- PRO
Ірина
Бухгалтер, фахівець, казначей, 37 000 грн
- Розглядає посади:
- Бухгалтер, фахівець, казначей, Заступник головного бухгалтера
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 36 років
- Місто проживання:
- Городенка
- Готовий працювати:
- Городенка, Дистанційно
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/359903/
Досвід роботи
Фахівець з обліку банківських операцій
з 01.2024 по нині
(1 рік 7 місяців)
МХП, ПрАТ, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)
Імпортування банківських виписок в 1с, рознесення платежів згідно рахунків бухгалтерського обліку, проведення купівлі/продажу/конвертації валюти.Звірка залишків коштів коштів на р/р в КБ з 1с.Ведення 15-20 організацій з р/р в національній та іноземній валюті, в понад 10 банках.
Фахівець з закупівель
з 07.2022 по 01.2024
(1 рік 6 місяців)
МХП, ПрАТ, Дистанційно (Сільське господарство, агробізнес)
Документальний супровід закупівель в 1С:аналіз договорів та дотримання умов оплат, контроль дотримання бюджетної структури, коректне внесення номенклатури в систему.Внесення договорів, контрагентів ін в систему 1С.
Головний (єдиний) бухгалтер
з 09.2017 по 01.2019
(1 рік 4 місяці)
ТОВ ВО"Укріндик", Городенка (Сільське господарство, агробізнес)
- Оформлення виробничого процесу в 1С:8.3 "з нуля" (купівля (імпорт)-вирощування-забій індиків-реалізація гп); налагодження документообороту між виробничими підрозділами (акти приросту ваги птиці, падежів, забою; списання кормів та інші;також налагодження складського обліку і супроводжуючих документів;
- Формування (відновлення) облікової політики підприємства;
- Перенесення залишків по всіх рахунках бухгалтерського обліку з паперових носіїв в програму 1С та подальше налаштування для коректного відображення операцій бухгалтерського та податкового обліку;
- Ведення кадрового обліку на підприємстві: документальне оформлення прийомів, звільнень, відпусток, переведень;ведення особових справ співробітників, трудових книжок, всіх необхідних журналів; також нарахування заробітної плати;
- Оформлення первинної документації (рахунки, акти, прибуткові / видаткові накладні,ттн, виробничі документи, накази, листи);
- Заключення договорів реалізації та поставки;
- Звірка з контрагентами;
- Ведення каси, облік з підзвітними особами;
- Здійснення необхідних щоденних платежів в системі Клієнт-Банк, рознесення банківської виписки в 1С (в т.ч.валютні платежі, операції з купівлі валюти, супровідна документація на погодження купівлі валютних коштів в банку);
- Облік основних засобів, нематеріальних активів;
- Облік списання матеріалів;
- Ведення податкового обліку: реєстрація ПЗ в "m.e.doc", підготовка документів для розблокування податкових накладних; контроль податкового кредиту;
- Здача необхідної податкової та статистичної звітності, а також інших звітів в соціальні фонди;
Проходження податкової перевірки та перевірки з охорони праці і дотримання вимог трудового законодавства.
Бухгалтер
з 01.2015 по 07.2022
(7 років 6 місяців)
Філія ПрАТ Зернопродукт МХП "Перспектив", Городенка (Сільське господарство, агробізнес)
-взаєморозрахунки з постачальниками:рознесення первинних документів та контроль своєчасності оплат контрагентам, контроль закриття дебіторської та кредиторської заборгованості, резерв дебіторської заборгованості;ведення реєстрів первинних документів+ архівування);
- звірка з контрагентами (щомісячна, щоквартальна , щорічна);
- ведення договорів з постачальниками (внесення в 1С, перевірка обовязкових юридичних пунктів в договорах);
- податковий кредит (контроль правильності та своєчасності виписки податкових накладних контрагентами);
- ведення касової дисципліни (в т.ч.авансові звіти);
Головний бухгалтер (єдиний)
з 05.2013 по 12.2014
(1 рік 7 місяців)
Кафе "Картопляна Хата" (мережа ресторанів "Піца Челентано"), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)
Ведення всіх ділянок бухгалтерії (ТОВ + 2 ФОП (2гр.з найманими працівниками):
-первинна документація: виписка видаткових накладних та ПЗ до них, проведення вхідних документів в 1С, контроль ПК, контроль повернення оригіналів документів від контрагентів;
- звірка з покупцями та постачальниками;
- ведення кадрового обліку, в т.ч. нарахування та виплата заробітної плати ( в т.ч. лікарняних, відпускних, по догляду за дитиною до досягнення нею 3-х років);
-ведення касової дисципліни ( в т.ч.робота з касовими апаратами та терміналами,контроль за роботою касирів);
- проведення щоденних платежів через Клієнт Банк та оформлення банківської виписки в 1С ( в т.ч. контоль за вчасним погашенням дебіторської заборгованості);
-ведення договорів з постачальниками (контроль за дотриманням термінів виконання робіт, постачання товарів та закінчення договорів);
-підготовка та здача звітів (звіт з ЄСВ, декларація з ПДВ, декларація з податку на прибуток, звіт по хмільному збору, водному збору та податку на землю, баланс, звіт про фінансові результати, річні звіти по ресторанній діяльності в статистику);
-оформлення та звільнення працівників для ФОП через Центр зайнятості;
-закриття ФОП та звірка з усіма необхідними державними органами (податкова, статистика ін).
Бухгалтер
з 12.2011 по 02.2013
(1 рік 2 місяці)
ТОВ "Девіком", Київ (продаж комп'ютерної техніки та комплектуючих)
-Первинна документація:виписка видаткових накладних, актів наданих послуг, довіреностей;проведення в 1С прибуткових накладних, актів виконаних послуг (вхідні).Ведення реєстрів прихідних та розхідних документів,контроль за поверненням оригіналів;
-Щодення звірка по 281 рах (контроль від'ємного залишку);
-Перевірка правильності відображення в 1С:7.7 податкових зобов'язань та податкового кредиту;ведення реєстів ПК та ПО (в паперовому вигляді)
-Реєстрація податкових зобов'язань в системі "m.e.doc";
-Щомісячна звірка з контрагентами (покупці, продавці);
-Ведення ФОП (2 група без найманих працівників).
Бухгалтер
з 06.2010 по 07.2011
(1 рік 1 місяць)
КФ ТОВ "ІПГ"Майстер", Київ (оптовий продаж будівельних матеріалів власного виробництва)
-Ведення первинної документації: оформлення видаткових накладних,рахунків та податкових налладних до ВН, довіреностей.
Контроль за повернення документів від контрагентів (покупців).
Бухгалтер-касир
з 08.2009 по 02.2010
(6 місяців)
ДП "Лакталіс Україна", Київ (виробництво та продаж молочної продукції)
-Прийом та перевірка первинної документації від водіїв (щоденна вигрузка даних з телефонів в 1С 7:7, 8.1), закриття маршрутних листів;
-Ведення каси, прийом готівкових коштів та здача їх в банк;
- Часткове ведення складського обліку (оформлення актів недопоставок, актів на повернення, переміщення товарів між складами).
Помічник головного бухгалтера
з 11.2008 по 03.2009
(4 місяці)
ТОВ "ТД"Колорит", Київ (продаж елітної алкогольної продукції)
-Ведення первинної документації: видаткові накладні, супроводжуючі документи до ВН (довіреність,вимога на склад, контольний лист, акт бою,ттн),оформлення податкового зобов'язання та коригування до податкових накладних;
-Оплата щоденних платежів через Клієнт Банк, проведення банківської виписки в 1С;
-Ведення каси на підприємстві (заповнення пко, вко, касової книги);
-Звірка з контрагентами.
Бухгалтер
з 04.2008 по 09.2008
(5 місяців)
ТОВ "Гаразд", Київ (Роздрібна торгівля)
Виконання функцій кадровика:
-ведення (заповнення,зберігання) трудових книжок, прийом та звільнення працівників, обробка особових листків,кадрових наказів (прийом, звільнення, відпустка,ін), табелів.Підготовка та здача звітів по заробітній платі в Управління статистики.
-Оформлення пенсійних посвідчень, підготовка документів для отримання подарунків для працівників від Фонду соц.страхування.
-Забезпечення підприємства канцтоварами.
Помічник головного бухгалтера
з 01.2008 по 03.2008
(2 місяці)
АФ «Екос», Київ (аудиторська фірма)
Ознайомлення з усіма ділянками бухгалтерії, активна участь у допомозі головному бухгалтеру.
Освіта
ПВНЗ "Європейський університет"
Факультет "Економіка та менеджмент",спеціальність "Облік та аудит" (магістр), Київ
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 9 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
Діамантова бухгалтерія
2023, 3 місяці
Знання і навички
- MS Excel
- MS Word
- Електронний кабінет платника податків
- 1С
- M.E.Doc
- MS Office
- 1С:Підприємство
- MS PowerPoint
- ОПЗ
- Банківська справа
- Водійські права кат. B
- BAS Бухгалтерія
Знання мов
- Англійська — середній
- Українська — вільно
Додаткова інформація
Мета:
Знайти роботу в стабільній компанії з гідними умовами праці, соціальним пакетом, навчанням (можливо вивчення іноземної мови) та кар'єрним розвитком, в толерантному, доброзичливому колективі.
Особисті якості:
Працьовита, уважна до деталей, швидко вчуся, вмію справлятись з великими об'ємами інформації, виставляти пріоритети в роботі та планувати свій час, стресостійка.
Маю аналітичний склад розуму та хорошу цифрову пам'ять.
Стараюсь постійно розвиватись та вчитися новому.
Комунікабельна, толерантна, цілеспрямована, відповідальна, чесна, енергійна, з активною життєвою позицією.
Схожі кандидати
-
Бухгалтер
Дистанційно, Кропивницький , ще 2 міста -
Помощник бухгалтера, бухгалтер
Дистанційно, Одеса -
Бухгалтер
Дистанційно -
Бухгалтер
Дистанційно -
Бухгалтер з виробництва
20000 грн, Дистанційно, Миколаїв -
Помічник бухгалтера, фахівець у банк, копірайтер
Дистанційно, Одеса