• PRO

Vladymir

Менеджер з продажу, 50 000 грн

Розглядає посади:
Менеджер з продажу, Завідувач складу, Менеджер з закупівель, Виконавчий директор
Вид зайнятості:
повна
Вік:
39 років
Місто:
Черкаси

Контактна інформація

Шукач вказав телефон та ел. пошту.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Завідувач складом

з 01.2007 по нині (18 років 7 місяців)
Біхайв, ТОВ, Черкаси (Харчова промисловість)

работа в компаниях ГК "Фокстрот", ТОВ "Технодар", ТОВ "Покров", ПП "Ватман", ПП "Палладиум", ПП "Реал-стор", ПП "Бт-маг", ПП "ВМ", ПП "Стормаркет", ЧФ АБ "Синтез", ВАТ "Ощадбанк", ТОВ "Вулкан", ТОВ "Бихайв"

Освіта

Черкаський Університет банківської справи при НБУ України

Облік і аудит, Черкаси
Вища, з 2002 по 2007 (5 років)

Знання мов

  • Українська — вільно
  • Російська — вільно
  • Англійська — середній
  • Польська — початковий

Додаткова інформація

Данилішин Володимир Петрович
Дата народження: 09.05.1986р.
Фактична адреса: м. Черкаси, вул. Шевченка 403, кв.18
Тел. моб.: [відкрити контакти]
Електронна пошта: [відкрити контакти].
Сімейний стан: Одружений, маю сина.
Відношення до військової служби: маю відстрочку відповідно до п. 9 ч. 1 ст. 23 Закону України «Про мобілізаційну підготовку та мобілізацію»
Мета: Заміщення вакантної посади.

Освіта: Повна вища, спеціальність «Облік та аудит», кваліфікація «Спеціаліст»
Черкаський Університет банківської справи при НБУ України.

Досвід роботи:
З вересня 2017 року по теперішній час займаю посаду завідувача складу ТОВ "Біхайв" (завод по переробці меду)
Підстава звільнення: Закриття ТОВ "Біхайв" на невизначений термін.
Основні обов’язки:
-Організація ефективної роботи складу на підприємстві;
-керування складським персоналом з 9 (дев’яти) підпорядкованих осіб;
-координація роботи вантажників, рівномірний розподіл навантаження на них;
-Облік та контроль переміщення матеріалів, комплектуючих та готової продукції;
-Робота з супровідною документацією (накладні, акти, звіти), в т. ч. на експорт готової продукції.
-контактування з виробництвом щодо прийому готової продукції;
-взаємодія з водіями, задіяними на маршрутах;
-Забезпечення збереження матеріальних цінностей, проведення інвентаризацій;
-Ведення обліку в 1С ;
-Співпраця з усіма структурними підрозділами;
-Дотримання стандартів зберігання та техніки безпеки.

З серпня 2013 року по червень 2014 року був самозайнятою особою-підприємцем та самостійно заснував інтернет-магазин побутової техніки "Wattman".
Підстава припинення: Високий рівень конкуренції на ринку, розвиток інтернет мережі Розетка, Фокстрот, Comfy, розвиток торгової площадки Prom.

Основні обов’язки:
-Управління щоденною операційною діяльністю;
-взаємодія з постачальниками (укладення договорів, оформлення супроводжуючих документів на поставки) ;
-Введення документообігу та надання податкової звітності до контролючих органів;
-Впровадження маркетингових акцій та просування продукції;
-Планування, прогнозування та визначення стратегії розвитку магазину;
-Супровід та контроль клієнтів на всіх етапах — від заявки до доставки;
-Активна участь у залученні нових клієнтів та дистриб’юторів.

З грудня 2012 року по серпень 2013 року займав посаду менеджера з продажів в інтернет-магазині побутової техніки ТОВ "Технодар".
Підстава звільнення: Бажання відкрити власну справу.

Основні обов’язки:
-Активний пошук і залучення нових клієнтів;
-Підтримка та розвиток існуючої клієнтської бази;
-Ведення переговорів з постачальниками, документальне оформлення закупок товарів;
- Контроль за погашенням дебіторської та кредиторської заборгованостей;
-Відвантаження товару, оформлення супроводжуючих документів;
- Контроль за виконанням замовлень та своєчасною доставкою матеріалів

З серпня 2011 року по лютий 2012 року займався розробкою WEB-сайтів на замовлення дистанційно. (Розробив понад 5 сайтів різного рівня складності).
Основні обов’язки: Встановлення і редагування шаблонів під joomla, робота з CMS Webasyst, Magento, Oscommerce. Внесення змін до шаблонів, редагування дизайну, вставка модулів через код, робота з базами даних.
З вересня 2010 року по липень 2011 року займав посаду економіст тендерного відділу ВАТ «АЗОТ»
Підстава звільнення: скорочення штату.
Основні обов’язки:
-проведення переговорної процедури закупівель з потенційними виконавцями (надавачами) послуг;
-проведення тендерних закупівель, підготовка тендерної документації;
-підготовка та підписання договорів з постачальниками, додаткових угод;
-контроль за виконанням укладених договорів шляхом перевірки актів виконаних робіт (наданих послуг), а також проведення звірки розрахунків з кредиторами.

З квітня 2008 р. по листопад 2009 року. Займав посаду економіст ЧФ АБ «Синтез».
Основні обов’язки:
-робота з потенційними клієнтами по залученню депозитів;
-проведення банківських переказів в основних електронних системах банку;
-керівництво відділу платежів в іноземній валюті;
-заміна тимчасово відсутніх працівників, таких як головний касир.

Комп`ютерні та мовні навички
Впевнений користувач ПК, вміння працювати з наступними програмами: Win XP,7,8, Word, Excel, 1С-бухгалтерія, Internet, Macromedia Dreamweaver 8.0, Adobe Dreamweaver, Total Commander, професійні банківські програми, графічні редактори, знання та досвід роботи з комп`ютерною та офісною технікою. Висока швидкість комп’ютерного набору.

Мови:
українська - рідна,
російська (вільно)
Англійська (Intermediate)
Польська (зі словником)

Професійні якості:
Працьовитість, відповідальність, енергійність, тактовність, порядність, пунктуальність, акуратність в роботі, легко та швидко навчаюсь, активна життєва позиція, високий рівень організації та вміння працювати в команді, відповідальне ставлення до роботи
Водійський стаж 20 років, категорія В, власний автомобіль, навики користування карою.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: