• PRO

Катерина

Бухгалтер, 30 000 грн

Вид зайнятості:
повна
Вік:
31 рік
Місто:
Київ

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник бухгалтера

з 09.2019 по нині (5 років 11 місяців)
Promsat, LTD, Київ (Машинобудування)

внесення в 1с нових контрагентів
робота з клієнт-банком(рознесення банківської виписки, створення платіжних інструкцій,дотримання платіжного календаря)
створення рахунків/надходжень(631)
проведення реалізацій
робота з первинною документацією (постачальники і покупці-прибуткові,видаткові накладні, акти звірок з постачальниками,покупцями )
проведення звітів виробництва
контроль наявності оригіналів документів, формування реєстрів первинної документації
обмін документами з контрагентами в програмі М.Е.Doc
створення витягів в програмі М.Е.Doc
звірка кодів УКТЗЕД
робота з митним кабінетом
робота з кабінетом платника (ДПС)
комунікація з контрагентами
підготовка документів для розблокування ПН
підготовка документів для купівлі валюти
отримання та відправка документів укрпоштою

Помічник бухгалтера

з 08.2017 по 07.2019 (1 рік 11 місяців)
ТОВ, Київ (Прочистка інжинерних систем)

Заключення договорів з контрагентами,надання рахунків-фактур,обробка зауважень до договорів і внесення необхідних змін, надання актів виконаних робіт, Погодження і підписання договорів. Письмова і усна комунікація із Замовниками. Ведення документообігу підприємства (реєстрація вхідної/вихідної документації, систематизація та збереження документів, копіювання, сканування, інше).Контроль за поверненням первинної документації (коммунікація з Замовником по їх поверненню).

Помічник бухгалтера

з 04.2017 по 07.2019 (2 роки 3 місяці)
ТОВ, Київ (Прочистка інжинерних систем)

Заключення договорів з контрагентами,надання рахунків-фактур,обробка зауважень до договорів і внесення необхідних змін, надання актів виконаних робіт, надання інформації з приводу податкових накладних (дата реєстрації,номер накладної). Погодження і підписання договорів. Письмова і усна комунікація із Замовниками. Ведення документообігу підприємства (реєстрація вхідної/вихідної документації, систематизація та збереження документів, копіювання, сканування, інше).Контроль за поверненням первинної документації (коммунікація з Замовником по їх поверненню).Замовлення води, канцелярії. Координація кур'єрів по доставці документів клієнтам.

оператор call-centre

з 06.2012 по 09.2012 (3 місяці)
xtra-tv, Київ (супутникове телебачення)

Вхідна лінія,консультація абонентів.

Освіта

НАСОА

Фінансовий, Київ
Вища, з 2010 по 2016 (5 років 9 місяців)

Додаткова інформація

Основна работа в 1С 8.3 УТП,Медок. Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point).Комунікабельність,відповідальність,стресостійкість,пунктуальність.
Ціль:навчання і освоєння різних ділянок БО.

Місцезнаходження офісу:Правий берег.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати

Кандидати у категорії

Кандидати за містами


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: