Резюме від 28 лютого 2017 PRO

Тетяна

Офіс-менеджер, 3 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
43 роки
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Інспектор – методист на кафедрі економіки підприємства

з 01.2010 по 08.2015 (5 років 7 місяців)
Приватний Вищий Навчальний Закла, Киев (Освіта, наука)

- Методична допомога викладачам кафедри в роботі з формування навчальних та робочих програм
- Перевірка робочих та учбових програм
- Допомога викладачам в роботі над складенням РСО
- Робота з викладачами з підготовки дистанційних курсів
- Введення інформації про студентів до бази даних «система деканат»
- Розрахунок та заповнення карток з педнавантаження викладачів кафедри
- Формування папок з документацією
- Підготовка проектів наказів з практик, затвердження тем дипломних робіт та інш.
- Розподіл студентів по керівникам практик
- Допомога в введенні та відслідковування практик студентів (виробнича, педагогічна, переддипломна, наукова та інш.)
- Ведення журналу реєстрації практик
- Розподіл студентів за керівниками дипломних робіт
- Підготовка інформації студентам до захисту дипломних робіт
- Відслідковування студентів та ведення графіку написання ними дипломних робіт
- Ведення журналу реєстрації захисту дипломних робіт
- Обов'язки секретаря засідань кафедри
- Підготовка та ведення протоколів засідання кафедри
- Обов'язки секретаря атестаційної комісії
- Підготовка та ведення протоколів атестаційної комісії
- Формування стенду кафедри
- Підготовка та поповнення матеріалів до сайту МУФ
- Підготовка інформації про консультації викладачів кафедри
- Підготовка інформації з розкладу занять викладачів кафедри
- Координація викладачів з поточних питань
- Координація студентів з поточних питань
- Підготовка інформації про наукову діяльність викладачів кафедри
- Обробка та передача інформації викладачам кафедри та студентам про конференції, олімпіади тощо
- Підготовка актів на списання документації до архіву
- Підготовка та здача документів до архіву
- Підтримка зв'язку з завідувачем кафедри
- Виконання доручень керівництва МУФ

Лаборант (методист)

з 11.2004 по 10.2009 (4 роки 11 місяців)
деканат денної форми навчання факультету менеджменту та маркетингу НТУУ «КПІ», Київ (Освіта, наука)

- Оформляет студенческие билеты, зачетные книжки, учебные и личные карточки студентов.
- Ведет учет и оформление зачетных и экзаменационных ведомостей.
- Ведет учет успеваемости студентов и посещения ими занятий согласно информации, представленной кафедрами, а также итогов экзаменационной сессии.
- Выдает справки студентам.
- Вызывает и оповещает студентов и сотрудников факультета.
- Готовит и оформляет приказы по переводам, отчислению, восстановлению студентов, назначению стипендий и другие приказы.
- Оформляет протоколы стипендиальной комиссии.
- Ведет сбор документов для назначения социальной стипендии и социального пособия студентам-сиротам, инвалидам и другим категориям социально незащищенных студентов.
- Составляет выписки из учебных карточек для государственной аттестационной комиссии и оформляет приложения к дипломам.
- Готовит академические справки.
- Ведет делопроизводство деканата в соответствии с перечнем документов:
- копии приказов;
- экзаменационные и зачетные ведомости студентов;
- учебные и личные карточки студентов;
- книга учета контингента студентов;
- журнал учета выдачи справок;
- журнал учета академических справок и дипломов о незаконченном высшем образовании;
- книга учета студентов, окончивших университет, и регистрации выдачи дипломов;
- сводка движения контингента студентов;
- сводка об итогах экзаменационной сессии.
- Обеспечивает своевременный ввод данных в систему электронного документооборота "Деканат".

Лаборант І категорії (секретар)

з 11.2000 по 04.2002 (1 рік 5 місяців)
Інституті електрозварювання ім. Патона;, Київ (Багатопрофільний науково-дослідний інститут: фундаментальні та прикладні наукові дослідження в галузі зварювання та споріднених технологій.)

- приймати та розглядати кореспонденцію, яка надходить на розгляд керівництву;
- сортувати кореспонденцію за адресатами, ступенем терміновості та значущості для керівництва;
- приймати та передавати документи, кореспонденцію і особисті заяви на розглядання та підпис керівництву;
- передавати кореспонденцію, яка надійшла до компанії, структурним підрозділам, діяльності яких стосується тема вхідної інформації або конкретним виконавцям для використання в процесі роботи або підготовки відповідей;
- вести облік вхідної та вихідної кореспонденції, а також облік наказів, розпоряджень керівництва та інших локальних нормативних актів компанії;
- відправляти пошту та підтримувати контакти зі службами доставки;
- за дорученням керівництва готувати необхідні документи, матеріали та інформацію;
- за дорученням керівництва складати та відправляти листи, запити, інші документи;
- організовувати проведення телефонних та особистих переговорів керівництва компанії, нарад, планувань, інших зустрічей;
- записувати та передавати керівництву компанії інформацію про вхідні дзвінки та інші звернення, які надійшли за відсутності керівництва компанії;
- передавати і приймати інформацію за допомогою приймально-переговорних пристроїв, електронної пошти та мережі Інтернет; своєчасно доводити до відома керівництва компанії інформацію, отриману каналами зв'язку;
- приймати та передавати інформацію від керівництва співробітникам компанії та \ або третім особам;
- стежити за своєчасним поданням структурними підрозділами та конкретними виконавцями документів, виконання яких контролюється особисто керівництвом;
- перевіряти грамотність та правильність оформлення підготовлених проектів документів, що передаються керівництву, забезпечувати їх якісне редагування;
- здійснювати контроль за виконанням працівниками компанії виданих наказів та розпоряджень, а також за дотриманням термінів виконання вказівок і доручень керівництва компанії;
- роздруковувати та / або розмножувати за вказівкою керівництва компанії матеріали та / або інформацію;
- організовувати забезпечення робочого місця керівництва компанії необхідними засобами організаційної техніки, канцелярським приладдям та створювати сприятливі умови, для ефективної роботи керівництва;
- виконувати роботу з підготовки засідань і нарад, які проводить керівництво компанії та / або керівництво Департаменту (збирати необхідні матеріали, повідомляти учасників про час і місце проведення, порядок денний, проводити реєстрацію), вести і оформляти протоколи засідань і нарад;
- організовувати прийом відвідувачів керівництва компанії, виявляючи при цьому тактовність і увагу до них, сприяти оперативності розгляду прохань і пропозицій працівників;
- виконувати інші доручення керівництва компанії.

Освіта

НТУУ «КПІ» - ПВНЗ «Міжнародний університет фінансів» (Київ)

Економіка підприємства, диплом, Киев
Незакінчена вища, з 2010 по 2015 (4 роки 5 місяців)

Особенности учебного процесса
• на установочных сессиях студенты получают задание, посещают практические занятия, семинары, тренинги и выполняют лабораторные работы, что обеспечивает качественное выполнение индивидуальных работ по учебным дисциплинам
• все индивидуальные задания сдаются дистанционно в течение семестра через Виртуальный Международный университет финансов
• сдача зачетов может осуществляться дистанционно по завершению изучения дисциплин еще до начала экзаменационной сессии
• во время экзаменационной сессии студенты сдают только экзамены и защищают курсовые работы

ЗАОЧНАЯ ФОРМА С ИСПОЛЬЗОВАНИЕМ ТЕХНОЛОГИЙ ДИСТАНЦИОННОГО ОБУЧЕНИЯ ОБЕСПЕЧИВАЕТ
→ удобство обучения
→ учебно-технологические преимущества
→ индивидуальность процесса обучения

Удобство обучения:
индивидуальный характер обучения с использованием интернет-технологий
самостоятельный выбор темпа и порядка изучения дисциплин в рамках учебного семестра
постоянная обратная связь с Университетом: преподавателями и методистами
доступность учебных материалов на протяжении всего периода обучения

Учебно-технологические преимущества:
четкая организация учебного процесса и четкий контроль за выполнением блочно-модульных задач согласно графика
удобное и объективное оценивание усвоенных знаний и индивидуальных работ

Индивидуальность процесса обучения
Каждый студент имеет персональную страницу в «Виртуальном Международном университете финансов», которая включает:
перечень дисциплин на учебный семестр
учебные материалы (лекции, электронные пособия, учебники, презентации, электронную библиотеку)
расписание выполнения заданий по каждой дисциплине
электронную зачетную книжку

Додаткова освіта та сертифікати

ТОВ Фінансово-економічний юридичний коледж

Рік закінчення 2002р., 1рік

комерційний банк ПриватБанк (онлаін-практика)

Рік закінчення 2015р. 4 місяці

Центр Інтегрованих Технологій Навчання «Перспектива ХХІ століття» (курси)

Рік закінчення 1998р. 3 місяці

Знання і навички

MS Excel MS Word Користувач Internet MS Office Email Internet Explorer Opera Mozilla Firefox

Додаткова інформація

Загальний стаж - 14 років. Володію українською та російською мовами. Маю досвід роботи з персональним комп'ютером, офісною технікою, діловодством,робота з клиєнтами. Комунікабельна, відповідальна, пунктуальна. Маю Почесну Відзнаку Вченої Ради факультету менеджменту та маркетингу НТУУ «КПІ» за вагомий внесок в розвиток факультету, зміцнення його авторитету, виховання висококваліфікованих спеціалістів. Маю велике бажання працювати.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: