• PRO

Ірина

Бухгалтер, фахівець, казначей, 37 000 грн

Розглядає посади:
Бухгалтер, фахівець, казначей, Заступник головного бухгалтера
Вид зайнятості:
повна
Вік:
36 років
Місто проживання:
Городенка
Готовий працювати:
Городенка, Дистанційно

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та Facebook.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Фахівець з обліку банківських операцій

з 01.2024 по нині (1 рік 7 місяців)
МХП, ПрАТ, Дистанційно (Фінанси, банки, страхування)

Імпортування банківських виписок в 1с, рознесення платежів згідно рахунків бухгалтерського обліку, проведення купівлі/продажу/конвертації валюти.Звірка залишків коштів коштів на р/р в КБ з 1с.Ведення 15-20 організацій з р/р в національній та іноземній валюті, в понад 10 банках.

Фахівець з закупівель

з 07.2022 по 01.2024 (1 рік 6 місяців)
МХП, ПрАТ, Дистанційно (Сільське господарство, агробізнес)

Документальний супровід закупівель в 1С:аналіз договорів та дотримання умов оплат, контроль дотримання бюджетної структури, коректне внесення номенклатури в систему.Внесення договорів, контрагентів ін в систему 1С.

Головний (єдиний) бухгалтер

з 09.2017 по 01.2019 (1 рік 4 місяці)
ТОВ ВО"Укріндик", Городенка (Сільське господарство, агробізнес)

- Оформлення виробничого процесу в 1С:8.3 "з нуля" (купівля (імпорт)-вирощування-забій індиків-реалізація гп); налагодження документообороту між виробничими підрозділами (акти приросту ваги птиці, падежів, забою; списання кормів та інші;також налагодження складського обліку і супроводжуючих документів;
- Формування (відновлення) облікової політики підприємства;
- Перенесення залишків по всіх рахунках бухгалтерського обліку з паперових носіїв в програму 1С та подальше налаштування для коректного відображення операцій бухгалтерського та податкового обліку;
- Ведення кадрового обліку на підприємстві: документальне оформлення прийомів, звільнень, відпусток, переведень;ведення особових справ співробітників, трудових книжок, всіх необхідних журналів; також нарахування заробітної плати;
- Оформлення первинної документації (рахунки, акти, прибуткові / видаткові накладні,ттн, виробничі документи, накази, листи);
- Заключення договорів реалізації та поставки;
- Звірка з контрагентами;
- Ведення каси, облік з підзвітними особами;
- Здійснення необхідних щоденних платежів в системі Клієнт-Банк, рознесення банківської виписки в 1С (в т.ч.валютні платежі, операції з купівлі валюти, супровідна документація на погодження купівлі валютних коштів в банку);
- Облік основних засобів, нематеріальних активів;
- Облік списання матеріалів;
- Ведення податкового обліку: реєстрація ПЗ в "m.e.doc", підготовка документів для розблокування податкових накладних; контроль податкового кредиту;
- Здача необхідної податкової та статистичної звітності, а також інших звітів в соціальні фонди;

Проходження податкової перевірки та перевірки з охорони праці і дотримання вимог трудового законодавства.

Бухгалтер

з 01.2015 по 07.2022 (7 років 6 місяців)
Філія ПрАТ Зернопродукт МХП "Перспектив", Городенка (Сільське господарство, агробізнес)

-взаєморозрахунки з постачальниками:рознесення первинних документів та контроль своєчасності оплат контрагентам, контроль закриття дебіторської та кредиторської заборгованості, резерв дебіторської заборгованості;ведення реєстрів первинних документів+ архівування);
- звірка з контрагентами (щомісячна, щоквартальна , щорічна);
- ведення договорів з постачальниками (внесення в 1С, перевірка обовязкових юридичних пунктів в договорах);
- податковий кредит (контроль правильності та своєчасності виписки податкових накладних контрагентами);
- ведення касової дисципліни (в т.ч.авансові звіти);

Головний бухгалтер (єдиний)

з 05.2013 по 12.2014 (1 рік 7 місяців)
Кафе "Картопляна Хата" (мережа ресторанів "Піца Челентано"), Київ (Готельно-ресторанний бізнес)

Ведення всіх ділянок бухгалтерії (ТОВ + 2 ФОП (2гр.з найманими працівниками):
-первинна документація: виписка видаткових накладних та ПЗ до них, проведення вхідних документів в 1С, контроль ПК, контроль повернення оригіналів документів від контрагентів;
- звірка з покупцями та постачальниками;
- ведення кадрового обліку, в т.ч. нарахування та виплата заробітної плати ( в т.ч. лікарняних, відпускних, по догляду за дитиною до досягнення нею 3-х років);
-ведення касової дисципліни ( в т.ч.робота з касовими апаратами та терміналами,контроль за роботою касирів);
- проведення щоденних платежів через Клієнт Банк та оформлення банківської виписки в 1С ( в т.ч. контоль за вчасним погашенням дебіторської заборгованості);
-ведення договорів з постачальниками (контроль за дотриманням термінів виконання робіт, постачання товарів та закінчення договорів);
-підготовка та здача звітів (звіт з ЄСВ, декларація з ПДВ, декларація з податку на прибуток, звіт по хмільному збору, водному збору та податку на землю, баланс, звіт про фінансові результати, річні звіти по ресторанній діяльності в статистику);
-оформлення та звільнення працівників для ФОП через Центр зайнятості;
-закриття ФОП та звірка з усіма необхідними державними органами (податкова, статистика ін).

Бухгалтер

з 12.2011 по 02.2013 (1 рік 2 місяці)
ТОВ "Девіком", Київ (продаж комп'ютерної техніки та комплектуючих)

-Первинна документація:виписка видаткових накладних, актів наданих послуг, довіреностей;проведення в 1С прибуткових накладних, актів виконаних послуг (вхідні).Ведення реєстрів прихідних та розхідних документів,контроль за поверненням оригіналів;
-Щодення звірка по 281 рах (контроль від'ємного залишку);
-Перевірка правильності відображення в 1С:7.7 податкових зобов'язань та податкового кредиту;ведення реєстів ПК та ПО (в паперовому вигляді)
-Реєстрація податкових зобов'язань в системі "m.e.doc";
-Щомісячна звірка з контрагентами (покупці, продавці);
-Ведення ФОП (2 група без найманих працівників).

Бухгалтер

з 06.2010 по 07.2011 (1 рік 1 місяць)
КФ ТОВ "ІПГ"Майстер", Київ (оптовий продаж будівельних матеріалів власного виробництва)

-Ведення первинної документації: оформлення видаткових накладних,рахунків та податкових налладних до ВН, довіреностей.
Контроль за повернення документів від контрагентів (покупців).

Бухгалтер-касир

з 08.2009 по 02.2010 (6 місяців)
ДП "Лакталіс Україна", Київ (виробництво та продаж молочної продукції)

-Прийом та перевірка первинної документації від водіїв (щоденна вигрузка даних з телефонів в 1С 7:7, 8.1), закриття маршрутних листів;
-Ведення каси, прийом готівкових коштів та здача їх в банк;
- Часткове ведення складського обліку (оформлення актів недопоставок, актів на повернення, переміщення товарів між складами).

Помічник головного бухгалтера

з 11.2008 по 03.2009 (4 місяці)
ТОВ "ТД"Колорит", Київ (продаж елітної алкогольної продукції)

-Ведення первинної документації: видаткові накладні, супроводжуючі документи до ВН (довіреність,вимога на склад, контольний лист, акт бою,ттн),оформлення податкового зобов'язання та коригування до податкових накладних;
-Оплата щоденних платежів через Клієнт Банк, проведення банківської виписки в 1С;
-Ведення каси на підприємстві (заповнення пко, вко, касової книги);
-Звірка з контрагентами.

Бухгалтер

з 04.2008 по 09.2008 (5 місяців)
ТОВ "Гаразд", Київ (Роздрібна торгівля)

Виконання функцій кадровика:
-ведення (заповнення,зберігання) трудових книжок, прийом та звільнення працівників, обробка особових листків,кадрових наказів (прийом, звільнення, відпустка,ін), табелів.Підготовка та здача звітів по заробітній платі в Управління статистики.
-Оформлення пенсійних посвідчень, підготовка документів для отримання подарунків для працівників від Фонду соц.страхування.
-Забезпечення підприємства канцтоварами.

Помічник головного бухгалтера

з 01.2008 по 03.2008 (2 місяці)
АФ «Екос», Київ (аудиторська фірма)

Ознайомлення з усіма ділянками бухгалтерії, активна участь у допомозі головному бухгалтеру.

Освіта

ПВНЗ "Європейський університет"

Факультет "Економіка та менеджмент",спеціальність "Облік та аудит" (магістр), Київ
Вища, з 2005 по 2010 (4 роки 9 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

Діамантова бухгалтерія

2023, 3 місяці

Знання і навички

  • MS Excel
  • MS Word
  • Електронний кабінет платника податків
  • M.E.Doc
  • MS Office
  • 1С:Підприємство
  • MS PowerPoint
  • ОПЗ
  • Банківська справа
  • Водійські права кат. B
  • BAS Бухгалтерія

Знання мов

  • Англійська — середній
  • Українська — вільно

Додаткова інформація

Мета:
Знайти роботу в стабільній компанії з гідними умовами праці, соціальним пакетом, навчанням (можливо вивчення іноземної мови) та кар'єрним розвитком, в толерантному, доброзичливому колективі.

Особисті якості:
Працьовита, уважна до деталей, швидко вчуся, вмію справлятись з великими об'ємами інформації, виставляти пріоритети в роботі та планувати свій час, стресостійка.
Маю аналітичний склад розуму та хорошу цифрову пам'ять.
Стараюсь постійно розвиватись та вчитися новому.
Комунікабельна, толерантна, цілеспрямована, відповідальна, чесна, енергійна, з активною життєвою позицією.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: