• PRO

Олег

Операційний директор

Розглядає посади:
Операційний директор, Керівник проєкту
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
42 роки
Місто проживання:
Запоріжжя
Готовий працювати:
Дніпро, Запоріжжя, Київ, Львів, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту, адресу та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Операційний директор (COO)

з 07.2023 по нині (2 роки 1 місяць)
«KSUU STORE», Кам'янське (Роздрібна торгівля)

Побудова та автоматизація бізнес-процесів Компанії (включаючи розробку та впровадження комплексної системи управління процесами закупівлі, складської, транспортної логістики, продажу та клієнт-сервісу в e-commerce та offline каналах), оптимізація структури, управління операційними процесами, траблшутинг, розробка та впровадження системи аналітики, фінансового планування та контролю, розвиток роздрібної мережі, існуючих та альтернативних напрямів діяльності підприємства, контроль та управління всіма діючими напрямками бізнесу.
Розроблено та впроваджено:
- алгоритми контролю та управління імпортними закупівлями;
- алгоритми керування складськими запасами (оптимізації складських запасів);
- система формування та автокоригування планів продажу;
- система управління реалізацією проектів розвитку в Retail-напрямку;
- система щомісячного бюджетування, контролю та управління регулярними та ситуативними витратами Компанії;
- форми аналітики та дашборди;
- Система регулярного менеджменту фокусних напрямів діяльності Компанії.
В структуру Компанії введено 9 нових роздрібних торгових точок (у форматі повноцінної реалізації проектів від вибору локації, аналізу та обґрунтування комерційної ефективності, досягнення оптимальних домовленостей з орендодавцями до пошуку та вибору підрядників, фактичної реалізації, відкриття та введення в експлуатацію об'єктів із усіма супутніми дозвільними, технічними та організаційними питаннями).
На базі вітчизняного програмного продукту OneBox_OS розроблено та реалізовано інтегровану систему управління бізнес-процесами Компанії, що об'єднала ключові концепції CRM та ERP систем у єдиний органічний інструмент, що дозволяє вирішувати практично весь спектр завдань підприємства.

Керівник проектів та програм у сфері будівництва (в рамках проекту)

з 05.2023 по 06.2023 (1 місяць)
ПРОЕКТ в ТОВ «АПЕЛЬМОН ПРАЙМ», Запоріжжя (Роздрібна торгівля)

Побудова системи керування реалізацією будівельних проектів компанії (магазини, виробничі ділянки, об'єкти допоміжної інфраструктури).
Розроблено та впроваджено систему планування, бюджетування та управління будівельними проектами. Імплементовано тендерні процедури вибору підрядних організацій із супутніми алгоритмами відбору.
Система протестована та налагоджена у процесі реалізації кількох проектів, передана у спадкове користування.

Project Manager

з 05.2016 по 02.2023 (6 років 9 місяців)
ТОВ «Інфоком ЛТД», Запоріжжя (Енергетика)

Реалізація інжинірингових проектів з автоматизації, електропостачання, розподілення електроенергії, розробки та впровадження спеціалізованих IT-додатків для вітчизняних підприємств та філій великих міжнародних промислових холдингів.
Успішно реалізовано понад 60 проектів з дотриманням ключових проектних обмежень (строки реалізації, бюджет, досягнення заданої якості результатів проекту), залучено нових клієнтів, підрядних організацій, виробників та постачальників обладнання, комплектуючих, матеріалів, які згодом стали постійними надійними партнерами. Отримано позитивні відгуки від замовників про якісний та високопрофесійний підхід до виконання проектів.
Ключові завдання в рамках основної діяльності:
- презентація компетенцій Компанії та пропонованих технічних рішень новим клієнтам;
- підготовка конкурентних комерційних пропозицій на підставі запитів клієнтів, участь в тендерах;
- Складання та укладання договорів;
- Контроль дотримання умов договорів;
- запуск проектів → управління реалізацією проектів → закриття проектів, включаючи складання та ведення регламентуючої документації, організацію та контроль процесів закупівлі, виробництва, відвантаження обладнання та продукції замовникам, управління стейкхолдерами (проектна команда, підрядники, представники Замовника), управління ризиками, контроль за дотриманням фінансової дисципліни та бухгалтерської звітності, підготовку управлінської звітності та аналітики за підсумками завершення проекту.
Додатковий напрямок діяльності (виробництво електрозарядних станцій
UGV Chargers):
- систематизація роботи та розвиток напрямку;
- виробничі плани, контроль закупівель, управління складськими запасами,
собівартістю виробів, виробничим бюджетом;
- робота з вітчизняними та іноземними замовниками (повний супровід комерційної сторони реалізації замовлень);
- роботи у напрямку розвитку філії та спільного підприємства, а також
партнерські програми для дистриб'юторів та агентів;
- питання технічного розвитку напряму та конкурентних переваг
бренду (внутрішні проекти, спрямовані на розвиток альтернативних
технічних рішень).

Регіональний менеджер з продажу (сегмент B2B)

з 11.2014 по 05.2016 (1 рік 6 місяців)
ТОВ «УКР-АГРО-ПРОДУКТ», Запоріжжя (Сільське господарство, агробізнес)

Реалізація продукції борошномельних підприємств на внутрішньому ринку України.
Укладено довгострокові контракти з найбільшими виробниками/постачальниками зернопереробної галузі кондитерських, хлібобулочних виробів, снекової продукції та напівфабрикатів (ТМ «Конті», ТМ «АВК», ТМ «Хлібодар», ТМ «ФЛІНТ», ТМ «Левада», мережа «Велика Кишеня») та ін.).
Для оперативного обліку та управління роботою Відділу продажу, оптимального позиціонування Компанії в умовах волатильного ринку побудовано систему обліку/аналітики продажу та рентабельності, а також контроль супутнього документообігу.

Керівник планово- економічного відділу

з 12.2011 по 11.2014 (2 роки 11 місяців)
ТОВ «АПТЕКА - МАГНОЛІЯ», Запоріжжя (Медицина, охорона здоров'я, аптеки)

Координація роботи підрозділів роздрібної мережі; розробка рішень, спрямованих на покращення контрольованих показників та виведення філій у «зону прибутку»; планування продажу; систематизація процесів розвитку мережі; пошук, вибір оптимальних локацій; економічна оцінка та обґрунтування доцільності відкриття нових філій та торгових точок; розробка комплексної системи оцінки конкурентного середовища, системи оцінки ефективності філій та структурних підрозділів Комерційного департаменту (KPI Комерційного департаменту) із подальшою систематизацією менеджменту продажів; розробка ТЗ та контроль впровадження дод. аналітичних модулів (системи Business Intelligence); розробка, впровадження та оцінка мотиваційних програм для персоналу мережі; аналітичні звіти та висновки про ефективність роботи Компанії та її підрозділів для ТОП-менеджерів та інвесторів.

Провідний спеціаліст з навчання та систематизації дистрибуційних процесів

з 08.2008 по 12.2011 (3 роки 4 місяці)
ТОВ «ТД «МЕГАПОЛІС», Запоріжжя (Оптова торгівля, дистрибуція, імпорт, експорт)

Розробка та впровадження проектів/інноваційних рішень, спрямованих на систематизацію та підвищення якості дистрибуції та ін. бізнес-процесів усередині Компанії; залучення до дистрибуції сторонніх (імпортних) брендів; аналіз алкогольного ринку та вироблення стратегії їх розвитку; аналіз та планування витрат та доходів Компанії; розробка аналітичних звітів з використанням OLAP-кубів, 1С, що дозволяють отримувати інформацію про ефективність роботи Компанії, її окремих ділянок та напрямків роботи; робота з напрямом VIP (цінова політика, документація, аналітика, систематизація роботи напрямку); розробка навчальних курсів та системи перевірки знань для начальників відділів продажу та торгових агентів; розробка мотиваційних програм та моделювання систем розрахунку з.п. для відділів продажу; складання збалансованих маршрутів для торгових агентів усіх напрямків; розробка механізмів проведення акцій та ін. маркетингових активностей для клієнтів і кінцевих споживачів, запуск, контроль проведення та оцінка ефективності заходів, що проводяться.

Освіта

Запорожская государственная инженерная академия

Менеджмент организации, Менеджер-экономист, Запорожье
Вища, з 2006 по 2007 (1 рік)

Запорожская государственная инженерная академия

Факультет информационных технологий, Автоматизированное управление технологическими процессами., Запорожье
Вища, з 2000 по 2005 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

«Жесткие переговоры» Организатор: «Школа Бизнеса «Синергия»;

2016

«Эмоциональный интеллект начинает и выигрывает» Организатор: Бизнес-центр «VEDA

2017

«Управление проектами (Подготовка к сертифик-му экзамену на степень PMP)» Орг-р: "Технологии Управления Спайдер Украина"

2018

«Бізнес-конструктор CEO», Онлайн курс міжнародної освітньо-консалтингової Компанії «Бізнес-конструктор».

2023, 4 місяці

Знання і навички

  • MS Office
  • CRM
  • Trello
  • ABAS
  • BAS
  • PMBOK
  • Scrum
  • Kanban
  • TPS
  • TPM
  • TQM
  • Kaizen
  • Lean Production
  • Six Sigma
  • Багатозадачність
  • Уміння аналізувати
  • Управління проєктами (виробництво)

Знання мов

Англійська — середній

Додаткова інформація

Знання та навички
Підготовка та проведення презентацій, системних шаблонів для управління проектами та бізнес-процесами, аналітики, звітності та робочих документів із застосуванням продуктів MS Office, інших програм відкритого доступу;
ERP-системи: 1С, ABAS; BAS; CRM OneBox, включаючи досвід побудови структури локальних та комплексних систем автоматизації бізнес-процесів застосовно до будь-якої форми та напрямку діяльності підприємства.
Управління проектами згідно зі стандартами PMBOK (методологія PMI), базові основи Agile-підходу, методології Scrum, Kanban.
Базові знання SQL, Figma, HTML, CCS.
Принципи опису та оптимізації бізнес-процесів, основи концептуальних підходів до організації «ощадливого виробництва» та побудови ефективних процесів управління торгово-виробничим підприємством TPS, TPM, TQM, Kaizen, Lean Production, Six Sigma, 5С.
Грамотна російська та українська мови у спілкуванні, діловому листуванні та документації.
Англійська мова: Intermediate (B1).
Права водія категорії «B».

Професійні та особисті якості
Системний підхід у виконанні поставлених завдань; структурне мислення; добрі аналітичні здібності; вміння обробляти великі обсяги інформації; високий рівень працездатності; стресостійкість; відповідальність; дисциплінованість; акуратність; комунікабельність; старанність; чесність та порядність по відношенню до Компанії, Колег та ділових партнерів; здатність швидко навчатися, засвоювати суміжні та нові напрямки діяльності підприємства; вміння працювати в команді; орієнтація на пошук рішень; постійне самонавчання та розвиток професійних та особистих якостей.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: