- PRO
Iрина
HR-директор
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 51 рік
- Місто проживання:
- Мукачево
- Готовий працювати:
- Мукачево, Ужгород
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3466099/
Досвід роботи
Керівник департаменту з управління персоналом
з 11.2019 по 06.2021
(1 рік 7 місяців)
ДТЕК Енерго, Ивано-Франковск (Енергетика)
Обов'язки:
- відповідала за укомплектованість персоналом в рамках штатного розпису и планової чисельності;
- відповідала за організацію кадрового адміністрування персоналу підприємства;
- відповідала за організацію праці персоналу, шляхом уніфікації та оптимізації організаційної структури і штатного розкладу, аналізу і контролю використання фонду робочого часу, графіків роботи і т. п.
- відповідала за проведення щорічної оцінки діяльності персоналу, навчання і розвиток, формування та підготовку кадрового резерву;
- відповідала за підготовку та надання статистичної звітності, розрахунків, презентацій, відповідей, тощо. Ведення документації;
- участь в розробці Колективного договору та інших організаційно -розпорядних документів в сфері управління персоналом, їх впровадження, супровід і контроль дотримання на підприємстві;
- робота з профспілкового організацією;
- відповідала за ефективну роботу підрозділу шляхом організації праці підлеглого персоналу, утримання, їх мотивації та розвитку. У прямому підпорядкуванні 21 співробітник департаменту з управління персоналом.
Директор з управління персоналом / член правління заводу
з 07.2018 по 09.2019
(1 рік 2 місяці)
ПАТ "Мукачівський завод "ТОЧПРИЛАД", Мукачево (виробництво)
Обов"язки:
- Розробка і реалізація стратегічного плану роботи з персоналом, починаючи від рекрутингової політики, адаптації персоналу, ротації персоналу по проектам, мотивації персоналу і інше.
- Участь в обговоренні стратегічних цілей компанії, нових проектів, договорів, тощо.
- Розробка, впровадження та дотримання основних HR-політик і процедур.
- Методична підтримка керівників, що включає консультацію з питань управління персоналом.
- Взаємодія з керівниками підрозділів в рамках реалізації тих чи інших HR-завдань.
- Розробка і проведення HR-проектів.
- Розробка і підтримка бренду роботодавця.
- Впровадження грейдовой оцінки співробітників
- Розробка і впровадження мотиваційної програми для співробітників.
- Аналіз ринку заробітних плат регіону.
- Оптимізація персоналу.
- Розробка заходів щодо зменшення плинності персоналу.
- Контроль і розробка заходів по збільшенню продуктивності праці.
- Розробка і впровадження стандартів підприємства.
- Створення кадрового резерву, індивідуальних планів розвитку співробітників кадрового резерву.
- Управління відділом персоналу. У прямому підпорядкуванні 5 співробітників.
Директор по персоналу (проектна робота)
з 11.2016 по 08.2017
(9 місяців)
ТОВ "СКЛОРЕСУРС", Дубно (обробка листового скла)
- Розробка кадрової політики Компанії;
- Розробка управлінських процедур, оптимізація ключових управлінських бізнес-процесів;
- Розробка стратегії підбору персоналу;
- Підбір, найм і ротація персоналу;
- Розробка та впровадження процесу проходження адаптаційного періоду новими співробітниками;
- Контроль за проходженням стажувань спільно з керівниками підрозділів;
- Формування програм навчання на підставі запитів від керівників структурних підрозділів;
- Розробка та впровадження системи KPI ( виробництво, склад, логістика, планово-економічний відділ);
- Розробка посадових інструкцій;
- Консультації керівників з питань КЗпП та управління персоналом;
- Організація кадровогоділоводства та навчання 2 підлеглих менеджерів по персоналу;
- Подача звітності в різні інстанції.
HR-консультант
з 07.2016 по нині
(9 років 1 місяць)
Консалтингова компания, Киев (Послуги для населення та бізнесу)
Надання консалтингових послуг (кадрові адити, консультації керівників, пошук працівників)
HR-бізнес партнер (проектна робота)
з 12.2015 по 09.2016
(9 місяців)
ТОВ "Три ведмеді", Бердичів (виробництво)
Посадові обов’язки:
- Розробка бізнес-процесів
- Пошук і підбір персоналу рівня ТОП менеджменту і менеджерів середньої ланки;
-Впровадження корпоративної програми адаптації - введення в посаду нових співробітників, а також тих, у кого було внутрішнє переміщення;
-Організація навчання виробничого персоналу, подальший супровід і відстеження результатів (після тренінгові навчання);
-Управління системою внутрішніх комунікацій на виробництві;
-Планування чисельності працівників;
-Бюджетування в розрізі виробництва;
-Участь в проектах HR служби;
Самозайнята особа
з 05.2015 по 11.2015
(6 місяців)
самозайнята особа, Ровно (пошук персоналу)
Основні обов"язки:
пошук персоналу під замовлення, надання консультацій керівникам фірм
Начальник відділу персоналу: в підпорядкуванні ТОВ «Церсаніт Інвест» (2 заводи в Житомирській обл.), ТОВ «ROVESE Україна» (м. Київ), ТОВ «Церсаніт Україна» (м. Новоград-Волинський)
з 02.2009 по 10.2014
(5 років 8 місяців)
Mіжнародна компанія «ROVESE S.A.», ТОВ "Церсаніт Інвест", Новоград-Волынский (виробництво та продажі)
Посадові обов'язки та досягнення:
Обов'язки:
- Участь у стратегічному управлінні розвитку Компанії (в частині кадрової стратегії, політики) та розробка повного спектру управлінских процедур та бізнес -процесів;
- Моніторинг стану ринку праці, рівня заробітної плати;
- Введення в дію процесу адаптації нових співробітників;
- Оцінка персоналу;
- Формування програм та організація навчання на підставі запитів від керівників структурних підрозділів (довгострокові і короткострокові програми);
- Участь, впровадження та контроль системи KPI;
- Консультації керівників з питань КЗпП та управління персоналом;
- Участь в розробці та впровадження системи грейдування персоналу;
- Участь у розробці і впровадження системи ISO 9000:1
- Забезпечення ведення кадрового діловодства.
Основним досягненням є побудова «з нуля» відділу з управління персоналом та налагодження всіх бізнес процесів, реорганізація та створення нових спілок, а також забезпечення максимально повної віддачі від людей, працюючих в компанії, з орієнтацією на ринок продажу продукції.
Підпорядкованість: адміністративно - Генеральному директору, функціонально – директору з персоналу управлінської компанії (м. Кельце, Польща)
В прямому підпорядкуванні 6 працівників. Загальний штат - 1400 працівників.
Начальник відділу кадрів
з 10.2007 по 10.2008
(1 рік)
ТОВ "УКОСЕРВІСБУД", Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
виконання спектру обов"язків начальника відділу кадрів
Начальник договірного відділу
з 03.2007 по 08.2007
(5 місяців)
Український інвестиційно-будівельний холдинг, Киев (Будівництво, архітектура, дизайн інтер'єру)
Заключення договорів з клієнтами
Начальник відділу кадрів, контролю та діловодства
з 12.2005 по 10.2006
(10 місяців)
АО "РІВНЕВТОРМЕТ", Ровно (продажі)
Посадові обов"язки : весь спектр обов"язків начальника ВК
Начальник відділу кадрів
з 09.2002 по 09.2005
(3 роки)
Міжнародний економіко - гуманітарний університет імені академіка Степана Дем»янчука, Ровно (Освіта, наука)
Виконання повного спектру обов"язків начальника ВК
Лаборант кафедри
з 11.2001 по 09.2002
(10 місяців)
Міжнародний університет «Рівненський економіко - гуманітарний інститут» імені академіка Степана Дем»янчука»,, Ровно (Освіта, наука)
лаборант кафедри природознавства
Освіта
Міжнародний економіко-гуманітарний університет
Економіст-фінансист, Рівне
Вища, з 2000 по 2004 (3 роки 10 місяців)
Новоград-Волинський машинобудівний технікум
Конструювання верстатів з ПУ і роботів, Новоград-Волинський
Середня спеціальна, з 1989 по 1993 (3 роки 10 місяців)
Кваліфікація - технік-конструктор
Додаткова освіта та сертифікати
Тренінги
дивитись нижче
Знання і навички
- ПК - Інтернет, 1-С7.7, 1-С8.2 Кадри
Додаткова інформація
Тренінги:
2011 рік - «Инструменты бережливого производства» - ТІЗЕТ ПАРТНЕРС ЛТД
2009 рік – «Лідерство. Ключові навички управлінця» - ТОВ «Консалтингова компанія «Турана»
2009 рік – «Ефективне управління підлеглими» - ТОВ «Консалтингова компанія «Турана»
2011 рік – «Оптимізація оплати. Оклади. Премії. Інструменти інвестиційних рішень» - Вища школа бізнесу МДУ ім.. Ломоносова
2012 рік – «Оцінка по результатам та компетенція» - Департамент професійної освіти «МЕДІА-ПРО».
2009 рік – «Вступ до управління якістю і ISO 9001:2008» - BUREU VERITAS
2010 рік – «Внутрішній аудитор відповідно до стандартів ISO 9001:2008, тренувальний курс до стандартів ISO 9001:2002» - BUREU VERITAS
2014 рік – «Ефективна комунікація» BRAINSTORM
2014 рік – «Стилі ситуаційного управління» BRAINSTORM
2014 рік – «Рішення проблем» BRAINSTORM
2016 рік - "Ефективне управління підлеглими" ДТЄК
2017 рік - "СВОБОДНАЯ. КУРС МАРКЕТИНГ" Свободная.Образовательная платформа / академия
Схожі кандидати
-
Перекладач, копірайтер, редактор (написання статей)
Мукачево -
Начальник відділу кадрів
10000 грн, Ужгород, Дніпро , ще 8 міст -
Помічник керівника, Project Manager, HRD
Ужгород, Київ , ще 4 міста -
HR Director
Ужгород, Вінниця , ще 8 міст -
Директор з персоналу, операційний
100000 грн, Ужгород, Дніпро , ще 8 міст -
Інспектор відділу кадрів
Ужгород