- PRO
Юлія
Офіс-менеджер
- Розглядає посади:
- Офіс-менеджер, Керівник відділу, Direct-менеджер, Керівник з розвитку, Спеціаліст з планування, Менеджер проєктів, Регіональний менеджер, Спеціаліст з моніторингу, Керівник виробництва, Менеджер інтернет-магазину
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 32 роки
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3430741/?puid=2267
Досвід роботи
Керівник відділу
з 08.2024 по 02.2025
(6 місяців)
Workway, Київ (Пошук персоналу, HR)
-підбір вакансії, ознайомлення з її особливостями, інформування щодо статусу компанії-працедавця на європейському ринку праці
-проведення співбесід з працедавцями
-достовірне інформування щодо умов праці та проживання
-допомога у зборі необхідного пакету документів
-складання звітності
-пошук работодавців
-підписання договорів з роботадавцями
-виставлення фактур
Аккаунт менеджер
з 08.2023 по 08.2024
(1 рік)
Formula Coffee Group, Київ (Роздрібна торгівля)
Спілкування з клієнтами в телефонному режимі і режимі ділового листування;
Супровід та консультація існуючих користувачів з приводу продукту;
Розвиток довгострокових відносин з клієнтами;
Комунікація та передача інформації в інші відділи компанії;
Управління процесом логістики.
Керівник відділу
з 09.2022 по нині
(2 роки 11 місяців)
Visa Service, Київ (Туризм)
1.Постійний звязок з клієнтами компанії;
2.Актуалізація клієнтської бази згідно з стандартами;
3.Постійний звязок з відділом продажу;-
4.Реєстрація клієнтів на візу CUAET;
5.Запис клієнтів до візових центрів на подачу біометричних данних;
6.Заповнення необхідних документів для отримання візи і тощо;
7.Допомога та підтримка клієнтів на всіх етапах, до отримання візи в паспорті;
8.Навчання співробітників.
9.Складання робочого графіка.
10.Розрахунок заробітної плати.
11.Координація відділу.
12.Щотижневі атестації для менеджерів оформлення.
Адміністратор бази даних
з 07.2020 по 09.2021
(1 рік 2 місяці)
HLB Ukraine, Харків (Роздрібна торгівля)
1.Аналіз та уточнення вимог із замовником для розробки нового функціоналу програми 1С/ERP/УНФ;
2.Обговорення з розробниками варіантів роботи нових механізмів для досягнення мети замовників.
3.За запитами, заінтересованих підрозділів організації, складання технічних завдань на доопрацювання існуючих механізмів.
4.Тестування нового функціоналу програм 1С ERP/УНФ. Аналіз тестування.
5.Освоювання програмних засобів, що пропонуються відділом програмування для подальшого навчання користувачів 1С.
6.Моделювання ситуацій, які можуть виникнути за умов експлуатації програми 1С ERP/УНФ.
7.Підтримка довідників, виконання розпоряджень у програмі 1С ERP/УНФ
8.Складання інструкцій щодо роботи з функціоналом програми 1С.
9.Встановлення цін та знижок для роздрібної торгівлі.
10.Консультація користувачів.
11.Налаштування робочих місць користувачів: "товстий" клієнт, видалений робочий стіл.
Керівник виконавчого відділу
з 05.2018 по 02.2022
(3 роки 9 місяців)
Філін, Міжнародне бюро перекладів, Харків (Послуги для населення та бізнесу)
1.Розподіл проектів, підбір перекладачів залежно від особливостей та складності проекту.
2.Контроль дедлайн проектів.
3.Перевірка виконаних проектів щодо дотримання інструкцій.
4.Використання спеціальних програм для автоматизованого перекладу, наприклад, Smartcat.
5.Усунення вразливості відділу.
6.Генерування пропозиції, щодо покращення роботи відділів та компанії в цілому, підвищення якості виконання проектів.
7.Консультування та підтримка перекладачів у разі виникнення питань.
8.Складання графіка роботи.
9.Формування звітів про діяльність відділу виконавців.
10.Виконання завдань керівництва.
11.Проведення нарад.
12.Ведення CRM.
Менеджер по роботі з клієнтами
з 06.2016 по 02.2018
(1 рік 8 місяців)
VFS Global, Харків (Консалтинг, бухгалтерія, аудит)
1.Спілкування та консультування клієнтів.
2.Прийом та обробка документів.
3.Внесення даних у систему.
4.Передача документів до консульства.
Освіта
Харківський національний автомобільно-дорожній університет
Фахівець з екології та охорони навколишнього середовища, факультет дорожньо-будівельний., Харків
Вища, з 2011 по 2015 (4 роки)
Здобула курсову професійно-технічну підготовку у професії.
8159.1 Лаборант хімічного аналізу.
Додаткова освіта та сертифікати
Proz.com
2019
Знання мов
- Англійська — початковий
- Українська — вільно
Додаткова інформація
-порядність;
-організаторські здібності;
-винахідливість;
-дисциплінованість;
-здатність швидко навчатись;
-націленість на результат;
-амбіційність;
-лояльність;
-уважність;
-аналітичні здібності.
Водійське посвідчення
Категорія В , 2011 рік
Схожі кандидати
-
Адміністратор рецепції
19000 грн, Київ -
Бізнес-асистент
Київ -
Офис-менеджер, продавец-консультант, кассир, помощник воспитателя
Київ -
Secretary
Київ -
Помічник керівника
50000 грн, Київ -
Помічник керівника
Київ