Резюме від 16 квітня 2024 PRO

Юлія

Менеджер з персоналу, 20 000 грн

Зайнятість:
Повна зайнятість, неповна зайнятість.
Вік:
40 років
Місто проживання:
Харків
Готовий працювати:
Київ, Рівне, Харків

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Менеджер

з 09.2005 по 02.2022 (16 років 5 місяців)
Prostoplay, Харьков (Роздрібна торгівля)

пошук та підбір персоналу (розміщення вакансій в Інтернеті, пошук та обробка резюме, проведення телефонних інтерв'ю, первинних співбесід з кандидатами)
- ведення графіка відпусток працівників
- організація навчання працівників
- Адаптація персоналу
- організація корпоративних заходів
-формування замовлень постачальникам
- аналіз продаж
- проведення інвентаризацій

Освіта

Харківський національний університет міського господарства імені О.М. Бекетова

ФАКУЛЬТЕТ МЕНЕДЖМЕНТУ, Харків
Незакінчена вища, з 2003 по 2005 (2 роки)

Житлово-комунальний коледж Харківського національного університету міського господарства ім. О.М. Бекетова м. Харкова

Комерційна діяльність ( менеджмент), Харків
Середня спеціальна, з 1999 по 2003 (4 роки)

Додаткова освіта та сертифікати

Навчальний центр "Орієнтир" Курс "Бухгалтерський та податковий облік + програма "1С:Бухгалтерія для України

2018 р 1,5 місяці

Компьютерная школа Hillel Social Media Marketing

3 месяца

Знання і навички

MS Excel MS Word MS Office

Додаткова інформація

Відповідальна, пунктуальна, порядна, працьовита, без шкідливих звичок. Я практична людина. Здатна до швидкого навчання, володію вмінням працювати в команді, досягати поставленої мети.

Схожі кандидати

HR-менеджер
Рівне

Інспектор відділу кадрів
10000 грн, Київ

HR-менеджер, рекрутер
20000 грн, Київ, Дистанційно

Рекрутер
Київ

Менеджер з персоналу
27000 грн, Київ

HR-менеджер
30000 грн, Київ, Дистанційно

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: