- PRO
Богдан
Customer support representative, 50 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 32 роки
- Місто проживання:
- Одеса
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Одеса
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3176694/
Досвід роботи
Customer care manager
з 01.2025 по 05.2025
(4 місяці)
PayDo, Одеса (IT)
-Solving requests of customers via ticket system (Zendesk)
-Communicating with other departments, escalating issues if needed, creating jira tasks for specific requests or issues
- Contacting banks regarding customers’ issues with payments
Customer care agent
з 03.2023 по 01.2024
(10 місяців)
Infinite Plus, Одеса (IT)
Communication with clients via ticket system (Freshdesk)
-Preparation of weekly and monthly reports using Google Sheets/Excel
-Cooperation with other departments in order to resolve certain issues or improve existing flows
Account manager
з 11.2020 по 12.2021
(1 рік 1 місяць)
Contiuum, Одеса (IT)
Communication with clients and customers (Tickets, Chats)
Reporting issues to the corresponding departments
Setting up tasks for fixing bugs or for client customization requests
Communication with accountants and other departments regarding client related questions
Making optimizations to the processes or routines performed on the position of account manager
Writing guides for clients
Middle support manager
з 03.2018 по 11.2020
(2 роки 8 місяців)
Keepsolid, Одеса (IT)
Communication with clients (tickets, live chats)
Forwarding reports to different departments regarding the issues with software or client specific issues
Phone calls
Account Manager
з 12.2016 по 03.2018
(1 рік 3 місяці)
Continuum, Одесса (IT)
Communicating with clients via live chat (Intercom), troubleshooting, reporting bugs (via Trello), setting tasks for devs (via Jira), handling incoming support tickets (Kayako).
Специалист (execution manager)
з 04.2016 по 11.2016
(7 місяців)
ООО "Дельта Вилмар", Одесса (Производство, транспортная деятельность)
Обработка и подготовка грузовых документов, общение с контрагентами с разных стран, составление счетов
Copywriter
з 09.2015 по 11.2015
(2 місяці)
IT Solution Expert, Одесса (Copywriting)
Копирайтер, написание научных работ на английском языке согласно требованиям иностранных клиентов.
Освіта
ОНМУ
ТТС, специалист по транспорту, Одесса
Вища, з 2010 по 2015 (4 роки 9 місяців)
Знання і навички
- Communicability
- Stress resistance
- Diligence
Знання мов
- Англійська — просунутий
- Українська — вище середнього
- Російська — вільно
Схожі кандидати
-
Support manager
Дистанційно -
Customer support representative
Дистанційно -
Customer Support Specialist
20000 грн, Дистанційно -
Business Development Manager (Sales), Customer Support Representative
Дистанційно -
Customer support representative
Дистанційно -
Інженер (технічна підтримка)
25000 грн, Дніпро, Дистанційно