- PRO
Вячеслав
3D-дизайнер, 3D-аніматор
- Вид зайнятості:
- повна, неповна
- Вік:
- 45 років
- Місто проживання:
- Київ
- Готовий працювати:
- Дистанційно, Інші країни
Контактна інформація
Шукач вказав телефон , ел. пошту та LinkedIn.
Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.
Отримати контакти цього кандидата можна на сторінці https://www.work.ua/resumes/3660638/
Досвід роботи
Lead 3D Artist
з 09.2023 по нині
(1 рік 11 місяців)
Gamepack, Дистанційно (IT)
Як Lead 3D Animator:
- Оцінка проектів
- Розробка пайплайну проектів та технічної документації
- Керівництво командою аніматорів на проектах
- Розробка ідей анімації та створення розкадровок
- Розробка частини спецеффектів та 3D візуалізація
Art Lead
з 04.2023 по 09.2023
(5 місяців)
Asterman LT, Київ (IT)
Як Art Lead:
- Проектна оцінка великих (до 1 року) і малих проектів (до 2 місяців)
- Обговорення проектів з клієнтами щодо художньо-технічної складової та спільні обговорення під час реалізації проекту
- Керівництво художниками та аніматорами на проекті
- Організація взаємодії художників і технічних спеціалістів
- Планування та організація технологічного процесу виробництва на всіх етапах реалізації проекту
Як Lead Technical Artist (Unreal):
- Участь у всіх технічних процесах під час виробництва проектів
- Вибір та прийняття технічних рішень для реалізації проекту
- Нагляд за іншими технічними художниками
- Налаштування анімації, освітлення та оптимізація сцен в Unreal
- Дослідження та застосування технологій рендерингу CGI відео VR 360 у високій роздільній здатності.
Lead Unreal/Unity 3D Artist
з 07.2022 по нині
(3 роки 1 місяць)
Animatek UA, Київ (IT)
Я працюю як Lead Unreal/Unity 3D Artist (freelance) для різних команд і проектів:
- Консультації з розробки 3D ігор та CGI-відео контенту
- Оцінка проектів та розробка проектної документації по пайплайну
- Пошук, адаптація або створення 3D-ассетів для Unreal/Unity
- Налаштування матеріалів в Unreal/Unity
- Налаштування VFX в Unreal/Unity
- 3D анімація персонажів та сцен (keyframe/mocap) в Unreal/Unity
- Підготовка персонажів Metahuman 3D для анімації та підготовка сцен в Unreal/Unity для анімації, імпорт-експорт анімації
CG Artist/3D Animator
з 04.2021 по 06.2022
(1 рік 2 місяці)
Ubisoft, Київ (IT)
як CG Artist/3D Animator:
- Моделювання 3D об'єктів середовища для рівнів
- Моделювання та текстурування 3D персонажів
- Оснащення/скінінг для 3D-персонажів
- Анімація 3D-персонажів (body/facial)
- Налаштування матеріалів і текстурування об'єктів і персонажів середовища
- Створення vfx в Unity
3D Generalist/3D Animator
з 04.2020 по 06.2021
(1 рік 2 місяці)
24Play, Київ (IT)
як 3D Generalist:
- Генерація ідей для створення прототипу геймплея гіперказуальних ігор
- Створення об'єктів середовища за рівнями (2D/3D)
- Створення 3D персонажів
- Оснастка/скінінг для 3D-персонажів
- Анімація (keyframe) 3D/2D персонажів, робота з анімацією MOCAP
- Налаштування в Unityматеріалів і текстурування об'єктів і персонажів середовища
- Створення vfx в Unity
- Налаштування середовища сцени та освітлення для сцен в Unity
- Розробка UI/UX
- Створення ігрових іконок/заставок
Unreal/Unity 3D Artist/3D Generalist
з 08.2017 по 11.2019
(2 роки 3 місяці)
Animatek UA, Київ (IT)
Як Unreal/Unity 3D Artist/3D Generalist для різних проектів:
- Консультації з розробки 3D ігор та CGI-відео контенту
- Оцінка проектів та розробка проектної документації по пайплайну
- Пошук, адаптація або створення 3D-ассетів для Unreal/Unity
- Налаштування матеріалів в Unreal/Unity
- Налаштування VFX в Unreal/Unity
- 3D анімація персонажів та сцен (keyframe/mocap) в Unreal/Unity
- Підготовка персонажів Metahuman 3D для анімації та підготовка сцен в Unreal/Unity для анімації, імпорт-експорт анімації
Senior 3D Artist/Animator
з 08.2017 по 09.2019
(2 роки 1 місяць)
Timecode, Київ (IT)
як Senior 3D Artist/Animator:
- Моделювання об'єктів середовища за рівнями
- Створення персонажів (двоногих і чотириногих)
- Скульптинг об'єктів навколишнього середовища та персонажів
- PBR текстурування об'єктів оточення і персонажів
- Оснащення та скінінг 3D персонажів
- Створення анімації ключових кадрів для 3D персонажів в 3ds max (двоногих і чотириногих)
- Створення анімації для 2D персонажів у Spine
Art manager
з 06.2015 по 08.2016
(1 рік 2 місяці)
Artificial Core, Киев (IT)
Senior CG Artist
з 07.2010 по 06.2015
(4 роки 11 місяців)
Wargaming.net (Persha Studia) 2010-2015, Киев (IT)
3D Animator / VFX artist
з 05.2005 по 09.2007
(2 роки 4 місяці)
QPlaze, Киев (IT)
Project/Art Manager
з 08.2004 по 05.2005
(9 місяців)
Digital Art, Киев (IT)
Project/Outsoursing Manager
з 09.2001 по 08.2004
(2 роки 11 місяців)
Nikitova Games (Persha Studia), Киев (IT)
CG Generalist
з 03.2000 по 09.2001
(1 рік 6 місяців)
Electronic Paradise, Киев (IT)
Освіта
Киевский национальный университет технологий и дизайна
"Менеджмент в производственной сфере", Киев
Вища, з 1996 по 1999 (2 роки 9 місяців)
Киевский национальный университет технологий и дизайна
Инженер, Киев
Вища, з 1994 по 1999 (4 роки 11 місяців)
Додаткова освіта та сертифікати
International Project Management Institute (PMI), Kiev “Outlines of Project Management”
3 days
Baltic Training Group, Kiev “The Art of Motivation and Staff Management”
3 days
Artclub, Kiev “ZBrush - Character and technical sculpting”
2 months
CGTarian, Online, “Character Animation”
9 months
Знання і навички
- Adobe Photoshop
- Autodesk 3ds Max
- ZBrush
- Adobe After Effects
- Adobe Substance 3D Painter
- Autodesk Maya
- Blender
- Texturing
- Marmoset Toolbag
- 3D-Coat
- Rendering
- 3D modeling
- UV mapping
- Marmoset
- Sculpting
- Animation
- Spine
- Rigging
- Video montage
- DaVinci Resolve
- 3D animation
- 2D animation
- Jira
- MODO
- Shading
- Slack
- SourceTree
- UI
- Unreal Engine
- Unity
- GitHub
- Текстурування
- 3D-моделювання
- 3D-анімація
- MS Project
- Spider Project
- Project management
Знання мов
Англійська — вище середнього
Додаткова інформація
- 15+ years of experience in the CG industry as a professional artist.
- Worked in various projects ranging from mobile and desktop games to animation films.
- Deep expertise in latest industry trends, programs and technologies.
- Expertise in art workflow development and project planning.
- Developed variety of projects, participated in exhibitions and conferences.
- Tons of experience :)
Ссылка на портфолио (обновляется):
https://www.artstation.com/artist/slavak
My Artworks In Projects
ANIMATION and ADVERTISING
- Technological process presentation, Luxemburg, Coredtech
engineering
- Eurovision Song Contest, Kiev 2005, STAIRSFOR creative studio
- Azara Advertising, USA (TV advertising 3d animation)
- Lennart im Grummeltal (Animated TV series for children), Germany
- Falyosa Family Factory logo, Ukraine Falyosa Family Factory
- MacKeeper, Ukraine, ZEO Alliance
- Age of Heroes, Ukraine, QPlaze/NOMOC Publishing
PC, XBox, PS, Nintendo GAMES
- Star Baron VR (characters and environment modeling/ texturing/
animation, Unity export and assembling, etc.), Timecode
- Yanderere School (Сhar. rigging, 3d animation),Tea & Cake Games
- World of tanks (XBox) (QA, modeling, texturing), Wargaming.net
- World of warplanes (environment modeling, texturing, animation,
export), Wargaming.net
- NHL’11 (XBox) (UI development), Electronic Arts
- The Sims Medieval (PC-online) (props modeling, texturing, animation),
Electronic Arts
- The Clique: Diss and Make Up (Nintendo DS) (PM, QA, character
modeling, texturing, rigging, animation), Warner Bros.
- Three Kingdoms (Online) (PM, QA, characters modeling, texturing),
IT-Territory/Mail.ru
- Fame Academy: Dance Edition (PS) (production manager), Monte
Cristo Games/UbiSoft Entertainment
- Wrath Unleashed (XBox) (QA, modeling, texturing)The collective/
LucasArts
- Indiana Jones and the Emperor's Tomb (XBox/PC) (environment
modeling, texturing, QA) The Collective/LucasArts
- Anarchy online (PC-online) (PM, QA), Funcom
- Spellbook (PC) (PM, QA), BTE soft
- Steel Squall: The Blaze of Eastern Front (PC) (PM, QA), Digital Art
MOBILE GAMES and APPS
- Tango VR mobile project (characters and environment modeling/
texturing/ rigging, Unity export and assembling, etc.) Timecode
- 3D Flower Tower (Mobile) (modeling, texturing, rigging, 3d animation,
VFX) QPlaze/NOMOC Publishing
- Towers of Maya 3D (Mobile) (modeling, texturing, rigging, 3d
animation, VFX), QPlaze/NOMOC Publishing
- 3D Mystic Ways (Mobile) (modeling, texturing, rigging, 3d animation,
VFX), QPlaze/NOMOC Publishing
- Real Golf (Mobile) (modeling, texturing, VFX), QPlaze/NOMOC
Publishing
- Real 3D Camasutra (Mobile) (rigging, 3d animation), QPlaze/NOMOC
Publishing
- Serso (UI/UX, modeling, texturing, 3d animation), Freelance project
- BitCloud (UI/UX), Freelance project
Схожі кандидати
-
3D-дизайнер
Дніпро, Дистанційно -
3D-візуалізатор
Дистанційно -
3D-дизайнер
25000 грн, Київ, Біла Церква, Дистанційно -
VFX artist
Івано-Франківськ, Дистанційно -
Моушн-дизайнер (3D)
Дистанційно -
Gambling, Casino AI, 2D, 3D Motion Designer
150000 грн, Вінниця, Дніпро , ще 7 міст