• PRO

Ірина

HR-керівник

Розглядає посади:
HR-керівник, HRBP, Керівник відділу, Head of recruitment, HR-генераліст
Вид зайнятості:
повна
Вік:
46 років
Місто проживання:
Одеса
Готовий працювати:
Київ, Львів, Одеса, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

HR-менеджер

з 05.2022 по 02.2025 (2 роки 9 місяців)
Nails Ind, Бухарест (Роздрібна торгівля)

Побудова HR-процесів з 0. Допомога в рекрутингу. Розробка та впровадження бізнес процесів відкриття власного виробництва.

HR-керівник

з 06.2016 по 11.2021 (5 років 5 місяців)
«Nikas group» - Ресторан «Nikas», кафе «Gulliver», кафе «TORY», Харків (Готельно-ресторанний бізнес)

Завдання:
- Організація роботи служби персоналу з нуля (розробка регламентів та процедур HR служби)
- Розробка кадрової політики, матеріальної та не матеріальної мотивації
- Надання послуг HR служби повного циклу: планування, рекрутинг, адаптація персоналу, ротація, мотивація, оцінка персоналу та проведення атестації, проведення Exit – інтерв'ю та ведення бази
- Успішне закриття заявок на вакантні посади адміністративного складу та рядових співробітників
- Проведення корекційно – мотиваційних бесід із співробітниками
- Формування внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву
- Створення та підтримка корпоративної культури
- Визначення професійного рівня здобувача та його особистісних характеристик
- Моніторинг заробітних плат та умов роботи претендентів
- Проведення корпоративних заходів

HR-керівник

з 06.2011 по 06.2016 (5 років)
"Moderza" (Ресторан «Терем», Банно-ресторанний комплекс «Дубровський», Ресторан «Аргентина Гриль», НК «Галактика», НК «Плазма», Харьков (Готельно-ресторанний бізнес)

1. Організація роботи служби персоналу з нуля (розробка всіх регламентів та процедур HR-служби)
2. Розвиток, удосконалення, організація, планування роботи HR відділу у напрямках: рекрутинг, адаптація персоналу, ротація, мотивація, навчання персоналу
3. Пошук та підбір персоналу на вакантні посади Головного офісу та мережі філій; організація та здійснення процесу найму персоналу у жорстких часових рамках, контроль витрат на пошук персоналу
4. Моніторинг ринку праці та рівня заробітних плат
5.Оцінка та атестація персоналу
6. Участь у розробці системи заробітних плат
7. Розробка кадрової регламентуючої документації
8. Проведення оцінки та відбору кандидатів на вакантну посаду, складання характеристики.
9. Проведення тестування та анкетування кандидатів
10. Перевірка рекомендацій
11. Формування внутрішнього та зовнішнього кадрового резерву
12. Участь у організації атестації персоналу (посадові інструкції, накази тощо)
13. Пошук та підбір кваліфікованого персоналу від рядових до керівних позицій, як у Харкові, так і в Україні.
14. Визначення рівня професійних навичок та особистісних характеристик претендента
15. Створення та підтримка корпоративної культури
16. Створення єдиної електронної бази даних претендентів.
17. Впровадження мотиваційних та адаптаційних програм,
18. Розробка положень про підбір персоналу, атестацію, розвиток та навчання співробітників компанії, розробка та впровадження корпоративних заходів щодо підвищення лояльності до компанії, співпраця з консалтинговими агентствами, пошук та координація системи навчання співробітників (підготовка, участь у проведенні конференцій, тренінгів та навчання персоналу ).

Менеджер з персоналу

з 01.2010 по 05.2011 (1 рік 4 місяці)
"W3 Україна", Харьков (IT)

- Проведення оцінки та активного відбору кандидатів на вакантну посаду, холодний пошук
- Робота із сайтами, розміщення вакансій
- Проведення тестування та анкетування кандидатів, перевірка рекомендацій
- Закриття вакансій різного рівня, робота із масовими вакансіями
- Консультація та курування кандидатів
- Виконання поставлених завдань у строк
- Звітність
Успішний досвід закриття вакансій за рік співробітництва:
- Головний бухгалтер
- Юрист
- Директор з маркетингу
- Директор з внутрішніх розробок
- Sales managers
- Project managers
- QA
- Верстальники
- Секретар
- Менеджер з кадрового виробництва
- Набір 3-х груп на навчання

Спеціаліст з персоналу

з 01.2008 по 01.2009 (1 рік)
ВАТ "РОСНО" Страхова компанія, Харків (Фінанси, банки, страхування)

Пошук персоналу, проведення первинної та особистої співбесід, первинна оцінка персоналу, проведення презентацій Компанії, групових інтерв'ю та асесментів, участь в організації процесу навчання та оцінки персоналу, проведення переговорів, взаємодія з директорами філій агентств, ведення електронної бази даних, складання звітності про виконану роботу , навчання нових співробітників.

Менеджер з обслуговування вхідного потоку клієнтів.

з 01.2007 по 01.2008 (1 рік)
ВАТ "РОСНО", Харків (Фінанси, банки, страхування)

Прийом телефонних дзвінків, зустріч відвідувачів, інформування, продаж страхових полісів, ведення документації та звітності (прийом оплати), розробка заходів щодо збільшення обсягу, навчання фінансових консультантів.

Психолог, методист

з 01.2002 по 01.2004 (2 роки)
"Центр Мовної психології", Харків (Освіта, наука)

Зустріч клієнтів, проведення психологічного тестування,
розробка індивідуального алгоритму навчання іноземних
мов, супровід клієнтів протягом усього періоду
навчання з моменту звернення до Центру, ведення документації
(укладання договорів, прийом оплати), телефонні
переговори, деякі обов'язки особистого помічника
заступника ген. директора, робота секретаря, сортування
документів та пошти і т.д.

Освіта

Харківський державний педагогічний університет ім. Г.С.Сковороди, денне відділення факультету психології та соціології.

Психолог, соціолог, Харків
Вища, з 1996 по 2001 (5 років)

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Румунська — початковий

Додаткова інформація

Маю успішний досвід керування колективами, створеними з 0. Маю успішний досвід закриття заявок на вакантні посади топ-складу та рядових співробітників, офісу та віддаленого підбору по Україні та за її межами.
Маю досвід у консалтингу з деякими підприємствами сфери громадського харчування та Retail.
Навичка адаптації до різних сфер бізнесу в ролі HR – співробітника, HR BP.
Комунікабельна, організована, товариська, обов'язкова, пунктуальна, маю почуття емпатії.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: