Резюме від 13 лютого 2022 PRO

Марія

Секретар, 11 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість.
Вік:
36 років
Місто:
Маріуполь

Контактна інформація

Шукач вказав телефон, ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Секретар

з 10.2017 по 09.2019 (1 рік 11 місяців)
ПрАТ "Маріуполь-Авто", Маріуполь (Автобізнес та автосервіс)

1. Приймала, підготовляла ділову документацію на підпис керівнику, реєструвала кореспонденцію і направляла її у відділи підприємства.
2. Працювала з оргтехнікою.
3. Приймала і розподіляла телефонні дзвінки та електронну пошту.
4. Зустріч та супровід VIP-гостей.
5. Виконувала доручення керівника.

Діловод

з 03.2017 по 07.2017 (4 місяці)
НМЦ ЦЗ та БЖД Донецької області, Маріуполь (Науково-методичний центр цивільного захисту та безпеки життєдіяльності Донецької області займається питаннями попередження можливих надзвичайних ситуацій шляхом професійної підготовки та навчанням населення)

1. Приймала, реєструвала кореспонденцію і направляла її у структурні підрозділи.
2. У відповідності з резолюцією керівників підприємства передавала документи на виконання, оформляла реєстраційні картки.
3. Вела картотеку обліку проходження документальних матеріалів, здійснювала контроль за їх виконанням, видавала необхідні довідки щодо зареєстрованих документів.
4. Відправляла відповідну документацію адресатам.
5. Вела облік отриманої і відправленої кореспонденції, систематизувала і зберігала документи поточного архіву.
6. Готувала і здавала до архіву підприємства документальні матеріали, закінчені діловодством, і реєстраційну картотеку.
7. Забезпечувала зберігання службової документації.
8. Вела табель обліку робочого часу управління Центру.
9. Виконувала окремі службові доручення начальника Центру.

Помічник керівника

з 11.2012 по 08.2013 (9 місяців)
ТОВ «Кант», Донецьк (завод займається капітальним ремонтом та відновленням механізованих кріплень)

1. Організацією життєдіяльності офісу.
2. Прийомом і розподілом телефонних дзвінків, факс-повідомлень та електронною поштою.
3. Реєстрацією і оформленням документації, підготовкою ділових документів на підпис керівникові, роботою з оргтехнікою.
4. Зустріччю та супровідом VIP-гостей.
5. Замовленням, бронюванням ж/д та авіаквитків, готелів.
6. Оформленням відряджень.
7. Виконанням доручень керівника.

Юрисконсульт

з 08.2012 по 10.2012 (2 місяці)
КМУ «Центр первинної медико-санітарної допомоги № 5 м. Макіївки Донецької області», Макіївка (багатопрофільний лікувально-профілактичний заклад, що надає медичну допомогу населенню)

1.Забезпеченням документообігу, участю у розробці документів правового характеру.
2. Здійсненням методичного керівництва правовою роботою в установі, наданням правової допомоги та консультації працівникам установи і іншим громадянам України, які звернулися за медичною допомогою, в межах чинного законодавства України.
3. Співпрацею з правоохоронними і судовими органами.
4. Укладенням і виконанням договорів з метою розроблення відповідних пропозицій для усунення виявлених недоліків і поліпшенням господарсько-фінансової діяльності установи.
5. Оформленням та перевіркою матеріалів про залучення працівників до дисциплінарної і матеріальної відповідальності.
6. Супровідом підготовки тендерної документації.

Секретар керівника

з 08.2010 по 04.2011 (8 місяців)
Чайкинські магістральні електричні мережі Донбаська ЕС НЕК «Укренерго», Макіївка (монополія в області передачі електроенергії)

1. Веденням електронного документообігу, організацією відправки та отриманням поштових відправлень.
2. Прийомом, розподілом і фільтрацією вхідних/вихідних дзвінків.
3. Роботою з вхідною та вихідною кореспонденцією, підготовкою документів для керівника.
4. Інформуванням працівників підприємства про події, факти, розпорядження.
5. Контролем за виконанням працівниками підприємства, наказів і розпоряджень керівника, ознайомленням працівників з наказами, а також контролем за дотриманням термінів виконання вказівок і доручень керівника.
6. Організацією відряджень керівника, співробітників підприємства.
7. Веденням протоколів різних засідань.
8. Веденням архіву документів і справ, забезпеченням їх збереження, передача в архів.
9. Виконанням доручень керівника.

Секретар-друкарка

з 07.2006 по 09.2006 (2 місяці)
ТОВ «Теплолічильник», Київ (підприємство займається установкою вузлів обліку тепла, прокладанням інженерних мереж, реконструкцією котелень)

1. Прийомом надходження керівнику кореспонденції, розподілом і передачею кореспонденції в структурні підрозділи.
2. Прийомом та реєстрацією документів і заяв на підпис керівника.
3. Відповіддю на телефонні дзвінки, реєстрацією і передачею інформації керівнику.
4. Виконанням доручень керівника, складанням листів, запитів та інших документів.
5. Забезпеченням робочого місця керівника необхідними засобами, технікою, канцелярським приладдям, створенням умов, які сприяють ефективній роботі.
6. Організацією прийому відвідувачів, сприянням для оперативного розгляду прохань і пропозицій працівників.
7. Виконанням окремих службових доручень.

Освіта

Київський університет сучасних знань

Факультет: економіко-правовий Спеціальність: правознавство (бакалавр), Київ
Вища, з 2007 по 2012 (4 роки 9 місяців)

Макіївський професійно-електротехнічний ліцей № 87

Секретар-друкарка, Макіївка
Середня спеціальна, з 2003 по 2006 (2 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Міжрегіональна академія імені М. Кручиніной; Навчальний центр Ч. П. Сухарський А. В. Курси користувача ПК (погл.)

2006 г.

Донецький обласний державний автомобільний навчальний комбінат Водійське посвідчення категорії «В»

2013 г.

Знання і навички

Користувач ПК Користувач Internet MS Office Робота з оргтехнікою Законодавство України Міні-АТС Організаторські здібності Діловодство Складання юридичних документів Машинопис

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Російська — вільно
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Сімейний стан: не заміжня, дітей немає. Можливість відряджень.
Уважність, старанність, відповідальність, комунікабельність, стресостійкість, чесність, ініціативність, принциповість, прагнення до особистісного зростання і розвитку. Без шкідливих звичок.

Інші резюме цього кандидата

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: