• PRO

Iрина

HR-директор

Вид зайнятості:
повна
Вік:
51 рік
Місто проживання:
Мукачево
Готовий працювати:
Мукачево, Ужгород

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Керівник департаменту з управління персоналом

з 11.2019 по 06.2021 (1 рік 7 місяців)
ДТЕК Енерго, Ивано-Франковск (Енергетика)

Обов'язки:
- відповідала за укомплектованість персоналом в рамках штатного розпису и планової чисельності;
- відповідала за організацію кадрового адміністрування персоналу підприємства;
- відповідала за організацію праці персоналу, шляхом уніфікації та оптимізації організаційної структури і штатного розкладу, аналізу і контролю використання фонду робочого часу, графіків роботи і т. п.
- відповідала за проведення щорічної оцінки діяльності персоналу, навчання і розвиток, формування та підготовку кадрового резерву;
- відповідала за підготовку та надання статистичної звітності, розрахунків, презентацій, відповідей, тощо. Ведення документації;
- участь в розробці Колективного договору та інших організаційно -розпорядних документів в сфері управління персоналом, їх впровадження, супровід і контроль дотримання на підприємстві;
- робота з профспілкового організацією;
- відповідала за ефективну роботу підрозділу шляхом організації праці підлеглого персоналу, утримання, їх мотивації та розвитку. У прямому підпорядкуванні 21 співробітник департаменту з управління персоналом.

Директор з управління персоналом / член правління заводу

з 07.2018 по 09.2019 (1 рік 2 місяці)
ПАТ "Мукачівський завод "ТОЧПРИЛАД", Мукачево (виробництво)

Обов"язки:
- Розробка і реалізація стратегічного плану роботи з персоналом, починаючи від рекрутингової політики, адаптації персоналу, ротації персоналу по проектам, мотивації персоналу і інше.
- Участь в обговоренні стратегічних цілей компанії, нових проектів, договорів, тощо.
- Розробка, впровадження та дотримання основних HR-політик і процедур.
- Методична підтримка керівників, що включає консультацію з питань управління персоналом.
- Взаємодія з керівниками підрозділів в рамках реалізації тих чи інших HR-завдань.
- Розробка і проведення HR-проектів.
- Розробка і підтримка бренду роботодавця.
- Впровадження грейдовой оцінки співробітників
- Розробка і впровадження мотиваційної програми для співробітників.
- Аналіз ринку заробітних плат регіону.
- Оптимізація персоналу.
- Розробка заходів щодо зменшення плинності персоналу.
- Контроль і розробка заходів по збільшенню продуктивності праці.
- Розробка і впровадження стандартів підприємства.
- Створення кадрового резерву, індивідуальних планів розвитку співробітників кадрового резерву.
- Управління відділом персоналу. У прямому підпорядкуванні 5 співробітників.

Директор по персоналу (проектна робота)

з 11.2016 по 08.2017 (9 місяців)
ТОВ "СКЛОРЕСУРС", Дубно (обробка листового скла)

- Розробка кадрової політики Компанії;
- Розробка управлінських процедур, оптимізація ключових управлінських бізнес-процесів;
- Розробка стратегії підбору персоналу;
- Підбір, найм і ротація персоналу;
- Розробка та впровадження процесу проходження адаптаційного періоду новими співробітниками;
- Контроль за проходженням стажувань спільно з керівниками підрозділів;
- Формування програм навчання на підставі запитів від керівників структурних підрозділів;
- Розробка та впровадження системи KPI ( виробництво, склад, логістика, планово-економічний відділ);
- Розробка посадових інструкцій;
- Консультації керівників з питань КЗпП та управління персоналом;
- Організація кадровогоділоводства та навчання 2 підлеглих менеджерів по персоналу;
- Подача звітності в різні інстанції.

HR-консультант

з 07.2016 по нині (9 років 1 місяць)
Консалтингова компания, Киев (Послуги для населення та бізнесу)

Надання консалтингових послуг (кадрові адити, консультації керівників, пошук працівників)

HR-бізнес партнер (проектна робота)

з 12.2015 по 09.2016 (9 місяців)
ТОВ "Три ведмеді", Бердичів (виробництво)

Посадові обов’язки:
- Розробка бізнес-процесів
- Пошук і підбір персоналу рівня ТОП менеджменту і менеджерів середньої ланки;
-Впровадження корпоративної програми адаптації - введення в посаду нових співробітників, а також тих, у кого було внутрішнє переміщення;
-Організація навчання виробничого персоналу, подальший супровід і відстеження результатів (після тренінгові навчання);
-Управління системою внутрішніх комунікацій на виробництві;
-Планування чисельності працівників;
-Бюджетування в розрізі виробництва;
-Участь в проектах HR служби;

Самозайнята особа

з 05.2015 по 11.2015 (6 місяців)
самозайнята особа, Ровно (пошук персоналу)

Основні обов"язки:
пошук персоналу під замовлення, надання консультацій керівникам фірм

Начальник відділу персоналу: в підпорядкуванні ТОВ «Церсаніт Інвест» (2 заводи в Житомирській обл.), ТОВ «ROVESE Україна» (м. Київ), ТОВ «Церсаніт Україна» (м. Новоград-Волинський)

з 02.2009 по 10.2014 (5 років 8 місяців)
Mіжнародна компанія «ROVESE S.A.», ТОВ "Церсаніт Інвест", Новоград-Волынский (виробництво та продажі)

Посадові обов'язки та досягнення:
Обов'язки:
- Участь у стратегічному управлінні розвитку Компанії (в частині кадрової стратегії, політики) та розробка повного спектру управлінских процедур та бізнес -процесів;
- Моніторинг стану ринку праці, рівня заробітної плати;
- Введення в дію процесу адаптації нових співробітників;
- Оцінка персоналу;
- Формування програм та організація навчання на підставі запитів від керівників структурних підрозділів (довгострокові і короткострокові програми);
- Участь, впровадження та контроль системи KPI;
- Консультації керівників з питань КЗпП та управління персоналом;
- Участь в розробці та впровадження системи грейдування персоналу;
- Участь у розробці і впровадження системи ISO 9000:1
- Забезпечення ведення кадрового діловодства.
Основним досягненням є побудова «з нуля» відділу з управління персоналом та налагодження всіх бізнес процесів, реорганізація та створення нових спілок, а також забезпечення максимально повної віддачі від людей, працюючих в компанії, з орієнтацією на ринок продажу продукції.
Підпорядкованість: адміністративно - Генеральному директору, функціонально – директору з персоналу управлінської компанії (м. Кельце, Польща)
В прямому підпорядкуванні 6 працівників. Загальний штат - 1400 працівників.

Начальник відділу кадрів

з 10.2007 по 10.2008 (1 рік)
ТОВ "УКОСЕРВІСБУД", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

виконання спектру обов"язків начальника відділу кадрів

Начальник договірного відділу

з 03.2007 по 08.2007 (5 місяців)
Український інвестиційно-будівельний холдинг, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)

Заключення договорів з клієнтами

Начальник відділу кадрів, контролю та діловодства

з 12.2005 по 10.2006 (10 місяців)
АО "РІВНЕВТОРМЕТ", Ровно (продажі)

Посадові обов"язки : весь спектр обов"язків начальника ВК

Начальник відділу кадрів

з 09.2002 по 09.2005 (3 роки)
Міжнародний економіко - гуманітарний університет імені академіка Степана Дем»янчука, Ровно (Освіта, наука)

Виконання повного спектру обов"язків начальника ВК

Лаборант кафедри

з 11.2001 по 09.2002 (10 місяців)
Міжнародний університет «Рівненський економіко - гуманітарний інститут» імені академіка Степана Дем»янчука»,, Ровно (Освіта, наука)

лаборант кафедри природознавства

Освіта

Міжнародний економіко-гуманітарний університет

Економіст-фінансист, Рівне
Вища, з 2000 по 2004 (3 роки 10 місяців)

Новоград-Волинський машинобудівний технікум

Конструювання верстатів з ПУ і роботів, Новоград-Волинський
Середня спеціальна, з 1989 по 1993 (3 роки 10 місяців)

Кваліфікація - технік-конструктор

Додаткова освіта та сертифікати

Тренінги

дивитись нижче

Знання і навички

  • ПК - Інтернет, 1-С7.7, 1-С8.2 Кадри

Додаткова інформація

Тренінги:
2011 рік - «Инструменты бережливого производства» - ТІЗЕТ ПАРТНЕРС ЛТД
2009 рік – «Лідерство. Ключові навички управлінця» - ТОВ «Консалтингова компанія «Турана»
2009 рік – «Ефективне управління підлеглими» - ТОВ «Консалтингова компанія «Турана»
2011 рік – «Оптимізація оплати. Оклади. Премії. Інструменти інвестиційних рішень» - Вища школа бізнесу МДУ ім.. Ломоносова
2012 рік – «Оцінка по результатам та компетенція» - Департамент професійної освіти «МЕДІА-ПРО».
2009 рік – «Вступ до управління якістю і ISO 9001:2008» - BUREU VERITAS
2010 рік – «Внутрішній аудитор відповідно до стандартів ISO 9001:2008, тренувальний курс до стандартів ISO 9001:2002» - BUREU VERITAS
2014 рік – «Ефективна комунікація» BRAINSTORM
2014 рік – «Стилі ситуаційного управління» BRAINSTORM
2014 рік – «Рішення проблем» BRAINSTORM
2016 рік - "Ефективне управління підлеглими" ДТЄК
2017 рік - "СВОБОДНАЯ. КУРС МАРКЕТИНГ" Свободная.Образовательная платформа / академия

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: