіта

СНАУ

Менеджмент організацій, магістр з менеджменту, Суми
Вища, з 2006 по 2008 (2 роки)

СНАУ

Правознавство, юрист, Суми
Незакінчена вища, з 2003 по 2006 (3 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Транспортна логістика та оптимізація логістичних витрат компанії, Диплом про підвищення кваліфікації бізнес- центр національний

2019
Сертифікат

Свідоцтво про курс навчання -Ведення підприємницької діяльності

2008
Сертифікат

Свідоцтво про достатнє володіння англійською мовою

2006
Сертифікат

Знання і навички

  • Відповідальність
  • Стратегічне мислення
  • Уміння ефективно спілкув
  • Адаптивність
  • MS Excel
  • MS Office
  • GPS-моніторинг
  • Ведення CRM
  • Великий досвід переговорів
  • Урегулювання конфліктів
  • Організація адаптації персоналу
  • Гнучкість
  • Самостійне прийняття рішень
  • Користувач 1С
  • Тайм-менеджмент

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Спеціальні знання та навички:

робота з тендерами,gps, Вчасно та ін ;
- досвід роботи в IP- телефоніі;
- продажі по телефону, обробка відгуків із сайту, соціальних мереж;
- знання КЗпП та норм кадрового діловодства;
- знання стандартів ділового листування;
- маю навики роботи діловода та кадровика;
- пошук та підбір персоналу, проведення співбесід, адаптація персоналу;
- робота з документами (договора, акти, рахунки та ін.);
-організація проведення дозвілля на підприємстві;
-проведення соцопитувань(телефон, вулиця);
-проведення семінарів, тренінгів;
-участь у діяльності волонтерських організацій;
-знання принципів роботи гуманітарних організацій

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: