• PRO

Анжела

Монтажер відео, контент-текстовий редактор, помічник, асистент SMM-фахівця, відеомонтажера, 15 000 грн

Розглядає посади:
Монтажер відео, контент-текстовий редактор, помічник, асистент SMM-фахівця, відеомонтажера, SMM-менеджер, Менеджер з продажу, Direct менеджер
Вид зайнятості:
повна, неповна
Вік:
31 рік
Місто:
Миколаїв

Контактна інформація

Шукач вказав ел. пошту та Instagram.

Прізвище, контакти та світлина доступні тільки для зареєстрованих роботодавців. Щоб отримати доступ до особистих даних кандидатів, увійдіть як роботодавець або зареєструйтеся.

Досвід роботи

Помічник блогера

з 12.2024 по 03.2025 (3 місяці)
Фрілансер, Дистанційно (Приватні особи)

1. Редагувала фото обкладинку для рілз (створювала візуально привабливий контент для соціальної мережі Instagram);

2. Займалася базовим монтажом відео рилз (вирізка, склеювання, ефекти і т.п.;)

3. Співпрацювала з AI-сервісом GPT для написання та редагування текстів (копірайтинг);

4. Оформлювала пости-каруселі в Canva, забезпечуючи інформативність та естетичність;

5. Виконувала інші допоміжні завдання (монтаж рекламних відео для Instagram, шукала ідеї для оформлення сітки профілю для Instagram)

6. Також створила мініатюрну Instagram-сітку в Canva, щоб разом із блогером спланувати контент на тиждень наперед та візуально вибудувати гармонійну стрічку

Відеомонтажер

з 09.2024 по 11.2024 (2 місяці)
UHV, Дистанційно (Освіта, наука)

Пройшла двомісячне стажування як відеомонтажерка в організації UHV, що займається медіапідтримкою українського бізнесу в Австрії.

- Нарізала 12 частин Shorts для YouTube з інтерв'ю з Ніно Катамадзе "Friends of Ukraine: Nino Katamadze", включно з перекладом і створенням англійських субтитрів;
- Заміняла фонові музичні треки для органічного звучання та усунення різких переходів після монтажу;
- Самостійно створила хвилинний відеоролик "Чому українці круті?" з англійським текстом;
- Підготувала два тизери та рілз на основі великого інтерв'ю "Creativity in business. Cooperation between Ukrainians and Austrians" з підприємицею Карі Шу про центр YSME для Instagram, включно з перекладом і створенням субтитрів англійською та німецькою, самостійним пошуком відеоматеріалів з їхньої офіційної сторінки, підбором, компонуванням відеоматеріалів і чищенням звуку.

Також займалася саунд-дизайном, додаючи звукові ефекти і мінімальні візуальні ефекти для поліпшення переходів і зв'язності відео.

Асистент блогера

з 06.2024 по 10.2024 (4 місяці)
Фрілансер, Дистанційно (Приватні особи)

1. Редагувала фото (створювала візуально привабливий контент для соціальної мережі Instagram);

2. Займалася повноцінним монтажом відео рилз (вирізка, склеювання, накладання голосу, музичний супровід, ефекти і т.п.;

3. Співпрацювала з AI-сервісом GPT для написання та редагування текстів (копірайтинг), створюючи унікальний та цікавий контент для аудиторії;

4. Оформлювала презентації в форматі для мобільних пристроїв, так і для комп'ютерів (забезпечуючи інформативність та естетичність);

5. Допомогла розробляти продаючі сценарії для відео-рилз за допомогою AI-інструментів;

6. Виконувала інші допоміжні завдання (підбирала музику, фотографії, ілюстрації, відеофрагменти для використання в проектах та для відео).


• Мені вдалося значно покращити свої навички відеомонтажу в мобільних додатках CupCut та VN.

- Завдяки регулярній практиці, я навчилася:
1. застосовувати різноманітні ефекти переходу
2. сповільнювати/прискорювати відео
3. використовувати кольорокорекцію
4. накладати текст
5. працювати з готовими відеофрагментами (футажами) для створення більш динамічних композицій
6. працювати з кількома відеодоріжками одночасно.

- Це дозволило мені створювати динамічні та візуально привабливі відео-рилзи;

• Поглибила свої знання в області копірайтингу та навчилася ефективно працювати з AI-сервісами;

• Опанувала роботу в Canva і створювала яскраві та інформативні пости для каруселей в соціальну мережу Instagram.

Тьютор в дитячому садку

з 09.2020 по 02.2022 (1 рік 5 місяців)
ЗДО №148, Миколаїв (Освіта, наука)

1. Супроводжувала у повсякденних активностях: адаптація до групових занять, ігор та інших активностей, заохочувала дитину до участі;
2. Підтримувала емоційний стан: створювала безпечну атмосферу;
3. Індивідуальний підхід: враховувала особливості дитини, застосовувала методи, які підходять саме дитині для розвитку навичок спілкування та взаємодії.
Серед таких методів — візуальні підказки, сенсорна підтримка, чітка структура та рутина, позитивне підкріплення, терапія через гру та модельна поведінка;
4. Розвиток самостійності: поступово привчала до виконання простих завдань самостійно, підтримуючи їх у цьому процесі;
5. Допомогала у спілкуванні: використовувала підказки, жести, картки або інші методи альтернативного спілкування, якщо це потрібно;
6. Навчання соціальних навичок: допомагала розуміти та практикувати правила спілкування та поведінки у групі;
7. Слідкувала за безпекою: завжди поруч, щоб запобігти ситуаціям, які можуть викликати стрес або небезпеку для дітей;
8. Підтримка рутини: допомагала дотримуватись звичного розкладу та приймати зміни з мінімальним стресом;
9. Тісна співпраця з вихователями та батьками: обмінювалася інформацією про досягнення та потреби дітей з батьками, спеціалістами та вихователями і координували спільні зусилля над програмою навчання.

Вихователь закладу дошкільної освіти

з 07.2018 по 02.2022 (3 роки 7 місяців)
ЗДО №148, Миколаїв (Освіта, наука)

1. Організовувала навчальний процес: підготовка та проведення занять відповідно до програми розвитку, використання методів навчання, які відповідають віковим особливостям дітей:
2. Забезпечувала безпеку: постійний контроль за дітьми, дотримання правил безпеки під час занять та ігор, миттєве реагування на можливі небезпечні ситуації;
3. Підтримувала дисципліну: створювала та підтримувала правила поведінки у групі, навчання дітей взаємоповазі та співпраці;
4. Забезпечувала гігієну та догляд: допомагала дітям у підтримці особистої гігієни, забезпечувала чистоту та охайність у групі;
5. Планувала та організовувала дозвілля: проводила творчі ігри, конкурси, заходи та святкові програми;
6. Спостерігала за розвитком: відстежувала фізичний, емоційний та соціальний розвиток дітей. Своєчасно виявляла проблеми та повідомляла про них батькам або спеціалістам.
7. Спілкувалася з батьками: регулярне інформування батьків про успіхи, поведінку та потреби їхніх дітей, обговорення рекомендацій щодо підтримки розвитку вдома;
8. Співпрацювала з колегами: робота в команді з іншими вихователями, психологами, логопедами та спеціалістами;
9. Розвивала соціальні навички: сприяла вмінню дітей працювати у команді, дружити, вирішувати конфлікти мирним шляхом.

Освіта

Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського

Спеціальна освіта, Николаев
Вища, з 2016 по 2018 (2 роки)

Професійна кваліфікація: викладач спеціальної психології та корекційної педагогіки (логопедії), вчитель-логопед, психолог дошкільних, загальноосвітніх та реабілітаційних закладів

Миколаївський національний університет імені В.О. Сухомлинського

Дефектолог, вихователь дітей із вадами психофізичнго розвитку, Николаев
Вища, з 2012 по 2016 (4 роки)

Диагностика различных форм речевой патологии для выбора индивидуальной коррекции.
В зависимости от вида, формы и степени речевых расстройств составлять индивидуальные программы коррекции нарушенных функций.
Проводить занятия, направленные на преодоление нарушений речи.
Обучать, проводить реабилитацию и социальную адаптацию детей, в коррекционных детских садах и школах, группах интегрированного обучения, медицинских учреждениях.
Подготовка дошкольников к школе.

Знання і навички

  • Відеомонтаж коротких відео
  • Написання постів
  • CapCut
  • MS Office
  • MS Word
  • Пользователь ПК
  • MS PowerPoint
  • Ответственность, внимание к деталям, желание работать
  • Редагування текстів
  • Canva
  • InShot
  • Креативність
  • Написання рекламних текстів
  • Написання сценаріїв
  • Відеомонтаж
  • SEO
  • Здатність до навчання

Знання мов

Українська — вище середнього

Додаткова інформація

В университетские года была практика в садике №10 "Сонячний" и №140 "Малятко". Так же была практика в школе №15.

Проводила с детьми воспитательные беседы/занятия, логопедические занятия, развивающие игры, занималась с детьми по автоматизации звуков, проводила продуктивную деятельность, например: лепка, рисование, аппликация. Проводила физкультурные занятия. Диагностировала детей на нарушение речи и составляла речевую карту.


В свободное время подрабатывала няней в семье, состоящая из двух разновозрастных детей.

Схожі кандидати

Усі схожі кандидати


Порівняйте свої вимоги та зарплату з вакансіями інших підприємств: