- PRO
Анна
Офіс-менеджер, офісний працівник, 25 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 31 рік
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3218355/
Досвід роботи
Помічник керівника
з 09.2023 по нині
(1 рік 11 місяців)
ТОВ "Алві-Лайн", Київ (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)
- Договірна робота (реєстр договорів, перевірка поточних, вдосконалення типових договорів, шаблонів документів)
- Підготовка, узгодження наказів по підприємству, контроль вірного написанння заяв
- Відправлення та приймання (отримання на поштових відділеннях) паперових документів
- Систематизація та зберігання документів поточного періоду
- Контроль термінів дії дозвільних документів підприємства та співробітників
- Листування із партнерами, клієнтами
- Друк, сканування
Офісний працівник
з 12.2018 по 09.2023
(4 роки 9 місяців)
КП "Київпастранс", Київ (Державні організації)
Підготовка листів, відповідей на запити, наказів.
Розгляд звернень громадян.
Формування реєстру договорів.
Взаємодія в межах своїх повноважень з іншими державними підприємствами.
Ведення телефонних переговорів та спілкування з підрядниками виконання робіт.
Збір та аналіз інформації (в т.ч. тендерної документації).
Ведення внутрішньої звітності та підготовка звітів для керівника.
Комунікація з усіма відділами підприємства та допомога у вирішенні будь-яких питань.
Робота з офісним обладнанням - факс, ксерокс, принтер, сканер.
Офіс-менеджер
з 02.2016 по 10.2018
(2 роки 8 місяців)
Р. В. Сервіс, Киев (Юриспруденція)
1. Надання юридичних послуг з оформлення посвідки на тимчасове проживання іноземних громадян, дозволу на працевлаштування та всі інші дії пов'язані з легальним перебуванням іноземців на території України.
2. Консультація клієнтів по телефону та в офісі.
3. Ведення ділової переписки.
4. Взаємодія з поштовою та кур'єрською службами.
5. Взаємодія з перекладачами та нотаріусами.
6. Закупівля та контроль канцтоварів, продуктів, техніки та ін.
7. Забезпечення безперебійної роботи всього офісу.
8. Виконання доручень керівництва.
Освіта
Київська академія водного транспорта ім. Петра Конашевича-Сагайдачного
Юридичний, правознавство, Київ
Вища, з 2010 по 2016 (5 років 4 місяці)
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Користувач ПК
- MS Office
- Користувач Internet
- Здатність до навчання
- ЛІГА:ЗАКОН
Знання мов
- Англійська — початковий
- Українська — вільно
- Російська — вільно
Додаткова інформація
Величезне бажання розвиватися, навчатися новому та цікавому.
Вмію працювати з великим обсягом інформації, точність під час виконання роботи. Пунктуальна, уважна, вмію слухати.
Спокійна та водночас енергійна, відповідально відношуся до роботи.
Розглядаю працевлаштування в Оболонському та Подільському районах.
P.S. - Прохання мережевий маркетинг та продаж по телефону НЕ пропонувати!
Схожі кандидати
-
Офіс-менеджер
Київ, Вінниця , ще 2 міста -
Асистент керівника
Київ, Івано-Франківськ, Дистанційно -
Помічник керівника
Київ -
Адміністратор, помічник керівника
35000 грн, Київ -
Особистий помічник
Київ, Бровари, Інші країни -
Персональний асистент
Київ, Івано-Франківськ , ще 7 міст