• PRO

Руслана

Бухгалтер

Вид зайнятості:
неповна
Вік:
37 років
Місто проживання:
Щирець
Готовий працювати:
Дистанційно, Пустомити, Щирець

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Бухгалтер ФОП

з 01.2019 по нині (6 років 7 місяців)
ФОП 3 група, Львів (послуги)

• звітність у державні органи (податкова);
• сплата податків та ведення книги обліку доходів
• робота з документами (договори, рахунки, акти).

Головний бухгалтер

з 06.2018 по нині (7 років 2 місяці)
ОСББ, Львів (Обслуговування населення)

• звітність у державні органи (податкова, пенсійний, статистика, у відділ соціального захисту);
• нарахування та виплата ЗП; кадрове діловодство;
• нарахування квартплат;
• ведення банківських операцій (оплата податків та комунальних платежів).

Бухгалтер

з 05.2016 по нині (9 років 3 місяці)
ТзОВ, м.Львів (торгівля)

• оформлення та обробка документів з реалізації товарів (договори, рахунки, видаткові та податкові накладні, ТТН) та наданих послуг (акти виконаних робіт, акти надання в оренду приміщень);
• ведення банківських операцій (опрацювання виписок, формування заявок та платіжних доручень на купівлю валюти)
• ведення ділової переписки, опрацювання вхідної та вихідної кореспонденції та її відправка;
• ведення журналів-ордерів в Excel;
• робота з електронною поштою та в мережі Internet;
• ведення табелів робочого часу; робота із наказами по підприємствах.

Бухгалтер

з 04.2013 по 11.2013 (7 місяців)
ТзОВ, м.Львів (торгівля)

Менеджер (помічник бухгалтера)

з 02.2011 по 10.2012 (1 рік 8 місяців)
ПП, м.Львів (виробництво і торгівля)

• пошук нових клієнтів, спілкування з клієнтами в телефонному режимі;
• робота з наявними покупцями та постачальниками, звірка з контрагентами;
• робота з первинною документацією в програмі 1С (рахунки, видаткові та податкові накладні), ведення ділової переписки, опрацювання вхідної та вихідної кореспонденції та її відправка;
• планування обсягів виробництва і вартості виготовлення виробів, формування замовлення необхідних для виробництва матеріалів і сировини, розрахунок заробітної плати працівників;
• контроль за рухом матеріальних цінностей на складі;
• вирішення інших поточних організаційних питань.

Освіта

ЛНУ ім.Івана Франка

Економічний факультет, спеціальність - менеджмент організацій, економіст, Львів
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

ВСП Львівський коледж "Інфокомунікацій" НУ "Львівська політехніка"(Львів), Комп’ютеризація бухобліку на базі 1С: Бухгалтерія

2013, 3 місяці

Львівська державна фінансова академія (Львів), Вивчення програми "1С: Бухгалтерія"

2011, 2 місяці

Додаткова інформація

ДОСЯГНЕННЯ:
Нагороджена золотою медаллю після закінчення школи.
Диплом магістра з відзнакою.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: