- PRO
Катерина
Керівник відділу продажу, 70 000 грн
- Розглядає посади:
- Керівник відділу продажу, Проджект-менеджер, Тимлід, Продюсер, Керівник відділу, Бізнес-асистент, Виконавчий директор
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 32 роки
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон та ел. пошту.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3485459/
Досвід роботи
Керівник відділу продажу
з 08.2024 по 06.2025
(10 місяців)
Онлайн-школа з побудови бізнесу | назва під NDA, Київ (Освіта, наука)
Повністю перебрала управління відділом продажів: контроль якості, адаптація новачків, розвиток команди, стратегічне планування.
Здійснювала глибокий аналіз продажних відеодіагностик: логіка розмови, слухання клієнта, побудова довіри, робота із запереченнями.
Запускала системні зміни в структурі продажу: перебудувала карту діагностики, адаптувала скрипти, впроваджувала індивідуальні формати роботи з клієнтами.
Самостійно найняла та адаптувала 6 нових співробітників, з яких усі вийшли на результат. Створила і розширила команду з 1 до 6+ осіб.
Прописала систему мотивації з нуля, створила посадові інструкції, відеогайди та внутрішні регламенти.
Запровадила нові блоки в CRM-системі, щоб оптимізувати звітність для аналітики, самостійно налаштувала автоматизацію для СРМ-системи, щоб пришвидшити роботу з заливкою лідів.
Працювала з вигорянням співробітників: проводила персональні бесіди, допомагала вийти з емоційних ям, підвищувала залученість та впевненість у собі.
Ініціювала створення нових посад (кваліфікатор, менеджер дзвінків до вебінару), особисто прописала логіку та скрипти.
Координувала внутрішні тренінги, впроваджувала рольові ігри, ділилась власними діагностиками для навчання.
Приймала стратегічні рішення — брала відповідальність за ініціативи, впроваджувала їх до узгодження, доводячи ефективність результатами.
Особисто працювала з клієнтами у складних кейсах — приймала чесні, іноді жорсткі рішення, які в довгостроковій перспективі формували лояльність і довіру до бренду.
Досягла зростання конверсії, зменшення відтоку персоналу та стабілізації процесів у період кризи.
Ініціювала збір зворотного зв’язку від студентів — на його основі оновлювалась навчальна програма, підвищуючи її відповідність реальним потребам.
Ініціювала технічні зміни на сайті: виявила помилки на кількох версіях, зібрала технічне ТЗ, передала команді на реалізацію.
Прописувала маркетингові скрипти для залучення клієнтів з бази — тісна співпраця з відділом маркетингу та аналітиком.
Тімлідер
з 02.2024 по 07.2024
(5 місяців)
Онлайн-школа з побудови бізнесу | назва під NDA, Київ (Освіта, наука)
Продовжувала здійснювати прямі продажі освітніх продуктів — через дзвінки, переписку, та відео-діагностики з клієнтами.
Була ініціатором підвищення ефективності комунікації з клієнтами, створила персональний підхід до кожного менеджера задля покращення їх результативності.
Виконувала функції тимчасового керівника команди: проводила розбори діагностик, підтримувала менеджерів у період вигоряння, допомагала виходити на результат після тривалих провалів у продажах.
Утримала ключових співробітників у команді, які планували звільнення; повернула екс-менеджерів до компанії.
Ініціювала створення нової ролі - кваліфікатора, щоб розвантажити менеджерів від первинного контакту з клієнтами і сфокусувати їх на продажах; провела рекрутинг та адаптацію нових людей.
Комунікувала напряму з керівництвом компанії (включно з CEO), координувала командну роботу та пропонувала системні зміни.
В період коли була тімлідером, зробила персональний рекорд за місяць: 50% конверсія з діагностики в продаж, коли стандарт був 30%, в період виконання додаткових обов'язків: заливка лідів, їх розподіл, робота з ексель таблицями.
Розробляла звітність для керівництва з нуля: самостійно формувала шаблони аналітики, щоб забезпечити прозорість роботи команди та ефективність продажів.
Менеджер по роботі з клієнтами
з 09.2023 по 02.2024
(5 місяців)
Онлайн-школа з побудови бізнесу | назва під NDA, Київ (Освіта, наука)
Продавала освітню програму "Як відкрити бізнес в умовах війни" після вебінарів через дзвінки, переписки та CRM — працювала з теплою та гарячою аудиторією.
Вела клієнтів від заявки до оплати: спілкування по телефону по методу СПІН, обробка заперечень, підтримка у прийнятті рішень.
Регулярно входила в топ продажів команди; адаптувала власний скрипт для ефективної роботи.
Ініціювала створення сайту з прикладами відкритих кав’ярень наших студентів — як додатковий інструмент довіри до продукту.
Виконувала додаткові завдання керівника (координація команди, мікроконсультації менеджерам) — фактично виконувала функції неформального лідера команди.
Допомагала колегам з вирішенням питань, коли керівник був відсутній — брала на себе частину командної підтримки.
Менеджер з продажу
з 11.2022 по 08.2023
(9 місяців)
7eminar, Київ (Освіта, наука)
- Продавала онлайн-доступ до навчальної платформи для бухгалтерів і кадровиків (підписки на 6 та 12 місяців), а також супутні освітні продукти.
- Спілкувалась із бухгалтерами та власниками бізнесів, презентувала продукти, закривала угоди.
- Вела одночасно кілька напрямків продажів (бухгалтерія, кадровий облік).
- Ініціювала покращення CRM-системи та сайту компанії: виявляла технічні недоліки, пропонувала зміни, комунікувала з керівництвом щодо їх впровадження.
- Брала активну участь у внутрішніх процесах, постійно надаючи зворотний зв’язок щодо якості продукту та роботи систем.
Менеджер з продажу
з 06.2020 по 02.2022
(1 рік 8 місяців)
Школа ораторського мистецтва Ірини Палько, Київ (Освіта, наука)
- Продаж курсів з ораторського мистецтва, живі заходи та онлайн навчання.
- Повноцінне ведення роботи з теплим клієнтом: від первинного дзвінка і виявлення потреб, до завершення угоди.
- Відпрацювання заперечень, робота з постійними клієнтами, продаж доп. послуг.
- Прозвон бази клієнтів, пропозиція доп. послуг компанії.
- Робота з таблицями Google, робота в Amo-crm.
- За час роботи, часто виконувала план продажів. Завжди прагну до того, щоб привести в компанію більше прибутку.
- Для кращого пізнання продукту, і для успішнішого ведення переговорів з клієнтами - проходила тричі навчання в даній школі - в ораторському напрямку. Є два сертифікати, що підтверджують успішне закінчення навчання.
- Була підвищена до посади Тім-ліда в команді, де виконувала підрахунок ЗП, аналіз роботи колег і підвищення якості роботи з клієнтами. Як Тім лід - працювала 5 міс. до 24.02.22.
Менеджер по роботі з клієнтами
з 05.2017 по 06.2020
(3 роки 1 місяць)
Прінтаніка, Дистанційно (Роздрібна торгівля)
Приймання та обробка вхідних дзвінків клієнтів.
Виявлення потреби у клієнта на продукцію.
Ведення клієнта від початку надходження ліда в компанію до завершення угоди.
Повне оформлення замовлень, робота в AMOcrm, консультування клієнта щодо продукції, пошук і пропозиції найкращих варіантів вирішення питань клієнта.
Обробка заперечень, робота з незадоволеними клієнтами, робота з корпоративними клієнтами, зокрема складання договорів, рахунків тощо, робота з постійними клієнтами.
Менеджер по роботі з клієнтами
з 10.2016 по 05.2017
(7 місяців)
Shop (Call-центр), Київ (Роздрібна торгівля)
Робота з клієнтами, продаж додаткових товарів до основного товару, робота з категоричними клієнтами, дзвінки з автодозвоном, робота з запереченнями, і робота зі скриптами.
Оператор кол-центру
з 07.2016 по 10.2016
(3 місяці)
Call-центр, Київ (Телекомунікації, зв'язок)
Продзвін клієнтів по внутрішній базі даних для актуалізації інформації.
Освіта
МАУП
Практична психологія, Київ
Вища, з 2010 по 2015 (5 років)
Психолог, закінчила освіту з червоним дипломом (можу надати в Дії скріни).
Додаткова освіта та сертифікати
Школа ораторского искусства Ирины Палько
Курс по уверенной и убедительной речи, 2020г. Сертификат базового и продвинутого курсов
Знання і навички
- Активний продаж
- Управлінські навички
- Уміння аналізувати
- Планування продажу
- Управління командою
- Побудова відділу продажу
- Відповідальність
- Ведення CRM
- MS Excel
- Notion
- Miro
- Looker Studio
- Впровадження системи KPI
- Управління персоналом
- Працьовитість
- Робота із запереченнями
- Організаторські здібності
- Ораторське мистецтво
- Проведення зустрічей в Zoom
- Google Sheets
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Керівник продажів з практичним досвідом побудови ефективних команд, адаптації новачків, впровадження змін і підвищення конверсій у складних умовах. Маю системне мислення, розумію бізнес-процеси не лише в межах відділу продажів, а й на перетині з маркетингом, аналітикою, продуктом. Активно співпрацювала з відділом маркетингу, аналітиком і СЕО над поліпшенням якості лідів, структури сайту, змісту продукту.
Розумію логіку роботи інструментів: Notion, Google Calendar, Google Sheets, Looker Studio. Створювала звітність для керівництва, формувала щомісячні плани, аналізувала ефективність комунікацій і рентабельність каналів залучення. Брала участь у розробці бази знань, вела таблиці з розборами помилок, прописувала маркетингові та діагностичні скрипти.
Маю досвід публічних виступів: проводила вебінар у зв’язці з головним спікером, який потім був використаний у навчальному курсі. Ініціювала створення культури взаємної підтримки в команді — включно з організацією першої офлайн-зустрічі для всіх учасників з різних міст.
Працюю швидко, глибоко, системно. Вмію витягувати команду з кризи, відновлювати мотивацію і досягати зростання. Люблю екологічні продажі, де цінність для клієнта — не гасло, а реальність.
П.с. Якщо я не відповідаю, пишіть будь ласка у ТГ @kate_keep.
Також можу надати рекомендації від людей, з якими раніше працювала - якщо буде така потреба.
Схожі кандидати
-
Керівник відділу продажу
Київ -
Директор з продажу
70000 грн, Київ -
Керівник відділу продажу
60000 грн, Київ -
Керівник відділу продажу
Київ, Дніпро , ще 4 міста -
Директор автосервісу, керівник відділу продажу
60000 грн, Київ -
Директор з продажу
Київ