- PRO
Катерина
Бухгалтер, 30 000 грн
- Вид зайнятості:
- повна
- Вік:
- 31 рік
- Місто:
- Київ
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та адресу.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3618448/
Досвід роботи
Помічник бухгалтера
з 09.2019 по нині
(5 років 11 місяців)
Promsat, LTD, Київ (Машинобудування)
внесення в 1с нових контрагентів
робота з клієнт-банком(рознесення банківської виписки, створення платіжних інструкцій,дотримання платіжного календаря)
створення рахунків/надходжень(631)
проведення реалізацій
робота з первинною документацією (постачальники і покупці-прибуткові,видаткові накладні, акти звірок з постачальниками,покупцями )
проведення звітів виробництва
контроль наявності оригіналів документів, формування реєстрів первинної документації
обмін документами з контрагентами в програмі М.Е.Doc
створення витягів в програмі М.Е.Doc
звірка кодів УКТЗЕД
робота з митним кабінетом
робота з кабінетом платника (ДПС)
комунікація з контрагентами
підготовка документів для розблокування ПН
підготовка документів для купівлі валюти
отримання та відправка документів укрпоштою
Помічник бухгалтера
з 08.2017 по 07.2019
(1 рік 11 місяців)
ТОВ, Київ (Прочистка інжинерних систем)
Заключення договорів з контрагентами,надання рахунків-фактур,обробка зауважень до договорів і внесення необхідних змін, надання актів виконаних робіт, Погодження і підписання договорів. Письмова і усна комунікація із Замовниками. Ведення документообігу підприємства (реєстрація вхідної/вихідної документації, систематизація та збереження документів, копіювання, сканування, інше).Контроль за поверненням первинної документації (коммунікація з Замовником по їх поверненню).
Помічник бухгалтера
з 04.2017 по 07.2019
(2 роки 3 місяці)
ТОВ, Київ (Прочистка інжинерних систем)
Заключення договорів з контрагентами,надання рахунків-фактур,обробка зауважень до договорів і внесення необхідних змін, надання актів виконаних робіт, надання інформації з приводу податкових накладних (дата реєстрації,номер накладної). Погодження і підписання договорів. Письмова і усна комунікація із Замовниками. Ведення документообігу підприємства (реєстрація вхідної/вихідної документації, систематизація та збереження документів, копіювання, сканування, інше).Контроль за поверненням первинної документації (коммунікація з Замовником по їх поверненню).Замовлення води, канцелярії. Координація кур'єрів по доставці документів клієнтам.
оператор call-centre
з 06.2012 по 09.2012
(3 місяці)
xtra-tv, Київ (супутникове телебачення)
Вхідна лінія,консультація абонентів.
Освіта
НАСОА
Фінансовий, Київ
Вища, з 2010 по 2016 (5 років 9 місяців)
Додаткова інформація
Основна работа в 1С 8.3 УТП,Медок. Досвідчений користувач: MS Office (Word, Exсel, Power Point).Комунікабельність,відповідальність,стресостійкість,пунктуальність.
Ціль:навчання і освоєння різних ділянок БО.
Місцезнаходження офісу:Правий берег.
Схожі кандидати
-
Бухгалтер
47000 грн, Київ, Боярка , ще 2 міста -
Главный бухгалтер
27000 грн, Київ -
Бухгалтер
30000 грн, Київ -
Бухгалтер
Київ -
Фінансовий директор, головний бухгалтер
100000 грн, Київ -
Помічник бухгалтера
Київ