• PRO

Вячеслав

3D-дизайнер, 3D-аніматор

Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
45 років
Місто проживання:
Київ
Готовий працювати:
Дистанційно, Інші країни

Контактна інформація

Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Lead 3D Artist

з 09.2023 по нині (1 рік 11 місяців)
Gamepack, Дистанційно (IT)

Як Lead 3D Animator:
- Оцінка проектів
- Розробка пайплайну проектів та технічної документації
- Керівництво командою аніматорів на проектах
- Розробка ідей анімації та створення розкадровок
- Розробка частини спецеффектів та 3D візуалізація

Art Lead

з 04.2023 по 09.2023 (5 місяців)
Asterman LT, Київ (IT)

Як Art Lead:
- Проектна оцінка великих (до 1 року) і малих проектів (до 2 місяців)
- Обговорення проектів з клієнтами щодо художньо-технічної складової та спільні обговорення під час реалізації проекту
- Керівництво художниками та аніматорами на проекті
- Організація взаємодії художників і технічних спеціалістів
- Планування та організація технологічного процесу виробництва на всіх етапах реалізації проекту

Як Lead Technical Artist (Unreal):
- Участь у всіх технічних процесах під час виробництва проектів
- Вибір та прийняття технічних рішень для реалізації проекту
- Нагляд за іншими технічними художниками
- Налаштування анімації, освітлення та оптимізація сцен в Unreal
- Дослідження та застосування технологій рендерингу CGI відео VR 360 у високій роздільній здатності.

Lead Unreal/Unity 3D Artist

з 07.2022 по нині (3 роки 1 місяць)
Animatek UA, Київ (IT)

Я працюю як Lead Unreal/Unity 3D Artist (freelance) для різних команд і проектів:
- Консультації з розробки 3D ігор та CGI-відео контенту
- Оцінка проектів та розробка проектної документації по пайплайну
- Пошук, адаптація або створення 3D-ассетів для Unreal/Unity
- Налаштування матеріалів в Unreal/Unity
- Налаштування VFX в Unreal/Unity
- 3D анімація персонажів та сцен (keyframe/mocap) в Unreal/Unity
- Підготовка персонажів Metahuman 3D для анімації та підготовка сцен в Unreal/Unity для анімації, імпорт-експорт анімації

CG Artist/3D Animator

з 04.2021 по 06.2022 (1 рік 2 місяці)
Ubisoft, Київ (IT)

як CG Artist/3D Animator:
- Моделювання 3D об'єктів середовища для рівнів
- Моделювання та текстурування 3D персонажів
- Оснащення/скінінг для 3D-персонажів
- Анімація 3D-персонажів (body/facial)
- Налаштування матеріалів і текстурування об'єктів і персонажів середовища
- Створення vfx в Unity

3D Generalist/3D Animator

з 04.2020 по 06.2021 (1 рік 2 місяці)
24Play, Київ (IT)

як 3D Generalist:
- Генерація ідей для створення прототипу геймплея гіперказуальних ігор
- Створення об'єктів середовища за рівнями (2D/3D)
- Створення 3D персонажів
- Оснастка/скінінг для 3D-персонажів
- Анімація (keyframe) 3D/2D персонажів, робота з анімацією MOCAP
- Налаштування в Unityматеріалів і текстурування об'єктів і персонажів середовища
- Створення vfx в Unity
- Налаштування середовища сцени та освітлення для сцен в Unity
- Розробка UI/UX
- Створення ігрових іконок/заставок

Unreal/Unity 3D Artist/3D Generalist

з 08.2017 по 11.2019 (2 роки 3 місяці)
Animatek UA, Київ (IT)

Як Unreal/Unity 3D Artist/3D Generalist для різних проектів:

- Консультації з розробки 3D ігор та CGI-відео контенту
- Оцінка проектів та розробка проектної документації по пайплайну
- Пошук, адаптація або створення 3D-ассетів для Unreal/Unity
- Налаштування матеріалів в Unreal/Unity
- Налаштування VFX в Unreal/Unity
- 3D анімація персонажів та сцен (keyframe/mocap) в Unreal/Unity
- Підготовка персонажів Metahuman 3D для анімації та підготовка сцен в Unreal/Unity для анімації, імпорт-експорт анімації

Senior 3D Artist/Animator

з 08.2017 по 09.2019 (2 роки 1 місяць)
Timecode, Київ (IT)

як Senior 3D Artist/Animator:
- Моделювання об'єктів середовища за рівнями
- Створення персонажів (двоногих і чотириногих)
- Скульптинг об'єктів навколишнього середовища та персонажів
- PBR текстурування об'єктів оточення і персонажів
- Оснащення та скінінг 3D персонажів
- Створення анімації ключових кадрів для 3D персонажів в 3ds max (двоногих і чотириногих)
- Створення анімації для 2D персонажів у Spine

Art manager

з 06.2015 по 08.2016 (1 рік 2 місяці)
Artificial Core, Киев (IT)

Senior CG Artist

з 07.2010 по 06.2015 (4 роки 11 місяців)
Wargaming.net (Persha Studia) 2010-2015, Киев (IT)

3D Animator / VFX artist

з 05.2005 по 09.2007 (2 роки 4 місяці)
QPlaze, Киев (IT)

Project/Art Manager

з 08.2004 по 05.2005 (9 місяців)
Digital Art, Киев (IT)

Project/Outsoursing Manager

з 09.2001 по 08.2004 (2 роки 11 місяців)
Nikitova Games (Persha Studia), Киев (IT)

CG Generalist

з 03.2000 по 09.2001 (1 рік 6 місяців)
Electronic Paradise, Киев (IT)

Освіта

Киевский национальный университет технологий и дизайна

"Менеджмент в производственной сфере", Киев
Вища, з 1996 по 1999 (2 роки 9 місяців)

Киевский национальный университет технологий и дизайна

Инженер, Киев
Вища, з 1994 по 1999 (4 роки 11 місяців)

Додаткова освіта та сертифікати

International Project Management Institute (PMI), Kiev “Outlines of Project Management”

3 days

Baltic Training Group, Kiev “The Art of Motivation and Staff Management”

3 days

Artclub, Kiev “ZBrush - Character and technical sculpting”

2 months

CGTarian, Online, “Character Animation”

9 months

Знання і навички

  • Adobe Photoshop
  • Autodesk 3ds Max
  • ZBrush
  • Adobe After Effects
  • Adobe Substance 3D Painter
  • Autodesk Maya
  • Blender
  • Texturing
  • Marmoset Toolbag
  • 3D-Coat
  • Rendering
  • 3D modeling
  • UV mapping
  • Marmoset
  • Sculpting
  • Animation
  • Spine
  • Rigging
  • Video montage
  • DaVinci Resolve
  • 3D animation
  • 2D animation
  • Jira
  • MODO
  • Shading
  • Slack
  • SourceTree
  • UI
  • Unreal Engine
  • Unity
  • GitHub
  • Текстурування
  • 3D-моделювання
  • 3D-анімація
  • MS Project
  • Spider Project
  • Project management

Знання мов

Англійська — вище середнього

Додаткова інформація

- 15+ years of experience in the CG industry as a professional artist.
- Worked in various projects ranging from mobile and desktop games to animation films.
- Deep expertise in latest industry trends, programs and technologies.
- Expertise in art workflow development and project planning.
- Developed variety of projects, participated in exhibitions and conferences.
- Tons of experience :)

Ссылка на портфолио (обновляется):

https://www.artstation.com/artist/slavak

My Artworks In Projects

ANIMATION and ADVERTISING

- Technological process presentation, Luxemburg, Coredtech
engineering
- Eurovision Song Contest, Kiev 2005, STAIRSFOR creative studio
- Azara Advertising, USA (TV advertising 3d animation)
- Lennart im Grummeltal (Animated TV series for children), Germany
- Falyosa Family Factory logo, Ukraine Falyosa Family Factory
- MacKeeper, Ukraine, ZEO Alliance
- Age of Heroes, Ukraine, QPlaze/NOMOC Publishing

PC, XBox, PS, Nintendo GAMES

- Star Baron VR (characters and environment modeling/ texturing/
animation, Unity export and assembling, etc.), Timecode
- Yanderere School (Сhar. rigging, 3d animation),Tea & Cake Games
- World of tanks (XBox) (QA, modeling, texturing), Wargaming.net
- World of warplanes (environment modeling, texturing, animation,
export), Wargaming.net
- NHL’11 (XBox) (UI development), Electronic Arts
- The Sims Medieval (PC-online) (props modeling, texturing, animation),
Electronic Arts
- The Clique: Diss and Make Up (Nintendo DS) (PM, QA, character
modeling, texturing, rigging, animation), Warner Bros.
- Three Kingdoms (Online) (PM, QA, characters modeling, texturing),
IT-Territory/Mail.ru
- Fame Academy: Dance Edition (PS) (production manager), Monte
Cristo Games/UbiSoft Entertainment
- Wrath Unleashed (XBox) (QA, modeling, texturing)The collective/
LucasArts
- Indiana Jones and the Emperor's Tomb (XBox/PC) (environment
modeling, texturing, QA) The Collective/LucasArts
- Anarchy online (PC-online) (PM, QA), Funcom
- Spellbook (PC) (PM, QA), BTE soft
- Steel Squall: The Blaze of Eastern Front (PC) (PM, QA), Digital Art

MOBILE GAMES and APPS

- Tango VR mobile project (characters and environment modeling/
texturing/ rigging, Unity export and assembling, etc.) Timecode
- 3D Flower Tower (Mobile) (modeling, texturing, rigging, 3d animation,
VFX) QPlaze/NOMOC Publishing
- Towers of Maya 3D (Mobile) (modeling, texturing, rigging, 3d
animation, VFX), QPlaze/NOMOC Publishing
- 3D Mystic Ways (Mobile) (modeling, texturing, rigging, 3d animation,
VFX), QPlaze/NOMOC Publishing
- Real Golf (Mobile) (modeling, texturing, VFX), QPlaze/NOMOC
Publishing
- Real 3D Camasutra (Mobile) (rigging, 3d animation), QPlaze/NOMOC
Publishing
- Serso (UI/UX, modeling, texturing, 3d animation), Freelance project
- BitCloud (UI/UX), Freelance project

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: